Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Siivooja ja opiskelen yliopistossa yhteiskuntatieteitä.
Digimarkkinoinnin asiantuntija. Olen kipuillut kyllä tämän kanssa. Auttaminen ja hoitoala vetää
Työtön tai kuvataiteilija, haluisin tehdä palkkatyötä ja aion hakea lähihoitajakoulutukseen, jos huolivat (pari kertaa oon jo yrittänyt). Minussa on myös introverttipuoli suht vahvana, olen ambivertti.
Vierailija kirjoitti:
Työtön tai kuvataiteilija, haluisin tehdä palkkatyötä ja aion hakea lähihoitajakoulutukseen, jos huolivat (pari kertaa oon jo yrittänyt). Minussa on myös introverttipuoli suht vahvana, olen ambivertti.
Siis oon opiskellut kuvataiteilijaksi. Sinne oli vielä vaikeampi päästä kuin lähihoitajakoulutukseen prosentuaalisesti, mutta ehkä mulla on tuohon jälkimmäiseen vaikeampi päästä.
Oletan että täällä ei ole Maisa torpan ilkeästi haukkumisketjusta ihmisiä, jos olet eksynyt tänne - olet väärässä paikassa.
Jakeluautonkuljettaja. Monesti on asiakkaat laittanut perästä pomolle kiitoksia hyväntuulisesta ja positiivisesta palvelusta.
Näin tapahtuu käytännössä kaikille firmamme kuskeista. Olemme kaikki jääneet harjoittelun tai määräaikaisen sopimuksen jälkeen vakituiseksi. Kaikille esim harjoittelussa olleille tätä mahdollisuutta ei ole tarjottu. Luulen siis, että pomo on tarkoituksella kuorinut kermat kakun päältä. Eli valinnut kuskinsa ammattitaidon lisäksi myös luonnetta silmällä pitäen. Ja hyvä niin, kuski on firman käyntikortti ja firmamme nauttii asiakkaiden silmissä hyvästä maineesta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri yksityispuolella.
Sitä joskus ihmettelen, kun potilaat usein kiittelevät ystävällisestä palvelusta, että minkälaisia mörököllejä ne muut ovat. Mielestäni käyttäydyn ihan tavallisen ystävällisesti kaikkia, myös potilaita kohtaan.
Monet ovat oikeasti mörököllejä. Itse sairaanhoitajana työssäni olen ollut lukemattomien lääkärien kanssa tekemisissä ammatillisesti. Olen joutunut monet kerrat häpeämään lääkärin käytöstä potilasta kohtaan. Ei osata alkeellisiakaan käyttäytymissääntöjä tai tapoja. Erityisesti monet kirurgit ovat aivan toivottomia tapauksia, osaavat olla hyvin ikäviä myös hoitajia kohtaan, varsinkin leikkaussalissa.
Tulen aina iloiseksi jos lääkäri kohtelee potilasta ystävällisesti, inhimillisesti ja kunnioittavasti. Niin pyrin tekemään itsekin.
Tuskin Jeesus on vastannut tähän ketjuun. Tai Buddha. Tai joku muu valaistunut, jonka ei enää tarvitse pyrkiä. Meidän ihmisten pitää pyrkiä. Ei tarvitse olla täydellinen, kunhan suunta on oikea.
Lääkäri. Ei ole syytä olla epäkohtelias asiakkaille-potilaille eikä työtovereille. Eipä ole aihettakaan. Olemalla ystävällinen saa useimmiten samaa osakseen itsekin.
Opintohallintoa korkeakoulussa.
Ohjaaja kehitysvammaisten asumisyksikössä.
Lähihoitaja. Ollut jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mopsi.
😂😂
Kehitysvammaisten ohjaaja