Yksikään mies ei ollut minusta kiinnostunut lauantaina yökerhossa
Yökerholla vieläpä sellainen maine, että tyyliin kaikki saa. Ja niin kyllä saikin, olin isolla harrastusporukalla liikenteessä ja tosi moni kaveri lähtikin illan päätteeksi miehen matkaan. Tähän kohtaan on muuten aivan pakko sanoa palstalaisille tiedoksi, että täällä esitetyt "faktat" mm. siitä, että miehet eivät kiinnostu +40v naisista, lyhyttukkaisista, ylipainoisista, tatuoiduista, tyylitajuttomista jne EI pidä alkuunkaan paikkaansa. Naiset, joita tultiin pyytämään tanssimaan tai tarjottiin juomaa, haluttiin jatkoille olivat joko noita kaikkia edellä mainittuja tai paria niistä.
Entä minä sitten? Blondi (oma väri, vähän luonnollisen värisiä raitoja), pitkät hiukset, jotka olin kihartanut. Pituutta 163cm, paino vajaa 50kg. Kuppikoko pieni C. Tosi hillitty meikki, sellanen "no make-up make-up", lyhyet nudeksi lakatut kynnet. Mustat, korkeat kiiltonahka-avokkaat, mustat pillifarkut. Toppi nudevärinen pitsitoppi, hillitty sellainen ei mikään läpinäkyvä tai liian avoin. Ei tatskoja/lävistyksiä. Ikä 26. Tanssin koko illan porukkani kanssa eikä tasan kukaan lähestynyt.
No ehkä tämä todistaa palstan sinkuille, jotka omaavat noita paljon parjattuja ulkonäöllisiä ominaisuuksia että peli ei todellakaan ole menetetty. Ainakin näillä mun kavereilla vientiä riitti kun taas itellä 0 lähestymisyritystä!
Kommentit (85)
Arvasin jo otsikosta että nainen on vaan odottanut miesten aloitetta tekemättä itse mitään.
Jos olisit vaivautunut tekemään itse aloitteen, olisit varmaankin löytänyt seuraa, joten turhaan valitat täällä.
Mies
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Ei se mitään, yksikään nainen ei ole ikinä lähestynyt minua.
Lähdetäänkö treffeille? Missä asut?Kiitos, mutta etsin mieluummin suunnilleen oman ikäisiäni. Ap
Todennäköisesti 95% kaikista miehistä on jollain tavalla epäsopiva sinulle ja ne ok 5% sellaisia joihin sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia etkä tapaa heitä koskaan.
Ehkä se mies 29 ja jotain kommentti oli aika hyvin ja totta mitä sinuun tulee.
Ilmeisesti se on naiselle paljon kovempi kolaus, kun ei kukaan lähesty ja ainakin sellaiselle naiselle joka kuvittelee olevansa "vähän parempi" kuin muut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin jo otsikosta että nainen on vaan odottanut miesten aloitetta tekemättä itse mitään.
Jos olisit vaivautunut tekemään itse aloitteen, olisit varmaankin löytänyt seuraa, joten turhaan valitat täällä.
Mies
Olisi kyllä kiva kuulla tämän keskusteluketjun avausviestin kirjoittajalta että miksi hän ei itse lähestynyt ketään siellä yökerhossa.
Eikös se ole jo todettu moneen kertaan että naisen kannattaa ITSE TEHDÄ ALOITE niin saa itse päättää kenen kanssa päätyy keskustelemaan, eikä joudu sietämään kännisiä ääliöitä ja pelimiehiä.
Mietipä sitä, ap.
Aloituksen perusteella vaikutat itsekeskeiseltä ja ylimieliseltä, siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen perusteella vaikutat itsekeskeiseltä ja ylimieliseltä, siinä syy.
tai siinä että hän ei joko uskaltanut tai halunnut tehdä itse aloitetta ja lähestyä miehiä.
Jokainen saa juuri niin paljon tai vähän kuin ansaitsee.
Olihan tää provo? No hyvä, mä jatkan: alfa, beta, j.ä.n.n.ä, tasot, ysin nainen, 1% miehistä, reikää. Tuliko siinä nyt kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miehet eivät siis ajatelleet olevansa tarpeeksi hyviä sinulle.
Yleensä miehet jättävät lähestymättä sen takia, kun taas naiset eivät lähesty miehiä, koska mies ei kiinnosta ilman ulkonäköön liittymätöntä lisäarvoa ja temppuja.
Otin kerran riskin ja lähestyin yli oman tasoni naista. Sain sellaisen ryöpytyksen ja nöyryytyksen, että en ole uskaltanut lähestyä ketään siinä mielessä sen koomin.
Sietääkin saada. Suutari pysyköön lestissään.
Niin se taisi olla. Otin kyllä opikseni ja en ole lähestynyt sen koomin. Siitä on 8 vuotta aikaa..eli lestissä on pysytty.
Olitko kenties liian humalassa? Ehkä miehet ajattelivat että et kuitenkaan suostu allekirjoittamaan yhdyntälupaan oikeuttavaa paperia?
Itse olen huomannut, että miehet lähestyvät silloin kun minulla on baarissa aidosti hauskaa. Toisille ihmisille välittyy sinusta positiivinen ja lämmin kuva, kun näkevät sinut nauramassa, hassuilemassa ja aidosti pitävän hauskaa. Itse en osaa flrittailla, mutta kaipa se pelkkä hymyileminen auttaa:)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa kuppikokoa "pieni C". Se on joko B tai C. Piste.
Paitsi että esim. C70 ja B75 ovat rinnakkaiskokoja. Kuppi samankokoinen, ympärys eri. Pieni C voisi siis olla sellainen jolle nämä koot sopivat. Ympärys vaikuttaa jonkin verran myös kupin kokoon.
Ap otatko mitään kontaktia miehiin? Onko naama norsunvitulla? Osalla naisista on todella kylmä perusilme, eikä sellaisia uskalla lähestyä. Kaverisi varmasti hymyilivät miehille, näin antaen luvan lähestyä!
Sen olen oppinut että miesten kanssa pitää ainakin olla kemia kohdillaan että ne tulee juttelemaan, jos mies lähtee iskemään naista joka ei yhtään heittäydy niin ei siitä mitään tule!
Mitä sinä itse teit baarissa? Niin, ihmettelit kun muita viedään. Sinä olit se joka laittoi merkille millaisia muut ovat. Ei sitä sinulle kukaan tullut sanomaan, itse teit tuon päätelmän.
Kyllä vaaleakin, meikkaamaton saa huomiota mutta jos et itse ole mukana niin et ole.
Isoa naislaumaa ei miehen kannata lähestyä,vaikka mies muuten voisi onnistua viimeistään naisen kaverit pilaavat iskuyrityksen.
Ap ei näköjään halua kommentoida ollenkaan sitä että miksi ei lähestynyt itse miehiä.
Olisit vaan sanonut heti avausviestissä että sinusta miesten kuuluu tehdä aloite, niin oltaisiin voitu heti analysoida paremmin että miksi et löytänyt miesseuraa sieltä.
-mies-
Vierailija kirjoitti:
Ap ei näköjään halua kommentoida ollenkaan sitä että miksi ei lähestynyt itse miehiä.
Olisit vaan sanonut heti avausviestissä että sinusta miesten kuuluu tehdä aloite, niin oltaisiin voitu heti analysoida paremmin että miksi et löytänyt miesseuraa sieltä.
-mies-
Ei naisen tarvitse lähestyä miehiä, riittää kun katsoisisivat hieman pidempään ja hymyilisivät. Se on useimmille riittävän rohkaisevaa tulla juttelemaan.
Eli jos baarissa naista ei lähestytä miesten osalta, niin nainen on vain niin kaunis etteivät miehet usko saavansa sellaista? Okei kiva.. Mä sitten näköjään olen kovinkin kaunis kun ei koskaan ole baareissa miehet yrittäneet tulla tekemään tuttavuutta.. Ja olen niin tavallinen kuin olla voi.. 15kg ylipainoa, 163cm tappi, pyöreähköt kasvot, pitkät hiukset... Oiskohan ennemmin niin että sitä on niin ruma ettei kukaan halua tulla iskemään.. Tosin AP on kuvauksen perusteella tod.näköisesti ellei kaunis niin ainakin nätti...toisin kuin eräät eli minä.