Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikään mies ei ollut minusta kiinnostunut lauantaina yökerhossa

Vierailija
22.05.2018 |

Yökerholla vieläpä sellainen maine, että tyyliin kaikki saa. Ja niin kyllä saikin, olin isolla harrastusporukalla liikenteessä ja tosi moni kaveri lähtikin illan päätteeksi miehen matkaan. Tähän kohtaan on muuten aivan pakko sanoa palstalaisille tiedoksi, että täällä esitetyt "faktat" mm. siitä, että miehet eivät kiinnostu +40v naisista, lyhyttukkaisista, ylipainoisista, tatuoiduista, tyylitajuttomista jne EI pidä alkuunkaan paikkaansa. Naiset, joita tultiin pyytämään tanssimaan tai tarjottiin juomaa, haluttiin jatkoille olivat joko noita kaikkia edellä mainittuja tai paria niistä.

Entä minä sitten? Blondi (oma väri, vähän luonnollisen värisiä raitoja), pitkät hiukset, jotka olin kihartanut. Pituutta 163cm, paino vajaa 50kg. Kuppikoko pieni C. Tosi hillitty meikki, sellanen "no make-up make-up", lyhyet nudeksi lakatut kynnet. Mustat, korkeat kiiltonahka-avokkaat, mustat pillifarkut. Toppi nudevärinen pitsitoppi, hillitty sellainen ei mikään läpinäkyvä tai liian avoin. Ei tatskoja/lävistyksiä. Ikä 26. Tanssin koko illan porukkani kanssa eikä tasan kukaan lähestynyt.

No ehkä tämä todistaa palstan sinkuille, jotka omaavat noita paljon parjattuja ulkonäöllisiä ominaisuuksia että peli ei todellakaan ole menetetty. Ainakin näillä mun kavereilla vientiä riitti kun taas itellä 0 lähestymisyritystä!

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, yksikään nainen ei ole ikinä lähestynyt minua.

Lähdetäänkö treffeille? Missä asut?

Vierailija
2/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät siis ajatelleet olevansa tarpeeksi hyviä sinulle.

Yleensä miehet jättävät lähestymättä sen takia, kun taas naiset eivät lähesty miehiä, koska mies ei kiinnosta ilman ulkonäköön liittymätöntä lisäarvoa ja temppuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luultavasti liiankin kaunis. Miehet valitsivat varmat nakit.

Vierailija
4/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Ei se mitään, yksikään nainen ei ole ikinä lähestynyt minua.

Lähdetäänkö treffeille? Missä asut?

Kiitos, mutta etsin mieluummin suunnilleen oman ikäisiäni. Ap

Vierailija
5/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan ole koskaan lähestytty ja baareissa olen ravannut yli 10 vuoden ajan. On vaan käsittämätöntä kuulla että joitain naisia lähestytään jopa KYMMENEN kertaa yhden illan/yön aikana kun mua ei ole edes 10 vuodessa lähestytty tota kymmentä kertaa. Tosin itse olen ruma ja tissitön nainen.

Vierailija
6/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kunnon miehet ei olla yökerhoissa tai juoda alkoholia. Löydät meidät lenkkipoluilta tai liikuntapisteiden telineiltä.

Vierailija
7/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kunnon miehet ei olla yökerhoissa tai juoda alkoholia. Löydät meidät lenkkipoluilta tai liikuntapisteiden telineiltä.

Just näin.

Mut tavoittaa uimahallista/maauimalasta/porrastreenipaikalta/juoksemasta/tenniksestä ym ym

En edes muista millon olen viimeksi käynyt klubilla/baarissa, ehkä vuonna 2015

Vierailija
8/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökerholla vieläpä sellainen maine, että tyyliin kaikki saa. Ja niin kyllä saikin, olin isolla harrastusporukalla liikenteessä ja tosi moni kaveri lähtikin illan päätteeksi miehen matkaan. Tähän kohtaan on muuten aivan pakko sanoa palstalaisille tiedoksi, että täällä esitetyt "faktat" mm. siitä, että miehet eivät kiinnostu +40v naisista, lyhyttukkaisista, ylipainoisista, tatuoiduista, tyylitajuttomista jne EI pidä alkuunkaan paikkaansa. Naiset, joita tultiin pyytämään tanssimaan tai tarjottiin juomaa, haluttiin jatkoille olivat joko noita kaikkia edellä mainittuja tai paria niistä.

Entä minä sitten? Blondi (oma väri, vähän luonnollisen värisiä raitoja), pitkät hiukset, jotka olin kihartanut. Pituutta 163cm, paino vajaa 50kg. Kuppikoko pieni C. Tosi hillitty meikki, sellanen "no make-up make-up", lyhyet nudeksi lakatut kynnet. Mustat, korkeat kiiltonahka-avokkaat, mustat pillifarkut. Toppi nudevärinen pitsitoppi, hillitty sellainen ei mikään läpinäkyvä tai liian avoin. Ei tatskoja/lävistyksiä. Ikä 26. Tanssin koko illan porukkani kanssa eikä tasan kukaan lähestynyt.

No ehkä tämä todistaa palstan sinkuille, jotka omaavat noita paljon parjattuja ulkonäöllisiä ominaisuuksia että peli ei todellakaan ole menetetty. Ainakin näillä mun kavereilla vientiä riitti kun taas itellä 0 lähestymisyritystä!

Tyrkky-Tortun habitus, siinä se syy.

Vierailija
9/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehiä on uskominen, paikalla oli useampi tavallinen mies, joka ei mielestään kelpaa tavallisille naisille, joten hän tarkkaili koko illan tilannetta nurkassa, odotti että sinä käyt hakemassa hänet ja lähti lopulta yksin kotiin.

Vierailija
10/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veditki liian kovat lärvit heti alkuunsa. Helposti käy niin jos yrittää pysyä muiden tuplasti painavampien tahdissa. Olisitko oikeasti antanut pimpsaa jos joku olis tullut kysymään?

Vierailija
11/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kokemus mulla! Oon ollut monesti pettynyt illan jälkeen ettei edes kukaan mies ole tullut juttelemaan ja itse olen ujo. Toki miehen mukaan en lähtisi koska en harrasta yhdenillan juttuja mutta olis kiva edes jutella ja tutustua, voisihan siitä jotain muodostua kumminkin. Käyn siis kahden ystäväni kanssa baareissa ja molemmat vie kotiinsa joka kerta miehen. Toinen on sairaalloisen ylipainoinen, ja pukeutuu silti tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin. Kasvoistakaan ei erityisen nätti. Toinen omaa taas sellaisen ns äijämäisen kropan ja pukeutuukin niin. Itsellä yleensä joku mekko päällä, pitkät hiukset ja vähän meikkiä ja monet ovat kehuneet kauniiksi. Ja tutuilta miehiltä saan yleensä tosi paljon kehuja siitä miten kaunis ja iloinen olen.. En ymmärrä..

Vierailija
12/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kokemus mulla! Oon ollut monesti pettynyt illan jälkeen ettei edes kukaan mies ole tullut juttelemaan ja itse olen ujo. Toki miehen mukaan en lähtisi koska en harrasta yhdenillan juttuja mutta olis kiva edes jutella ja tutustua, voisihan siitä jotain muodostua kumminkin. Käyn siis kahden ystäväni kanssa baareissa ja molemmat vie kotiinsa joka kerta miehen. Toinen on sairaalloisen ylipainoinen, ja pukeutuu silti tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin. Kasvoistakaan ei erityisen nätti. Toinen omaa taas sellaisen ns äijämäisen kropan ja pukeutuukin niin. Itsellä yleensä joku mekko päällä, pitkät hiukset ja vähän meikkiä ja monet ovat kehuneet kauniiksi. Ja tutuilta miehiltä saan yleensä tosi paljon kehuja siitä miten kaunis ja iloinen olen.. En ymmärrä..

Miehet ei uskalla koska ajattelevat että eivät kelpaa sulle kuitenkaan.

Minä ainakin ajattelen juuri noin jos näen jonkun oikein kauniin naisen niin en kelpaisi hänelle kuitenkaan.

Vierailija
13/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh - ei mustakaan, onneksi! Vedin kaksin käsin viinaa ja bailasin hulluna yksin tanssilattialla! Mahtava ilta!

Vierailija
14/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin usein sama juttu että kukaan ei lähesty. Olen 179cm/62kg. Pitkät tummat hiukset, kroppa on kiinteä ja muodokas. Pukeudun naisellisesti Mutta kun joskus uskaltaudun hymyilemään ja ottamaan katsekontaktia, miehiä tulee juttusille.

Johtunee ap siis siitä että sua ei uskalleta lähestyä.

Vierailija
15/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te haluatte sitä huomiota? Suhteeseen vai pelkkään panoon?

Vierailija
16/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te haluatte sitä huomiota? Suhteeseen vai pelkkään panoon?

Mulle kelpaisi molemmat mutta kun ei niin ei. No, nykyään mulla ei ole edes seuraa baariin niin tuskinpa tulen enää siellä käymäänkään. Yksin kerran käynyt ja en mene toiste. T. Nainen

Vierailija
17/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kehonkieli varmasti sanoo

"miehen mukaan en lähtisi koska en harrasta yhdenillan juttuja"

Vierailija
18/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa kuppikokoa "pieni C". Se on joko B tai C. Piste.

Vierailija
19/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että kuvailemisiesi naisten kanssa liikkuminen voi olla syynä siihen että jotkut miehet karttaa. Kaikki allaolevat on tapahtuneet minulle kun olen yrittänyt sitä porukan kaunotarta:

1) Mustasukkaisuus: Olet heille majakka joka houkuttaa miehiä heille poimittavaksi ja he eivät halua menettää sinua joten he karkottavat kaikki vain sinusta kiinnostuneet pois.

2) Pitkästyminen: Heidän metsästysaikaa tuhlaantuu, kun keskustelet miesten kanssa ilman aikomustakaan viedä heitä kotiin, joten he raahaavat sut pois kiinnostuneen miehen luota.

3) Mustasukkaisuus: He ovat kiinnostuneet samasta miehestä ja tunkevat väliin vaikka väkisin.

Varsinkin 1) ja 3) yhdistelmä on todella yleinen ja tuntuu että vaikka kaunotar olisi koko illan vilkuillut minua, niin jutellessa se kääntyy niin että minua ollaan parittamassa jommalle kummalle muulle tai sitten kaunotar ei uskalla sanoa tarpeeksi tiukasti että tää mies on mun.

Vierailija
20/85 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidin pitkään itseäni rumana, koska kukaan ei pahemmin baareissa lähestynyt sinkkuaikanani.

Olin tulloin päälle parikymppinen 165cm/54kg kokoinen, pitkähiuksinen ja normaalisti pukeutuva.

Olin yllättynyt kun aloin saada kehuja muissa yhteyksissä, esim. tuttavalle oli muutama minut nähnyt mies kehunut ulkonäköni, samoin muissa yhteyksissä alkoi tulla kehuja.

Mutta baarissa ei kukaan lähestynyt, toisin kuin kavereitani joilla riitti vientiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä