Yksikään mies ei ollut minusta kiinnostunut lauantaina yökerhossa
Yökerholla vieläpä sellainen maine, että tyyliin kaikki saa. Ja niin kyllä saikin, olin isolla harrastusporukalla liikenteessä ja tosi moni kaveri lähtikin illan päätteeksi miehen matkaan. Tähän kohtaan on muuten aivan pakko sanoa palstalaisille tiedoksi, että täällä esitetyt "faktat" mm. siitä, että miehet eivät kiinnostu +40v naisista, lyhyttukkaisista, ylipainoisista, tatuoiduista, tyylitajuttomista jne EI pidä alkuunkaan paikkaansa. Naiset, joita tultiin pyytämään tanssimaan tai tarjottiin juomaa, haluttiin jatkoille olivat joko noita kaikkia edellä mainittuja tai paria niistä.
Entä minä sitten? Blondi (oma väri, vähän luonnollisen värisiä raitoja), pitkät hiukset, jotka olin kihartanut. Pituutta 163cm, paino vajaa 50kg. Kuppikoko pieni C. Tosi hillitty meikki, sellanen "no make-up make-up", lyhyet nudeksi lakatut kynnet. Mustat, korkeat kiiltonahka-avokkaat, mustat pillifarkut. Toppi nudevärinen pitsitoppi, hillitty sellainen ei mikään läpinäkyvä tai liian avoin. Ei tatskoja/lävistyksiä. Ikä 26. Tanssin koko illan porukkani kanssa eikä tasan kukaan lähestynyt.
No ehkä tämä todistaa palstan sinkuille, jotka omaavat noita paljon parjattuja ulkonäöllisiä ominaisuuksia että peli ei todellakaan ole menetetty. Ainakin näillä mun kavereilla vientiä riitti kun taas itellä 0 lähestymisyritystä!
Kommentit (85)
Hymyile, flirttaile, ole kiinnostavan ja kiinnostuneen oloinen. Ei kukaan halua tapailla hapannaamaa. Monet miehet eivät myöskään tykkää tanssia. Eli hengähdä hetki, niin ehkä joku ehtii lähestyäkin. Ei siellä tanssilattialla toisiin tutustuta! Ja voithan sinä itsekin mennä juttelemaan kiinnostavan oloisille miehille. On tosi vanhoollista odottaa, että mies tekee aloitteen.
kuka horppu käy yökerhoissa yhden illan suhteita harrastamassa?
Vierailija kirjoitti:
Me kunnon miehet ei olla yökerhoissa tai juoda alkoholia. Löydät meidät lenkkipoluilta tai liikuntapisteiden telineiltä.
näin on, minutkin voi löytää kesällä esim Nukarilta perhokalasta tai Kainuusta kalastamasta esim Kajaanin joelta tai sitten Korson ruokajonosta, vakipaikkani, käyn pyöräilee ja samalla hakemassa ruokaa
maailma kylässä tapahtumassa saatan käväistä vkloppuna katsomassa nek-rohumppaa, tai ehkä en jaksa koska se on typerä' festivaali
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kerran koko illan tanssinut porukassasi etkä ole mitään silmäpeliä tmv. yhdenkään miehen kanssa harrastanut, niin eipä moni mies viitsi kovin nättiä naista tulla ihan puskista vokottelemaan kavereidesi eteen. Tuohan on kuin oppikirjaesimerkki naisesta, joka on tullut yökerhoon vain pitämään hauskaa kavereidensa kanssa. Sinut jätettiin rauhaan, koska 9/10 naisesta vastaavassa tilanteessa haluaakin tulla rauhaan jätetyksi.
Juuri näin! Kun mä olin nuori, niin kävin baareissa yleensä yksin, koska silloin miehet uskalsi lähestyä paremmin. On paljon helpompi lähestyä yksin istuvaa naista kuin tanssilattialla hytkyvää naislaumaa. Mun kaverit oli lisäksi sellaisia, että ne suuttui aina, jos löysin jonkun miehen, enkä sitten viihdyttänytkään tyttökaveria koko iltaa. Mä olen sosiaalinen ja löysin baarista aina jonkun tyttöseurueen, jonka kanssa bilettää ja tanssia, jos ei mieluisaa miesseuraa löytynyt. Yleensä miesseuraa kyllä löytyi!
yngwie malmsteen kirjoitti:
kuka horppu käy yökerhoissa yhden illan suhteita harrastamassa?
Minä Horppu ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mullakin usein sama juttu että kukaan ei lähesty. Olen 179cm/62kg. Pitkät tummat hiukset, kroppa on kiinteä ja muodokas. Pukeudun naisellisesti Mutta kun joskus uskaltaudun hymyilemään ja ottamaan katsekontaktia, miehiä tulee juttusille.
Johtunee ap siis siitä että sua ei uskalleta lähestyä.
Miehet päättelevät kokemustensa perusteella seuraavasti:
Olet 179cm = vain pitkät miehet kelpaavat
Olet muodokas = vain leveäharteiset, raamikkaat miehet kelpaavat
Pidät itseäsi kauniina = vain erittäin komeat, itsevarmat ja karismaattiset miehet kelpaavat
Kun 95-99% miehistä on rajattu pois, kysymys on siitä pitävätkö jäljelle jäävät huippumiehet juuri sinua kiinnostavana.
Vierailija kirjoitti:
Yökerholla vieläpä sellainen maine, että tyyliin kaikki saa. Ja niin kyllä saikin, olin isolla harrastusporukalla liikenteessä ja tosi moni kaveri lähtikin illan päätteeksi miehen matkaan. Tähän kohtaan on muuten aivan pakko sanoa palstalaisille tiedoksi, että täällä esitetyt "faktat" mm. siitä, että miehet eivät kiinnostu +40v naisista, lyhyttukkaisista, ylipainoisista, tatuoiduista, tyylitajuttomista jne EI pidä alkuunkaan paikkaansa. Naiset, joita tultiin pyytämään tanssimaan tai tarjottiin juomaa, haluttiin jatkoille olivat joko noita kaikkia edellä mainittuja tai paria niistä.
Entä minä sitten? Blondi (oma väri, vähän luonnollisen värisiä raitoja), pitkät hiukset, jotka olin kihartanut. Pituutta 163cm, paino vajaa 50kg. Kuppikoko pieni C. Tosi hillitty meikki, sellanen "no make-up make-up", lyhyet nudeksi lakatut kynnet. Mustat, korkeat kiiltonahka-avokkaat, mustat pillifarkut. Toppi nudevärinen pitsitoppi, hillitty sellainen ei mikään läpinäkyvä tai liian avoin. Ei tatskoja/lävistyksiä. Ikä 26. Tanssin koko illan porukkani kanssa eikä tasan kukaan lähestynyt.
No ehkä tämä todistaa palstan sinkuille, jotka omaavat noita paljon parjattuja ulkonäöllisiä ominaisuuksia että peli ei todellakaan ole menetetty. Ainakin näillä mun kavereilla vientiä riitti kun taas itellä 0 lähestymisyritystä!
Kuinka montaa miestä yritit iskeä?
Kuulostaa hyvältä, mutta en olisi ikinä viitsinyt lähestyä, kun en ole sitä tähänkään päivään mennessä tehnyt :)
M33
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Ei se mitään, yksikään nainen ei ole ikinä lähestynyt minua.
Lähdetäänkö treffeille? Missä asut?Kiitos, mutta etsin mieluummin suunnilleen oman ikäisiäni. Ap
Kyllä mä sen tiesin.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miehet eivät siis ajatelleet olevansa tarpeeksi hyviä sinulle.
Yleensä miehet jättävät lähestymättä sen takia, kun taas naiset eivät lähesty miehiä, koska mies ei kiinnosta ilman ulkonäköön liittymätöntä lisäarvoa ja temppuja.
Otin kerran riskin ja lähestyin yli oman tasoni naista. Sain sellaisen ryöpytyksen ja nöyryytyksen, että en ole uskaltanut lähestyä ketään siinä mielessä sen koomin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, mutta en olisi ikinä viitsinyt lähestyä, kun en ole sitä tähänkään päivään mennessä tehnyt :)
M33
Sama juttu. Ikää jo 32 mutta kertaakaan en ole ketään naista lähestynyt..
Ei miehet aina tule juttelemaan.
Se nyt vaan on niin.
Kerro heti missä yökerhossa käy 40+ lyhyttukkaisella pullerolla flaksi. Tatskat multa kyllä puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kokemus mulla! Oon ollut monesti pettynyt illan jälkeen ettei edes kukaan mies ole tullut juttelemaan ja itse olen ujo. Toki miehen mukaan en lähtisi koska en harrasta yhdenillan juttuja mutta olis kiva edes jutella ja tutustua, voisihan siitä jotain muodostua kumminkin. Käyn siis kahden ystäväni kanssa baareissa ja molemmat vie kotiinsa joka kerta miehen. Toinen on sairaalloisen ylipainoinen, ja pukeutuu silti tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin. Kasvoistakaan ei erityisen nätti. Toinen omaa taas sellaisen ns äijämäisen kropan ja pukeutuukin niin. Itsellä yleensä joku mekko päällä, pitkät hiukset ja vähän meikkiä ja monet ovat kehuneet kauniiksi. Ja tutuilta miehiltä saan yleensä tosi paljon kehuja siitä miten kaunis ja iloinen olen.. En ymmärrä..
Miehet ei uskalla koska ajattelevat että eivät kelpaa sulle kuitenkaan.
Minä ainakin ajattelen juuri noin jos näen jonkun oikein kauniin naisen niin en kelpaisi hänelle kuitenkaan.
Ajattelen täysin samalla tavalla.
M35
Mä en koskaan ole lähtenyt miehen mukaan yökerhosta. Pussailla olen saattanut yökerhon ulkopuolella.
Jos mies on ollut kiinnostunut, niin yleensä on ehdottanut treffejä seuraavalle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miehet eivät siis ajatelleet olevansa tarpeeksi hyviä sinulle.
Yleensä miehet jättävät lähestymättä sen takia, kun taas naiset eivät lähesty miehiä, koska mies ei kiinnosta ilman ulkonäköön liittymätöntä lisäarvoa ja temppuja.
Otin kerran riskin ja lähestyin yli oman tasoni naista. Sain sellaisen ryöpytyksen ja nöyryytyksen, että en ole uskaltanut lähestyä ketään siinä mielessä sen koomin.
Sietääkin saada. Suutari pysyköön lestissään.
Minäkään en aio enää lähestyä naisia.
Yritin nuorempana, enkä pärjännyt kisassa komeammille, rohkeammille ja viettelytaitoisemmille kilpailijoille jotka hakivat pelkkää panoa.
Tiedän että nyt vaikutan joidenkin naisten silmissä kiinnostavalta, kappas vain mieli muuttuu kun alkaa tekemään lapsia mieli. Jos joku heistä haluaa tehdä aloitteen, olen kaikille lähestyjille ystävällinen.
Kuvio jossa miehet kisaavat naisista kävi (ei ollut vaihtoehtoa) kun he olivat nuoria ja hemaisevia ja me himoissamme täriseviä nuoria poikia. Ei käy enää.
Minua on lähestynyt kolme naista. Kolme ihan sekaisin olevaa vanhempaa ja varattua ja nuoruuden ihastus joka kait muuttikin mielensä kun oli kerännyt painoa vyötärölle ja lapsikuume iski. Valitsi itse tunnetun pleijerin parikymppisenä kun olin ilmaissut kiinnostukseni. Se oli siis nou nou.
Luulen että monet muutkin miehet alkaa olemaan sitä mieltä että joko pelataan samoilla säännöillä tai sitten käydään vaikka maksullisilla.
M28v kirjoitti:
Minäkään en aio enää lähestyä naisia.
Yritin nuorempana, enkä pärjännyt kisassa komeammille, rohkeammille ja viettelytaitoisemmille kilpailijoille jotka hakivat pelkkää panoa.
Tiedän että nyt vaikutan joidenkin naisten silmissä kiinnostavalta, kappas vain mieli muuttuu kun alkaa tekemään lapsia mieli. Jos joku heistä haluaa tehdä aloitteen, olen kaikille lähestyjille ystävällinen.
Kuvio jossa miehet kisaavat naisista kävi (ei ollut vaihtoehtoa) kun he olivat nuoria ja hemaisevia ja me himoissamme täriseviä nuoria poikia. Ei käy enää.
Minua on lähestynyt kolme naista. Kolme ihan sekaisin olevaa vanhempaa ja varattua ja nuoruuden ihastus joka kait muuttikin mielensä kun oli kerännyt painoa vyötärölle ja lapsikuume iski. Valitsi itse tunnetun pleijerin parikymppisenä kun olin ilmaissut kiinnostukseni. Se oli siis nou nou.
Luulen että monet muutkin miehet alkaa olemaan sitä mieltä että joko pelataan samoilla säännöillä tai sitten käydään vaikka maksullisilla.
Niin neljä naista tietysti :D
Vierailija kirjoitti:
Huh - ei mustakaan, onneksi! Vedin kaksin käsin viinaa ja bailasin hulluna yksin tanssilattialla! Mahtava ilta!
Tää on niin parasta!
Jos olet kerran koko illan tanssinut porukassasi etkä ole mitään silmäpeliä tmv. yhdenkään miehen kanssa harrastanut, niin eipä moni mies viitsi kovin nättiä naista tulla ihan puskista vokottelemaan kavereidesi eteen. Tuohan on kuin oppikirjaesimerkki naisesta, joka on tullut yökerhoon vain pitämään hauskaa kavereidensa kanssa. Sinut jätettiin rauhaan, koska 9/10 naisesta vastaavassa tilanteessa haluaakin tulla rauhaan jätetyksi.