Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teille käynyt näin koskaan vaatekaupassa?

Vierailija
22.05.2018 |

Sovitatte peilin edessä jotain vaatetta ja huomaatte että joku toinen katsoo ja hakee saman koltun sen jälkeen. Mulle käynyt monta kertaa, tosin oon itekin joskus katsonut että onpas kivan nåköinen vaate jonkun päällä ja hakenut saman. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Tosin en kaupassa sovittele vaatteita julkisesti, myyjä kantaa niitä minulle pukeutumistilaan ja siellä myymälätiloista sivussa voi kaikessa rauhassa peilailla itseään.

Vierailija
2/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen vaatekauppaan ja sanon myyjälle et haluan saman setin kuin niillä mallinukeilla on. Ne on parhaiten puettuja olioita vaatekaupoissa. Ei sieltä oo tarkoitettu ostettavan yksittäisiä vaatteita vaan kokonaisuuksia. Ne nukkejen vaatekokonaisuudet on suunnitellut joku ammattilainen. TE ETTE OLE niitä ammattilaisia.

Sukat nyt voi ostaa erikseen, mutta niitä saa muualtakin kuin vaatekaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan kenenkään nähnyt sovittavan vaatteita peilin edessä :D

Vierailija
4/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Tosin en kaupassa sovittele vaatteita julkisesti, myyjä kantaa niitä minulle pukeutumistilaan ja siellä myymälätiloista sivussa voi kaikessa rauhassa peilailla itseään.

Ja mistä se myyjä tietää mitä vaatteita sä haluat kokeilla, vai kantaako se sulle  yksitellen kaikki vaatteet sieltä kaupasta?

Vierailija
5/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sovittelee liikkeen peilin edessä "kolttuja"? Takit ja kengät ymmärrän mutta eikö muut vaatteet soviteta sovituskopeissa?

Vierailija
6/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo käynyt.

Vierailija
7/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä se myyjä tietää mitä vaatteita sä haluat kokeilla, vai kantaako se sulle  yksitellen kaikki vaatteet sieltä kaupasta?

Ammatitoinen myyjä näkee jo ovelta millaiset vaatteet sopii  ja millaisista vaatteista asiakas saattaa tykätä.

Vierailija
8/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon tottunut sovittamaan ja peilailemaan itseäni ihan siellä sovituskopin rauhassa. Just viikonloppuna joku tytteli tuli joka kolttua viideksi minuutiksi peilailemaan siihen kopin ulkopuolelle ja oli koko ajan muiden asiakkaiden tiellä.

Vierailija
9/9 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siitä outo asiakas, että osaan puhua myyjälle ja kertoa hänelle, mitä haluan. On myyjän ammattitaitoa osata tuoda sopivia vaatteita sovitettavaksi. En siis toimi siten kuin palstamamma Vilassa eli nappaa vaatetta ja puolisalaa puikahda sovituskoppiin, jossa olen hipihiljaa, jos myyjä kysyy, voiko olla avuksi ja tuoda jotain muuta sovitettavaksi.

Myyjä tietää valikoiman, hän osaa arvioida, mikä minulle sopii, kunhan minä kerron, mitä suunnilleen etsin. Ja mikä parasta: tämä palvelu ei maksa euroakaan lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan