Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ette varmaan ymmärtäneet kysymystä. Jos teitä noin paljon olisi niin miksi minä olen TAAS työpaikkakiusattu?
Koska Suomessa on enemmän työssäkäyviä ihmisiä kuin muutama sata. Saatat olla myös ikävä ihminen, jolle ei haluta olla mukavia. Jossain vaiheessa se ilmapiiriä myrkyttävien k*sipäiden mielistely loppuu muilta työntekijöiltä.
Eläkkeellä oleva lääkäri.
Uskon enimmäkseen olleeni ystävällinen ja usein siihen pyrkinyt tietoisesti.
999
Koen tulleeni usein hyväksikäytetyksi joustamiseni johdosta. Poltin itseni loppuun. Opin, että on olemassa tervettä ja sairasta itsekkyyttä. Jos poltan itseni, ei minusta ole hyötyä eikä iloa itselleni, läheisilleni eikä muillekaan. Opin laittamaan rajani ja pitämään niistä kiinni. Ei sitä kukaan tee, jos ei itse.
Nuorisotyönohjaaja seurakunnassa
Työskentelen metalliteollisuuden parissa.
Oikeasti mukavat ihmiset eivät ole aveella.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mukavat ihmiset eivät ole aveella.
Tämä on Suomen suosituin foorumi. Ei kaikki käytä palstaa haukkumiseen ym, vaikka sinä niin saatat tehdä.
Perhetyöntekijä. Mulle saa avautua, purkaa pahaa oloaan ja haukkua minut ja koko sosiaaliväen.
Sairaanhoitaja psykiatrisessa hoitotyössä.
Kaupan alalla asiakaspalvelijan hommia teen. Nautin työstäni, ja iloiset ja tyytyväiset asiakkaat lämmittävät mieltä, erityisesti silloin kun palaute tulee suoraan asiakkaalta minulle ilman välikäsiä. Lisäksi työyhteisömme on värikäs ja tiimihenki on loistava, aina on ilo tulla töihin! :) Ne hankalatkin/vihaisetkin asiakkaat yleensä oikeanlaisella käsittelyllä kyllä siitä laantuvat, kun itse pysyy kohteliaana, ystävällisenä, iloisena ja palvelualttiina tarjoamalla vaihtoehtoisia ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin. Paras tapa on itse asettua asiakkaan asemaan ja pyrkiä ymmärtämään asiakkaan tarpeet. Samaa positiivista mieltä kun jatkaa myös töiden ulkopuolella, vaikka se joskus vaikealta tuntuukin, on sato korjattavissa luotettavalla ystäväpiirillä ja uusia mahdollisuuksia aukenee huomattavasti herkemmin :)
Todella moni ketjussa näyttää maininneen hoiva-alan ammatin. Ikävä kyllä kyseiseltä alalta löytyy runsaasti myös suorastaan koulukiusaajan tasolle jääneitä ihmisiä.
Vakuutuslääkäri. Kesäisin hoidan pysäköinninvalvojan sijaisuutta ja iltaisin telemarkkinointia eläkeläisille.
Miespuoliset lähihoitajat on yleensä kaikki ns. hyväntahtoisia.