Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä parisuhde (yli 20 vuotta), onko joku joka Ei olisi pettänyt puolisoaan?

Vierailija
22.05.2018 |

Eli löytyykö pitkissä parisuhteissa olevia jotka olisi olleet uskollisia koko ajan?

Minun kaveripiiri on nyt tuossa vaiheessa että ollaan oltu n. 20 tai enemmän naimisissa tai avoliitossa ja useat meistä on pettäneet nyt viimeisten vuosien aikana. Osa on pettänyt kerran, osalla on ollut ihan pitempiäkin suhteita toiseen mieheen tai naiseen.

Mietin että onko meille kaikille iskenyt joku keski-iän kriisi vai onko tämä ihan yleistä kyllästymistä joka tulee kaikille jossakin vaiheessa...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten noi pettämiset onnistuu, kun sinkkumiehenä en saa seksiä, vaikka sitä miten tavoittelisin. Sitten joku ajautuu pettämään kuin vahingossa?

Vierailija
2/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä: 21. hääpäivä ensi kesänä. Pari työkaveria samassa tilanteessa joista olen melkoisen varma kans

Vierailija
4/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 v yhdessä. En ole pettänyt, enkä edes ole tuntenut pienintäkään houkutusta. Tuskimpa mieskään on.

Vierailija
5/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli löytyykö pitkissä parisuhteissa olevia jotka olisi olleet uskollisia koko ajan?

Minun kaveripiiri on nyt tuossa vaiheessa että ollaan oltu n. 20 tai enemmän naimisissa tai avoliitossa ja useat meistä on pettäneet nyt viimeisten vuosien aikana. Osa on pettänyt kerran, osalla on ollut ihan pitempiäkin suhteita toiseen mieheen tai naiseen.

Mietin että onko meille kaikille iskenyt joku keski-iän kriisi vai onko tämä ihan yleistä kyllästymistä joka tulee kaikille jossakin vaiheessa...

Entäs sinä itse?

Vierailija
6/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kohta 25 vuotta, en ole pettänyt. Ei ole tullut vielä eteen ketään parempaa, joten en mene väittämään,ettenkö tilaisuuden tullen pettäisi. Toisaalta tarjonta pienenee vuosi vuodelta .-).

Vierailija
7/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti paljonkin sellaisia, jotka eivät petä. 

Vierailija
8/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten noi pettämiset onnistuu, kun sinkkumiehenä en saa seksiä, vaikka sitä miten tavoittelisin. Sitten joku ajautuu pettämään kuin vahingossa?

Tämä :/

Vierailija
9/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinä itse?

Minä kuulun (valitettavasti) myös noihin pettäjiin. Minun mies taas ei ole pettänyt. Ja tähän minun kaveripiiriin kuuluu siis sekä miehiä että naisia.

Vierailija
10/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v naimisissa ja 28v yhdessä, molemmat käynyt "vieraissa" jo vuosia. Meidän seksielämä kuihtui pian nuorimman lapsen syntymän jälkeen n.5v sitten. Seksi on vain seksiä ja tämä on yhteisellä sopimuksella näin. Puolisoni on minulle paras ystävä ja sielunkumppani, mutta ei sytytä enää seksuaalisessa mielessä. Arki kuitenkin rullaa kivasti ja viihdymme toistemme seurassa, ja haluamme lapsille taata ehjän kodin. Läheisyyttä on muuten, mutta seksi ei enää välillämme luonnistu.

Vierailija
11/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on itsestään selvää, että pitkässä parisuhteessa tulee vaiheita, jolloin kyllästyttää. Omassa suhteessani ratkaisimme asian siten, että seksiä saa harrastaa jonkun muun kanssa. Pettäminen taas on perseestä. Luvan kanssa meneminen usein edellyttää kyllä kylmää päätä, minkä uskon etenkin miehiltä onnistuvan, osaavat ottaa seksin seksinä. Uskon, että liittomme kestää ikuisesti. 

Vierailija
12/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinä itse?

Minä kuulun (valitettavasti) myös noihin pettäjiin. Minun mies taas ei ole pettänyt. Ja tähän minun kaveripiiriin kuuluu siis sekä miehiä että naisia.

Eipä tietenkään ole mies :D mistäs sinä sen tiedät?

Vierailija
13/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väittäisi että nämä pettämiset on olleet oikeastaan kenenkään kohdalla vahinkoja vaan ihan pitempään varmaan jokainen sitä miettinyt.

Ja en ymmärrä miten kukaan suhteellisen normaali ja normaalin näköinen ihminen voi olla saamatta seksiä, sitähän on tarjolla melkein missä tahansa ja milloin tahansa.

Ap

Vierailija
14/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep, täällä: 21. hääpäivä ensi kesänä. Pari työkaveria samassa tilanteessa joista olen melkoisen varma kans

Meillä sama, 21. hääpäivä on elokuussa. Kavereista en mene varmaksi sanomaan, mutta harvoilla (ainakin samaan sukupolveen kuuluvilla) on liitto kestänyt yhtä kauan kuin meillä.

Vierailija
15/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinä itse?

No joo, jos se työpaikalla harrastaa homosuhteita niin sitten kyllä, mies ei käy oikeastaan koskaan missään sellaisessa paikassa missä voisi pettää niin siitä tiedän.

Vierailija
16/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20v yhdessä ja en ole pettänyt ja ei ole toinen osapuolikaan (en siis usko), miksi pitäisi?

Vierailija
17/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v naimisissa. En ole pettänyt. Miehestä en tietenkään mene vannomaan, mutta ei ole käry käynyt ,joten oletan, ettei ole

Vierailija
18/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sinä itse?

No joo, jos se työpaikalla harrastaa homosuhteita niin sitten kyllä, mies ei käy oikeastaan koskaan missään sellaisessa paikassa missä voisi pettää niin siitä tiedän.

Itse liihottelet pitkin kyliä ja mies on kotona vankina. No joo eihän tuo mitään todista. Esim. Silloin kun itse olet syrjähyppyreissullasi, niin silloin. Kyllä kiimainen keinot keksii.

Vierailija
19/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yli 20v yhdessä ja en ole pettänyt ja ei ole toinen osapuolikaan (en siis usko), miksi pitäisi?

Eihän se tietenkään pakko ole pettää mutta eikö kuitenkin joskus tekisi mieli?

Vierailija
20/52 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta yhdessä enkä ole pettänyt. Miehestä en tiedä, mutta ainakaan en ole mitään siihen viittaavaa huomannut. Ketäänhän ei voi omistaa jokainen vastaa vain itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi