Miksi kuvailtuna ulkonäköpiirteeni kuulostavat kauniilta mutta todellisuudessa näytän suohirviöltä?
Minulla on siis suuret silmät, korkeat poskipäät, sopusuhtainen otsa, pitkät mustat ripset, mustat kulmakarvat, selvä leukalinja, siro nenä ja paksut huulet. Kuulostaa kauniilta, eikö niin?
Miksi sitten todellisuudessa näytän ihan kamalalta? Onko tälle mitään selitystä? Kuvailtuna kuulostan lähes täydelliseltä, mutta silti näytän hirveältä. Onko kellään muulla samaa tilannetta, että kuvailtuna kuulostaa hyvin kauniilta mutta todellisuudessa on päinvastainen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jos nimimerkkis liittyy sun taustaas niin siinäpä se selitys miks susta ei saa kaunista tekemälläkään...
Huoh. Pakistanissa on super kauniita ja naisellisia naisia. Tuo ylempi linkki todistaa miten kauniita ovat ja pesevät monet länsimaalaiset.
Shy Pakistani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret silmät voi helposti olla myös mulkosilmät. Jos on oikein korkeat poskipäät, näyttävät helposti luonnottomilta implanteilta, vaikka eivät sitä olekaan. Mustat kulmakarvat voi olla aika tuima ilmestys, varsinkin jos ne on liian paksut. Ja se onko huulien paksuus hyvä asia, riippuu esim. niiden mallista ja siitä miten paksut ne on, kunnon turbo-nakkihuuletkin on aika kamalat...
Ainakaan peilissä ja kuvissa eivät näytä mulkosilmiltä, ovat isot mutta ns. "hyvän muotoiset". Huuletkin näyttävät luonnolliselta.
Ehkä se on sitten poskipäät tai kasvonpiirteiden tummuus.
Kasvonpiirteiden tummuus on enimmäkseen hyvä asia. Lähes kaikki kaunottareina pidetyt blonditkin ovat oikeasti tummia
Shy Pakistani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shy Pakistani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ennen kaikkea kauneudessa on kyse mittasuhteista. Ei yksittäisistä piirteistä.
Ehkä myös jätit jotain mainitsematta, esimerkiksi kaksoisleuan tai lihavan naaman. Suuret silmät voivat olla myös rumat.
Saatat myös oikeasti olla kaunis mutta olet liian kriittinen itseäsi kohtaan.
Siinä nyt joitain teorioita.
Ei ole kaksoisleukaa eikä lihavaa naamaa. Leukalinja on selvä ja terävä ja kasvoissani näkyvät "cheeks hollow"it (en osaa kääntää suomeksi).
Ehkä se on juuri ne mittasuhteet. Olen itsekin miettinyt.
Huono iho? Viiksikarvat? Itsekriittisyys?
Iho ihan tavallinen, ei finnejä mutta kuiva. Viiksikarvoja kyllä kasvaisi jos antaisin kasvaa, mutta ajalen/nypin ne heti pois kun niitä alkaa ilmestymään.
Ehkä olen itsekriittinen, mutta kyllä huomaan varsinkin kuvista selvästi, että jokin naamassani on pahasti pielessä. Ongelma on se, etten tiedä mikä kasvojani vaivaa, mutta jokin ainakin.
Olisi hyvä jos saisit jonkun tutun kertomaan jos joku näyttää oudolta, tai anonyymisti laittaisit kuvan arvosteltavaksi.. toisaalta se on kyllä ihan tyhmää ja ei kannata tuhota omaa itsetuntoa muiden arvosteluilla.
Etköhän ole ihan nätti!
Vierailija kirjoitti:
Shy Pakistani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret silmät voi helposti olla myös mulkosilmät. Jos on oikein korkeat poskipäät, näyttävät helposti luonnottomilta implanteilta, vaikka eivät sitä olekaan. Mustat kulmakarvat voi olla aika tuima ilmestys, varsinkin jos ne on liian paksut. Ja se onko huulien paksuus hyvä asia, riippuu esim. niiden mallista ja siitä miten paksut ne on, kunnon turbo-nakkihuuletkin on aika kamalat...
Ainakaan peilissä ja kuvissa eivät näytä mulkosilmiltä, ovat isot mutta ns. "hyvän muotoiset". Huuletkin näyttävät luonnolliselta.
Ehkä se on sitten poskipäät tai kasvonpiirteiden tummuus.
Kasvonpiirteiden tummuus on enimmäkseen hyvä asia. Lähes kaikki kaunottareina pidetyt blonditkin ovat oikeasti tummia
Toi on kyllä totta. Esim monella ''vaalealla'' kaunottarella on esim tummat kulmat, ja ripset, ja näyttävät säväyttäviltä.
Mä en ymmärrä näitä nykypäovän ulkonäkö paineita. Oot varmasti ihan tosi kaunis!!!! Nyt lopetat sen itsesäälissä lyllertämisen, leuka pystyyn vaan. :)
Mulla on vähän vastaavia ongelmia ulkonäön suhteen, mutta ei noin nättejä piirteitä kuin sulla.
Olen puoliksi suomalainen ja joskus miettinyt että näytänkö hassulta jne.. pidän kyllä itseäni nättinä, mutta joku tökkii. Mua kyllä lähestytään miesten toimesta aika paljon ja jotkut flirttailevat , eli koen etten ihan ruma voi olla vaikka joskus niin kuvittelenkin :D
Flirttaileeko miehet sulle? Lähestyvätkö?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän vastaavia ongelmia ulkonäön suhteen, mutta ei noin nättejä piirteitä kuin sulla.
Olen puoliksi suomalainen ja joskus miettinyt että näytänkö hassulta jne.. pidän kyllä itseäni nättinä, mutta joku tökkii. Mua kyllä lähestytään miesten toimesta aika paljon ja jotkut flirttailevat , eli koen etten ihan ruma voi olla vaikka joskus niin kuvittelenkin :D
Kyllä, mutta lähinnä vain ns. fuckboyt (en keksinyt parempaakaan sanaa, kuulostan ihan 15-vuotiaalta :D).
Vierailija kirjoitti:
edellinen jatkaa, onko kukaan julkkis sun näköisesi?
Ei tule ketään mieleen ainakaan heti.
Shy Pakistani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta lähinnä vain ns. fuckboyt (en keksinyt parempaakaan sanaa, kuulostan ihan 15-vuotiaalta :D).
No eikö tuo ole jo merkki siitä, että olet kaunis? Ihan turhaa lässytystä jostain rumuudesta, jos miehet pörräävät ympärillä. Itselläni on todella onnettomat Itä-suomalaiset ja inhat Savolaisgeenit; vahamainen ja leveä muodoton taikinanaama, jossa on rumat siansilmät syvällä päässä ja lähellä toisiaan, ne karsastavat hieman. Nenä on sellainen hyppyrin ja töpselin sekoitus, suu vino ja pieni suppu, jossa ohuet eriparihuulet. Naamani on kaiken kukkuraksi todella epäsymmetrinen. Arvaa vain lähestyykö minua kukaan? No ei todellaakaan. Saan olla ihan rauhassa, minua ei ole miehille olemassakaan. Ole tyytyväinen, jos olet vähänkään nätti! Moni vaihtaisi paikkaa kanssasi oitis. Turha itsekriittisyys pois, jos sille ei ole edes mitään syytä. Omalla kohdallani on päivänselvää, että olen ruma. Näin se vain on, ja se on asia, jolle en voi yhtään mitään. Minun kasvoissani on juuri ne piirteet, joita pidetään yleisesti ottaen rumana. Peiliin katsominen masentaa ja ahdistaa, yritän ajatella muitakin asioita kuin ulkonäköäni.
Aika moni on sanonut, että vika on vain pääni sisällä, mutta jos asia todella on niin, niin mistä se johtuu? Minulla ei sinänsä ole huonoa itsetuntoa tms.
Vika on päässä.