Sivut

Kommentit (886)

Vierailija

Halusin lemmikki suden ja olin varma, että jossain olisi orpo sudenpentu vain odottamassa pääsemistä luokseni ja että minä osaisin kouluttaa siitä kesyn lemmikki suden. Olin myös varma, että kukaan ei edes tajuaisi sen olevan susi vaan luulisivat sitä koiraksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Halusin tenniskentän. Asuimme maalla ja tilaa olisi ollut pihapiirissä, mutta isä ei suostunut tekemään. Wimbledonin tennisturnaus innosti ja haaveilin tennispelaajan urasta. Sain sentään mailat ja pallot. Siinä sitten pompoteltiin palloa sisarusten ja kavereitten kanssa kuoppaisella hiekkapihalla.

Vierailija

Halusin kristallikruunun ja muuttaa nimeni Kristiinaksi, koska siitä tuli mieleen kristallikruunu :D

Olisin halunnut täyttää koko omakotitalon vedellä ja sukellella siellä ja uida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Halusin naimisiin ensin lemmikkikanini, sitten pihan rakkaan kiipeilypuuni kanssa. Älkää kysykö.

Halusin myös reumatismin kun se kuullosti niin kivalta ja muuttaa saunaan, siis kerrostalon sähkösaunaan.

''

Kysyn ihan uteliaisuuttani, kun  lehdissä on ollut  nyt näitä objekti-seksuaaleja että rakastutko aikuisena sitten ihan ihmisiin?

Vierailija

Olisin halunnut pienikokoisia ihmisiä, jotka olisivat olleet aikuisiakin jotain 10cm pitkiä ja jotka olisivat asuneet nukkekodissa tai vaikka jossain kirjahyllyssä tai kirjapöydän laatikossa. Olisin sitten hoidellut heitä esim. tuomalla heille ruoaksi perheeltäni ylijääneitä ruoantähteitä.

Ei olisi ollut kovin mukava elämä näillä mini-ihmisillä jos olisivat eläneet jossain laatikossa heille jättikokoinen lapsen armoilla syöden jotain tähteitä.

Vierailija

Minun lapsuuden haaveeni oli olla kissaihminen :D sellainen ihmisen kokoinen ja näköinen tyttö jolla olisi kissan korvat ja häntä. Olisin pystynyt kiipeilemään puissa kuin kissa ja ollut yhtä notkea ja nopea. Muistan miten haaveilin kouluun kävellessäni miten noutaisin korkealle puihin juuttuneet pallot ja minulle hurrattaisiin :D

Vierailija

Halusin psoriasiksen. Serkulla, tädillä ja äidillä oli ja se kuulosti niin erikoiselta ja tuntui etten kuulu heidän ”kerhoonsa”. Valitettavasti sitten teininä sairastuin itsekin

Vierailija

Kaupan ostoskärryt. Mummo kävi jopa paikallisessa marketissa kysymässä, mitä sellaiset maksavat, mutta eivät suostuneet myymään. Jälkeenpäin olen miettinyt, että eurollahan sellaisen olisi saanut.

Vierailija

Mä halusin, että mun isä lopettaa deekuryyppäämisen ja et mulla olisi ollut normaali perhe. Sen sijaan pidin kympin tyttönä kulisseja yllä. En uskaltanut tuoda kavereita kotiin, kun hävetti liikaa.

Tää oli ihan aidosti ja oikeesti mitä mä halusin lapsena. Ihan helvetin surullista näin jälkikäteen(kin) ajateltuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivoin samallaista marakatin kuin Peppi Pitkätossulla. Enkä saanut.

Minäkin halusin marakatin tai jonkin muun apinan. Lisäksi halusin muuttaa jo lapsena omaan kotiin koska Peppi Pitkätossukin asui yksin lapsena. Halusin myös, että olisin ollut koko ikäni lapsi niin että olisin saanut vain leikkiä kaikki päivät. Niin ei kuitenkasn käynyt, koska aikuinen minusta kuitenkin tuli enkä enää halua leikkiä.

Vierailija

Halusin et mulle tapahtuis joku onnettomuus ja kaikki säälis mua. Pyrin jopa hakeutumaan vaarallisiin tilanteisiin mitkä kiellettiin. Hypin moottoritiellä, liikuin yksin kaupungilla vaikka olin luvannut olla vaan leikkikentällä, uin syvässä altaassa ilman kellukkeita ja kunnon uimataitoa.
Jälkikäteen ajateltuna johtu siitä etten saanu kotona lainkaan huomiota

Vierailija

Halusin saada selkäsaunan, oikein kunnon selkäsaunan piiskalla paljaalle pepulle ja itkin itseni joka itseni uneen joka ilta kun vanhemmat eivät hakanneet minua.

Vierailija

Halusin huuliherpeksen, kun kolme vuotta vanhemmalla naapurintytölläkin oli. No, sain sen, eikä tää haaveen toteutuminen ihan niin makee juttu ollutkaan.

Vierailija

Silmälasit- huijasin 3lk näkötesteissä, myös optikolta menu läpi, sitten me oli niin vahvat ettei niitä lopulta voinut pitää :( älytöntä.....toivoin myös pääseväni lastenkotiin/ sijaisperheeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Halusin tenniskentän. Asuimme maalla ja tilaa olisi ollut pihapiirissä, mutta isä ei suostunut tekemään. Wimbledonin tennisturnaus innosti ja haaveilin tennispelaajan urasta. Sain sentään mailat ja pallot. Siinä sitten pompoteltiin palloa sisarusten ja kavereitten kanssa kuoppaisella hiekkapihalla.

Ymmärrän sinua. Itse olisin halunnut pelata tennistä mutta oli liian hieno ja kallis harrastus. Pompotin palloa muovimailalla vastem autotallin ovea. Vm 73.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat