Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikään mies ei ollut minusta kiinnostunut lauantaina yökerhossa

Vierailija
22.05.2018 |

Yökerholla vieläpä sellainen maine, että tyyliin kaikki saa. Ja niin kyllä saikin, olin isolla harrastusporukalla liikenteessä ja tosi moni kaveri lähtikin illan päätteeksi miehen matkaan. Tähän kohtaan on muuten aivan pakko sanoa palstalaisille tiedoksi, että täällä esitetyt "faktat" mm. siitä, että miehet eivät kiinnostu +40v naisista, lyhyttukkaisista, ylipainoisista, tatuoiduista, tyylitajuttomista jne EI pidä alkuunkaan paikkaansa. Naiset, joita tultiin pyytämään tanssimaan tai tarjottiin juomaa, haluttiin jatkoille olivat joko noita kaikkia edellä mainittuja tai paria niistä.

Entä minä sitten? Blondi (oma väri, vähän luonnollisen värisiä raitoja), pitkät hiukset, jotka olin kihartanut. Pituutta 163cm, paino vajaa 50kg. Kuppikoko pieni C. Tosi hillitty meikki, sellanen "no make-up make-up", lyhyet nudeksi lakatut kynnet. Mustat, korkeat kiiltonahka-avokkaat, mustat pillifarkut. Toppi nudevärinen pitsitoppi, hillitty sellainen ei mikään läpinäkyvä tai liian avoin. Ei tatskoja/lävistyksiä. Ikä 26. Tanssin koko illan porukkani kanssa eikä tasan kukaan lähestynyt.

No ehkä tämä todistaa palstan sinkuille, jotka omaavat noita paljon parjattuja ulkonäöllisiä ominaisuuksia että peli ei todellakaan ole menetetty. Ainakin näillä mun kavereilla vientiä riitti kun taas itellä 0 lähestymisyritystä!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kokemus mulla! Oon ollut monesti pettynyt illan jälkeen ettei edes kukaan mies ole tullut juttelemaan ja itse olen ujo. Toki miehen mukaan en lähtisi koska en harrasta yhdenillan juttuja mutta olis kiva edes jutella ja tutustua, voisihan siitä jotain muodostua kumminkin. Käyn siis kahden ystäväni kanssa baareissa ja molemmat vie kotiinsa joka kerta miehen. Toinen on sairaalloisen ylipainoinen, ja pukeutuu silti tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin. Kasvoistakaan ei erityisen nätti. Toinen omaa taas sellaisen ns äijämäisen kropan ja pukeutuukin niin. Itsellä yleensä joku mekko päällä, pitkät hiukset ja vähän meikkiä ja monet ovat kehuneet kauniiksi. Ja tutuilta miehiltä saan yleensä tosi paljon kehuja siitä miten kaunis ja iloinen olen.. En ymmärrä..

Miehet ei uskalla koska ajattelevat että eivät kelpaa sulle kuitenkaan.

Minä ainakin ajattelen juuri noin jos näen jonkun oikein kauniin naisen niin en kelpaisi hänelle kuitenkaan.

hah, olen sitten varmaan pirun kaunis nainen kun kuulun noihin joita ei lähestytä. Mutta toisin kuin edelliset voin sanoa suoraan etten ole sen ihmeellisempi kuin muutkaan. Mutta viihteelle mentäessä haluan laittautua kauniiksi: mekko, joku koru, saapikkaat ja meikkiä. Ja joka kerta saa huomata että muita porukassa lähestytään vaikka kukaan muu ei ole mitenkään laittautunut. Harvempi pistää meikkivoidetta ihmeempää. Ja kun täällä moni mies jankuttaa että nainen kuin nainen on haluttava jos on vain normipainoinen niin voin sanoa että meidän porukan pyörein (on ~15kg ylipainoa) on se jota eniten lähestytään. Eikä vain helpon seksin takia vaan häntä pyydellään ihan treffeille. En tiedä mitä teemme niin erillailla, olen iloinen ja sosiaalinen viihteellä kuten muutkin ja muut keräävät miehiä vaikka olisivat hiljaa koko illan. Onneksi saan välillä arkena huomiota omaan makuun olevilta miehiltä sillä muuten voisin pitää itseäni epähaluttavana naisena.

Vierailija
82/85 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kokemus mulla! Oon ollut monesti pettynyt illan jälkeen ettei edes kukaan mies ole tullut juttelemaan ja itse olen ujo. Toki miehen mukaan en lähtisi koska en harrasta yhdenillan juttuja mutta olis kiva edes jutella ja tutustua, voisihan siitä jotain muodostua kumminkin. Käyn siis kahden ystäväni kanssa baareissa ja molemmat vie kotiinsa joka kerta miehen. Toinen on sairaalloisen ylipainoinen, ja pukeutuu silti tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin. Kasvoistakaan ei erityisen nätti. Toinen omaa taas sellaisen ns äijämäisen kropan ja pukeutuukin niin. Itsellä yleensä joku mekko päällä, pitkät hiukset ja vähän meikkiä ja monet ovat kehuneet kauniiksi. Ja tutuilta miehiltä saan yleensä tosi paljon kehuja siitä miten kaunis ja iloinen olen.. En ymmärrä..

Miehet ei uskalla koska ajattelevat että eivät kelpaa sulle kuitenkaan.

Minä ainakin ajattelen juuri noin jos näen jonkun oikein kauniin naisen niin en kelpaisi hänelle kuitenkaan.

hah, olen sitten varmaan pirun kaunis nainen kun kuulun noihin joita ei lähestytä. Mutta toisin kuin edelliset voin sanoa suoraan etten ole sen ihmeellisempi kuin muutkaan. Mutta viihteelle mentäessä haluan laittautua kauniiksi: mekko, joku koru, saapikkaat ja meikkiä. Ja joka kerta saa huomata että muita porukassa lähestytään vaikka kukaan muu ei ole mitenkään laittautunut. Harvempi pistää meikkivoidetta ihmeempää. Ja kun täällä moni mies jankuttaa että nainen kuin nainen on haluttava jos on vain normipainoinen niin voin sanoa että meidän porukan pyörein (on ~15kg ylipainoa) on se jota eniten lähestytään. Eikä vain helpon seksin takia vaan häntä pyydellään ihan treffeille. En tiedä mitä teemme niin erillailla, olen iloinen ja sosiaalinen viihteellä kuten muutkin ja muut keräävät miehiä vaikka olisivat hiljaa koko illan. Onneksi saan välillä arkena huomiota omaan makuun olevilta miehiltä sillä muuten voisin pitää itseäni epähaluttavana naisena.

Siltä porukan kauneimmalta saa kuitenkin pakit ja siihen päälle vielä muun porukan naurut. Isoa naisporukkaa on muutenkin tosi pelottava lähestyä, joten mieluummin lähestyn sitä ei porukan kauneinta, johon minulla saattaa olla realistiset mahdollisuudet. Näin säästän itsetuntoani sekä kasvoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itsekin viime viikonloppuna yökerhossa monen vuoden tauon jälkeen. Kaveri on eronsa jälkeen viettänyt railakasta baarielämää, mutta miestä ei ole löytynyt. Kuullut olen näistä baarikäynneistä, mutta kun näin nyt, miten kaveri käyttäytyy siellä niin en yhtään ihmettele, ettei sitä miestä ole. Lyhyesti siis: ei kannata odotella, että joku tulee jutteleen tai hakeen tanssiin. Tee se itse!

Minulle jäi epäselväksi, että miten se kaveri sitten käyttäytyy?

M35

Vierailija
84/85 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ylpeä, penseä, vetäytyvä tai muuten arrogantti ja vaikeasti lähestyttävä niin jäät yksin. Ulkonäkö ei tässä auta mitään. Jopa korostaa sitä ettet halua seuraa. Avoimilla ja iloisilla riittää vientiä.

M

Vierailija
85/85 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen miten rumasti moni puhuu täällä ystävistään ja ihmettelevät näiden vientiä. Jos tietäisin ystäväni puhuvan minusta noin selän takana niin olis kyllä entinen ystävä.

Ja sama että ihmetellään miten ylipainoisella voi olla vientiä. Makuja on monia ja kurvikas nyt vaan on usein paremman näköinen monien mielestä.

Itse olen ulospäinsuuntautunut ja iloinen ja kyllä miehet lähestyy, ei siihen sen kummempaa tarvita. Nämä ystäviään arvostelevat antavat itsestään niin ikävän kuvan etten itekään lähestyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän