Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Tutkija, opetan myös jonkin verran yliopistolla. Mielelläni opettaisin enemmänkin.
Sairaanhoitaja psykoosiosastolla.
Lastenhoitaja. On helppo pysyä positiivisena kun on oikeasti kiva työ ja kiva työyhteisö. Edellisessä työpaikassa oli kamalaa ja se näkyi myös omassa olotilassa.
Vierailija kirjoitti:
TE-toimistossa töissä
Miksi tätä alapeukutettiin? Minulla on hyvä työntekijä Työkkärissä, se on auttanut paljon tilanteessani. Supermukava ja motivoiva. Muitakin kokemuksia on. :)
Vanhempi asiantuntija tekniikan alalla
Vierailija kirjoitti:
Vakuutuslääkäri. Kesäisin hoidan pysäköinninvalvojan sijaisuutta ja iltaisin telemarkkinointia eläkeläisille.
Talvisin ajan perheitä kodeistaan hankeen ulosottomiehen ominaisuudessa. Aiemmin toimin myös tv-lupatarkastajana, mutta ne homma loppui.
Terveydenhoitaja, työskentelen kouluterveydenhuollossa.
Ohjelmistoalan DI. Vihaan kuitenkin koirankusettajua ja mopoilijoita/motoristeja koska he haluavat pahaa muille ihmisille ja maapallolle.
Ohjelmistoalan DI. Vihaan kuitenkin koirankusettajia ja mopoilijoita/motoristeja koska he haluavat pahaa muille ihmisille ja maapallolle.
Röntgenhoitaja nykyään, ennen olin tarjoilija.
Tullitarkastaja valvontatehtävissä
Yrittäjä, ole kaikille mukava ja ystävällinen, niin kauan kuin heillä vielä on mun rahat tilillään tai lompakossaan.
tietoliikenneins