Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän paljon ihminen kaipaisi jotain henkilöä, jos olisi elänyt hänen kanssaan esim. useamman vuoden, tietäisi hänen "huonotkin" puolensa ja huonotkin hetkensä. Ihastuminen luo aivan ihmeellisen vääristymän henkilön täydellisyydestä. Sitä vaan kuvittelee että kaikki sujuisi ja hän olisi unelmien täyttymys (joka saattaa todellisuudesssa olla ihan kaikkea muuta), leijuu jossain pilvessä.
Mä ihastuin mieheen ja mitä enemmän olen tutustunut häneen, sen enemmän huomaan miten paljon hänestä löytyy sellaisia piirteitä jotka ajan kuluessa toisivat aivan omat ongelmansa jos olisimme yhdessä.
Eli mitä? Kerro nyt anonyymisti.
???
Eihän täällä ole ollut mitään tunnisteita.
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua paljon enemmän kuin tarpeeksi. Suudelma sinulle. Hyvää yötä. (naiselle)
Benzemalle terveisiä. Hieno maali.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän paljon ihminen kaipaisi jotain henkilöä, jos olisi elänyt hänen kanssaan esim. useamman vuoden, tietäisi hänen "huonotkin" puolensa ja huonotkin hetkensä. Ihastuminen luo aivan ihmeellisen vääristymän henkilön täydellisyydestä. Sitä vaan kuvittelee että kaikki sujuisi ja hän olisi unelmien täyttymys (joka saattaa todellisuudesssa olla ihan kaikkea muuta), leijuu jossain pilvessä.
Mä ihastuin mieheen ja mitä enemmän olen tutustunut häneen, sen enemmän huomaan miten paljon hänestä löytyy sellaisia piirteitä jotka ajan kuluessa toisivat aivan omat ongelmansa jos olisimme yhdessä.
Puhu vaan omasta puolestasi!
En ole koskaan ihastunut tai ylipäätään tavannut ketään ”täydellistä” ihmistä, mutta sellaisia kyllä joiden puutteet ja huonot puolet eivät paina vaakakupissa yhtä paljon kuin hyvät.
Joskus juuri ne ”viat” ja puutteet tekevät ihmisestä entisestä mielenkiintoisemman punoen sieluja yhteen.
Omaa tyhmyyttä kuvitella kenenkään olevan täydellinen tai luulla, ettei ihastuksessa olisi ärsyttäviä/huonoja piirteitä.
Täydellistä ihmistä ei ole olemassa, sopiva on
Sinä jolle sydämeni kuuluu, nuku hyvin. Saisinpa edes kerran peitellä sinut. Painaa hyvänyönsuukon huulillesi, kuunnella tasaista hengitystäsi. Katsoa yhtä maailman ihaninta ihmettä. Siinä olisi mun onneni ainekset.
Etsin sua aina väkijoukosta, jos sellaiseen pakotetaan. Vaikka olisivat 6-12 -vuotiaita uimareita, niin skannaan varmuuden vuoksi. Huvittavaa. Ja mitä sitten, jos tulisit vastaan? Saisinko vedettyä hihasta, että jutellaanko, ja jos juteltaisiin, niin mitä edes sanoisin?
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vaalealle kaunottarelle mieheltä 30km päästä. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella ja niissä on yhtä monta tavua ja kirjainta. Ikävä sinua.
Huomaan olevani ihastunut. Hassua kun olin jo päättänyt etten koskaan enää avaa sydäntäni.
Etunimemme alkaa perättäisillä kirjaimilla💕
Tuntuuko sinusta nainen siltä, että välillämme on jokin telepaattinen yhteys? Sinun seurassasi oli niin hyvä olla, että en vaan pysty unohtamaan sitä. Olit taas aamun ensimmäinen ajatukseni. Rakastan sinua.
Huomenta mies, olit taas unissani. Onneksi huomenna nähdään. Miten selviän kesälomasta, jos päivissäkin ikävä lamauttaa?
Jesse K, näytät hyvältä nykyisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisitkohan ahdistunut, jos tietäisit kuinka usein olen haaveillut suutelemisesta sinun niskaan, kaulaan, suulle jne? Miten järjetön kaipuu sun iholle, miten tuskallisen suloinen tunne. Mitään et tästä tiedä, en voi kertoa, en näyttää. Piilotan sen sulta, kun kohtaan sinut vain tarkkaavaisin sen huomaisi miten salaa katseeni harhailee sinuun. Niin järjetöntä kaikki, koska olet mahdottomista mahdottomin.
Miehelle vai naiselle?
Mies, mistä mun teosta huomasit ihastukseni? Olitko itse minuun ihastunut sitä ennen vai vasta minun ihastukseni myötä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteet osuivat. Mä en tunne itseäni sun seurassa, olen silloin outo ja käyttäydyn ihan kummallisesti.
Mitkä tunnisteet osuivat sinuun?
Huomenta sinulle. Ihanin aamun aloitus olisi suudella sinua ja silitellä hellästi. Olla vaan vieressäsi. Olet minulle rakkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun katseestasi näin halun mutta tuskin ihmisenä koskaan kelpaisin. Olen out of your league.
Miksi niin ajattelet?
Hänen paremman sosiaaliluokkansa takia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta nainen siltä, että välillämme on jokin telepaattinen yhteys? Sinun seurassasi oli niin hyvä olla, että en vaan pysty unohtamaan sitä. Olit taas aamun ensimmäinen ajatukseni. Rakastan sinua.
Kyllä tuntuu juuri tältä. Olet rakas myös koko ajan ajatuksissani, ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. Olen miettinyt sitä että saanko vielä joskus olla sun seurassa ja kokea niitä hetkiä sun kanssa? Miltä sinusta tuntuu?
Hyvää yötä rakkaalle kaivatulleni. Olisitpa tässä vieressäni halittavanani.