Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kommentit (896)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen pappi ja minun on rehellisesti tunnustettava, että olen koko urani näytellyt olevani
mukava, hyväntahtoinen, myötätuntoinen ja empaattinen.
Tämä on meidän tehtävässämme arka aihe, joskin lähes kaikki tietämäni kollegat jakavat saman arvomaailman.
Vierailija kirjoitti:
Vakuutuslääkäri. Kesäisin hoidan pysäköinninvalvojan sijaisuutta ja iltaisin telemarkkinointia eläkeläisille.
Tässä ollaan Asian Ytimessä!
Alue: Aihe vapaa
Sähköasentaja