Mitä mieltä pikeepaidoista miehellä?
Onko niin juntteja mitä sanotaan? Mitä siistejä sekä rentoja paitoja/asuja miehellä voisi kesällä olla? T-paidat liian aluspaitoja ja oikeat kauluspaidat liian formaaleja tai paksuja.
Mitä miehenne näin kesäisin käyttää ja saisinko vinkkejä mitä miehelle ehdotella, kiitos.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurista omimista. Vai puhutaanko tässä (ranskalaisista?) tenniksenpelaajista 1920-luvun grand slameissa?!
Mitä mieltä olet tennareista, farkuista, maihareista, nahkatakeista ja bombereista? Haluatko omia miesten pukeutumista itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä ”smart casual” pukukoodi töissä. Eli kesällä chinokset, loaferit ja hyvälaatuinen pikee.
Tommy Hilfiger, Gant, Lacoste tai Ralph Lauren pikee, maksaa sellasen 80-120e eli ei todellakaan ole mikään tokmannin 10e pappapikee.
Minä uleensä ostan nuo ja värinä on liila, vaaleanpunainen, persikka, keltainen. Eli kunnon homppeli värit! :)
Milloin voin tulee panemaan teitä molempia?
T: Brutus hihaton paita ja 43cm tykit.
Paras kesäpaita on verkkopaita sellanen Uuno Turhapuron tyylinen, naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalia. Tulee heti joku taksikuski tai penkkiurheilija mieleen. Paljon parempi on napakka hyvälaatuinen t-paita tai kauluspaita.
Tavallinen T-paita on kumminkin helposti aluspaidan aloinen ja kauluspaita taas melko formaali ellei ole joku farkkupaita?
Ei ole aluspaidan oloinen, jos on hyvälaatuinen ja napakka, eikä lörpötä kauluksesta tai hihoista. Myöskään kauluspaidan ei tarvitse olla mikään jäykkä kaulaan ja ranteisiin asti napitettu peltipaita, vaan rento, hihat käärittyinä, farkkujen tai sortsien kanssa.
https://www.jfklibrary.org/Asset-Viewer/Archives/JFKWHP-ST-C267-5-63.as…
Jos teidän muukin jenginne näyttää sit tolta niin oikein hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä ”smart casual” pukukoodi töissä. Eli kesällä chinokset, loaferit ja hyvälaatuinen pikee.
Tommy Hilfiger, Gant, Lacoste tai Ralph Lauren pikee, maksaa sellasen 80-120e eli ei todellakaan ole mikään tokmannin 10e pappapikee.
Minä uleensä ostan nuo ja värinä on liila, vaaleanpunainen, persikka, keltainen. Eli kunnon homppeli värit! :)
Näin varmistetaan ettei kukaan iske miestä töissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uleensä ostan nuo ja värinä on liila, vaaleanpunainen, persikka, keltainen. Eli kunnon homppeli värit! :)Näin varmistetaan ettei kukaan iske miestä töissä :D
Miesten vessassa on kuitenkin kiva peruuttaa työkaverin ''vetokoukkuun''.
http://www.michael-giso.com/blog/wp-content/uploads/2014/03/fred-perry1…
Taksikuski vai tenniksen pelaaja? Tyylitön?
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin kiva flashback kahdeksankymmentä luvun alkupuolelle. Täydellisen ksipää poikaystävä kananpojan keltainen lacoste pikeepaita päällä, levikset ja purkkarit jalassa. Huhuh. Sinänsä mun mielestä pikeepaita kuuluu enemmänkin urheiluun; golfiin, tennikseen tms vähän "eliittitouhuun". Hinta ei tee siitä tyylikkäämpää.
Mä tykkään ja mieheni tykkää käyttää niitä ja hänelle ne sopii hyvin, varsinkin voimakkaat värit, ei mitään pastelleja.
Vierailija kirjoitti:
http://www.michael-giso.com/blog/wp-content/uploads/2014/03/fred-perry1…
Taksikuski vai tenniksen pelaaja? Tyylitön?
Näyttää luihulta taksikuskilta, joten lienee tenniksenpelaaja muinaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta pikeepaita ei näytä hyvältä kenelläkään. Se vaan on ruma, anteeksi.
Useimmiten käynti optikolla auttaa.
Klassinen ja aina tyylikäs miehen kesäasuste. Varma valinta.
Pallopaita on yleisin miehillä kesällä! Aina muodikas pallo mahan kohdalla kerää naisten katseet 😉
Tätä palstaa lukiessa tulee olo, että parempi kun ei poistu kotoa ollenkaan.
Mulle tulee mieleen jalkapallon kanattaja, skini tai ska ihminen. Tuttavilla on esim. Fred Perryä, Ben Shermania jne. Tuossa merkki on se tärkeä asia. Mun mielestä näyttää kivalle, ei yhtään papalle.
Superdry merkillä kivoja miesten pikeepaitoja