Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikään mies ei ollut minusta kiinnostunut lauantaina yökerhossa

Vierailija
22.05.2018 |

Yökerholla vieläpä sellainen maine, että tyyliin kaikki saa. Ja niin kyllä saikin, olin isolla harrastusporukalla liikenteessä ja tosi moni kaveri lähtikin illan päätteeksi miehen matkaan. Tähän kohtaan on muuten aivan pakko sanoa palstalaisille tiedoksi, että täällä esitetyt "faktat" mm. siitä, että miehet eivät kiinnostu +40v naisista, lyhyttukkaisista, ylipainoisista, tatuoiduista, tyylitajuttomista jne EI pidä alkuunkaan paikkaansa. Naiset, joita tultiin pyytämään tanssimaan tai tarjottiin juomaa, haluttiin jatkoille olivat joko noita kaikkia edellä mainittuja tai paria niistä.

Entä minä sitten? Blondi (oma väri, vähän luonnollisen värisiä raitoja), pitkät hiukset, jotka olin kihartanut. Pituutta 163cm, paino vajaa 50kg. Kuppikoko pieni C. Tosi hillitty meikki, sellanen "no make-up make-up", lyhyet nudeksi lakatut kynnet. Mustat, korkeat kiiltonahka-avokkaat, mustat pillifarkut. Toppi nudevärinen pitsitoppi, hillitty sellainen ei mikään läpinäkyvä tai liian avoin. Ei tatskoja/lävistyksiä. Ikä 26. Tanssin koko illan porukkani kanssa eikä tasan kukaan lähestynyt.

No ehkä tämä todistaa palstan sinkuille, jotka omaavat noita paljon parjattuja ulkonäöllisiä ominaisuuksia että peli ei todellakaan ole menetetty. Ainakin näillä mun kavereilla vientiä riitti kun taas itellä 0 lähestymisyritystä!

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti tänne siksi, että on itse kateellinen henkilölle, jonka näköiseksi itsensä kuvaili ja on taas itse sen näköinen, miksikä kuvaili tarinassansa naiset, jotka sai illan aikana miehiä. Surkea Provo! Hanki elämä! Harmittaako? Haha!!

Vierailija
62/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tää provo? No hyvä, mä jatkan: alfa, beta, j.ä.n.n.ä, tasot, ysin nainen, 1% miehistä, reikää. Tuliko siinä nyt kaikki?

EI, unohtui ainakin Pirkka Oluttölkin kylmää metallista pintaa suutelevat k il tt imie het ja varmasti myös jotain muitakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitti huomioni että kuvailit vaatetuksen ja kynsilakan viimeistä yksityiskohtaa myöten, jopa sen minkälaista nahkaa kenkäsi olivat. Ilmeisesti siis oletit että näillä meriiteillä sinulle kuuluisi miesten huomio eikä kavereillesi, ja se asenne saattaa olla ulospäin havaittavaa ja vaikuttaa asiaan myöskin. Ainakin niin ettei sinua viitistä lähestyä koska miehet arvelevat sen olavan turhaa, kuten täällä on monesti mainittu.

Vierailija
64/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että kyse on ennemminkin siitä, että baarissa on paremmalta näköisiä naisia. Olet varmasti kaunis, mutta kilpailu on kovaa.

Itsekin olen mielestäni hyvännäköinen laiha nainen 26v mutta enää miehet eivät baarissa lähesty. Silloin kun olin vielä alipainoinen (siis oikeasti) miehet parveilivat mutta nyt 53kg/165cm ovat kaikonneet.

Vierailija
65/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen mielestäni hyvännäköinen laiha nainen 26v mutta enää miehet eivät baarissa lähesty. Silloin kun olin vielä alipainoinen (siis oikeasti) miehet parveilivat mutta nyt 53kg/165cm ovat kaikonneet.

Kyllä tavallisemmankin näköinen nainen löytää seuraa jos tekee aloitteen. Kokeilepa itse lähestyä miehiä.

On muutenkin parempi että nainen tekee itse aloitteen niin saa itse valita keskustelukumppanin.

Vierailija
66/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miehet ei uskalla koska ajattelevat että eivät kelpaa sulle kuitenkaan.

Minä ainakin ajattelen juuri noin jos näen jonkun oikein kauniin naisen niin en kelpaisi hänelle kuitenkaan.[/quote]

Ajattelen täysin samalla tavalla.

M35[/quote] Niin minäkin, N36

Vierailija
67/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että kyse on ennemminkin siitä, että baarissa on paremmalta näköisiä naisia. Olet varmasti kaunis, mutta kilpailu on kovaa.

Luun vieressä se liha on kaikkein maukkainta, ja miksi ihmeessä sitä nuorena suoraan ottaa säkkiä kun vanhemmiten naiset kuitenkin pröhistyvät.

Vierailija
68/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi valittaa, että mua ei lähestytä baarissa, koska en itsekään lähesty miehiä. En myöskään luo katseita tai hymyile miehille, koska ajattelen juuri että ei ne nyt minusta voi olla kiinnostuneita, häpäisen vaan itseni kuvittelemalla jotain. Mutta se ärsyttää, kun miehet ulisee, että minun vaan tarvitsee naisena mennä baariin ja saan seuraa, "testataan vaikka", kun taas he eivät saa. Minua on lähestytty baarissa elämäni aikana tasan kerran, joten vituttaa kun tuolla lailla oletetaan, mistä ei mitään tiedetä. Näyttää siltä, että sekä epävarmat miehet että naiset molemmat eivät uskalla lähestyä, kun pelkäävät etteivät kelpaa, ja sitten syytetään toista sukupuolta siitä etteivät ne lähesty tai ettei heille kelvata. Kun kyse on oman päänsisäisestä esteestä.

N36 

Vierailija
69/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapahtui varmaan jossain pikkukaupungissa jossa pullea tatskanainen on normia ja ap oli se erilainen. Erilaisille ei maakunnissa juuri jutella.

Vierailija
70/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa ensikerralla vetää pussikaljaa puistossa ja siitä sitten huppari päällä baariin. Iloinen mieli ja asenne kohdallaan, niin kyllä sut huomataan.

Nim. jätesäkkiin pukeutuva, sopivasti outo, saan jos haluan.

Vierailija
71/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en viitsi valittaa, että mua ei lähestytä baarissa, koska en itsekään lähesty miehiä. En myöskään luo katseita tai hymyile miehille, koska ajattelen juuri että ei ne nyt minusta voi olla kiinnostuneita, häpäisen vaan itseni kuvittelemalla jotain. Mutta se ärsyttää, kun miehet ulisee, että minun vaan tarvitsee naisena mennä baariin ja saan seuraa, "testataan vaikka", kun taas he eivät saa. Minua on lähestytty baarissa elämäni aikana tasan kerran, joten vituttaa kun tuolla lailla oletetaan, mistä ei mitään tiedetä. Näyttää siltä, että sekä epävarmat miehet että naiset molemmat eivät uskalla lähestyä, kun pelkäävät etteivät kelpaa, ja sitten syytetään toista sukupuolta siitä etteivät ne lähesty tai ettei heille kelvata. Kun kyse on oman päänsisäisestä esteestä.

N36 

En mä mitään pelkää etten kelpaisi. Minä TIEDÄN etten kelpaa

M35

Vierailija
72/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36 

Mitä sä uliset? Et uskalla hymyillä, koska pelkäät häpäiseväsi itsesi? Järki käteen nyt, nainen. Mistä miehet sitten voivat tietää, että sinua saa lähestyä? Kun täällä palstallakin on tämän tästä naisten aloittamia ketjuja, joissa ruikutetaan juuri siitä, että he eivät saa olla rauhassa baareissa/yökerhoissa, koska miehet tekevät aloitteita. Este miehillä ei siis ole mikään päänsisäinen, vaan naiset sen esteen luovat, jos eivät vaikkapa hymyile tai luo katseita.

Vierailija
73/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pariutuu tasoistensa kanssa.

Minulla on aina ollut korkea rima, luulen että se näkyy myös ulospäin. Ei kannata joka Pekan lähestyä. Mies tekee aina aloitteen, aina. Jos ei uskalla, ei oo oikea mies minulle.

Koskaan en oo ollu yksin yli 2 vko.

Vierailija
74/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Mitä sä uliset? Et uskalla hymyillä, koska pelkäät häpäiseväsi itsesi? Järki käteen nyt, nainen. Mistä miehet sitten voivat tietää, että sinua saa lähestyä? Kun täällä palstallakin on tämän tästä naisten aloittamia ketjuja, joissa ruikutetaan juuri siitä, että he eivät saa olla rauhassa baareissa/yökerhoissa, koska miehet tekevät aloitteita. Este miehillä ei siis ole mikään päänsisäinen, vaan naiset sen esteen luovat, jos eivät vaikkapa hymyile tai luo katseita.[/quote] Minähän nimenomaan en valittanut sitä, että minua ei lähestytä. Tunnistan, että se johtuu omasta käytöksestäni.

Vierailija
75/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah mitä juttuja, itse kävin viime viikolla yksi ilta paikallisessa yhdellä, ovesta kun menin sisään tuijotettiin kuin halpaa makkaraa, baaritiskiltä ei meinannut löytyä tilaa tilata kuin väkisin tunkemalla.

Sain huurteisen ja suuntasin pitkälle korkealle pöydälle missä baarijakkaroita, samassa pöydässä oli nainen puolessa välissä, itse menin päähän samalle puolelle kuin tuo nainen niin että meidän väliin jäi ainakin 2paikkaa.

Istuin pöydän ääreen ja tuo nainen keräsi kamansa, juomansa ja häipyi.

Olen jo yli 40v ja tuo on ihan normaalia, lounasruokalassakin jos menen jonkun naisen viereen syömään alkaa se pikkuhiljaa hivuttautumaan kauemmaksi ja ei varmasti yksikään nainen tule vahingossakaan viereen tai vastapäätä syömään.

Voitte arvata monta kertaa naiset ovat minua lähestyneet baarissa tai missään.

Olen ihan normaali mies, en haise paskalle, puhtaat vaatteet, hampaat ym.ym.

Lastakin tarhasta hakiessa muiden lasten äidit ja tarhan akat eivät ole huomaavinaankaan.

Lapsen äidistä en viitsi mainita mitään.

Vierailija
76/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
77/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kokemus mulla! Oon ollut monesti pettynyt illan jälkeen ettei edes kukaan mies ole tullut juttelemaan ja itse olen ujo. Toki miehen mukaan en lähtisi koska en harrasta yhdenillan juttuja mutta olis kiva edes jutella ja tutustua, voisihan siitä jotain muodostua kumminkin. Käyn siis kahden ystäväni kanssa baareissa ja molemmat vie kotiinsa joka kerta miehen. Toinen on sairaalloisen ylipainoinen, ja pukeutuu silti tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin. Kasvoistakaan ei erityisen nätti. Toinen omaa taas sellaisen ns äijämäisen kropan ja pukeutuukin niin. Itsellä yleensä joku mekko päällä, pitkät hiukset ja vähän meikkiä ja monet ovat kehuneet kauniiksi. Ja tutuilta miehiltä saan yleensä tosi paljon kehuja siitä miten kaunis ja iloinen olen.. En ymmärrä..

Puhutpa ikävään sävyyn ystävistäsi! Ei ihme ettei kukaan lähesty jos olet noin ilkeä ihminen!

Vierailija
78/85 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en takia ihmisiä jotka juoksevat horppuilemassa yökerhoissa ja sitten yhden illan jutut ovat sallittuja jos kerta kumppani on haettu "yökerhosta", sama kuin jos mies käy Aasiassa niin on ihan normaalia jos 2 viikkoa on mopon takapenkillä maksettu thaityttö, se on ok silloin.

ja sitten yhtäkkiä mennään n aimisiin jonkun pubin tai yökerhon pöntön kanssa ja perustetaanb perhe ja kaikki on ns. normaalia

WTF?

Vierailija
79/85 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin viime viikonloppuna yökerhossa monen vuoden tauon jälkeen. Kaveri on eronsa jälkeen viettänyt railakasta baarielämää, mutta miestä ei ole löytynyt. Kuullut olen näistä baarikäynneistä, mutta kun näin nyt, miten kaveri käyttäytyy siellä niin en yhtään ihmettele, ettei sitä miestä ole. Lyhyesti siis: ei kannata odotella, että joku tulee jutteleen tai hakeen tanssiin. Tee se itse!

Vierailija
80/85 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pariutuu tasoistensa kanssa.

Minulla on aina ollut korkea rima, luulen että se näkyy myös ulospäin. Ei kannata joka Pekan lähestyä. Mies tekee aina aloitteen, aina. Jos ei uskalla, ei oo oikea mies minulle.

Koskaan en oo ollu yksin yli 2 vko.

Miksi sinun on pakko  olla koko ajan jonkun kanssa? Et koskaan yli 2 viikkoa, missä välissä tutustut itseesi, opit olemaan yksin, viihdyttämään itse itseäsi, kuuntelet ajatuksiasi, jos koko ajan pitää olla mies kainalossa? Ei minunkaan TARVITSISI olla yksin, mutta koen sen esim. pidemmän suhteen jälkeen tarpeelliseksi. Toisaalta, teen kyllä myös itse aloitteita miesten suuntaan. 

No, näin me kaikki ollaan ajatusmaailmaltamme ja toimintatavoitamme erilaisia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän