Omituisin asia, minkä halusit lapsena (tai mitä joku tuntemasi lapsi on halunnut yms.)
Lapsethan saavat aina outoja päähänpistoja, muistatko omasta lapsuudestasi että halusit jotain outoa? Tai mitä oma lapsesi tai joku tuntemasi lapsi on halunnut?
Itse halusin joskus ala-asteikäisenä kopiokoneen. Joskus harvoin koulussa sitä pääsi käyttämään ja kirjastossakin sellainen oli. Minusta se oli aivan mahtava laite ja olisin halunnut sellaisen itsellenikin. Tätä kesti vuosia ja haaveilin, että aikuisena sitten ostan itselleni kopiokoneen. Kaikista parasta on, että tajusin itsekin etten sillä mitään tee, koska todella harvoin tuli kopioitua mitään. Mutta sellaisen olisin halunnut. :D
Kertokaa lisää!
Kommentit (1215)
Rumpusetti(naapurien iloksi) oli pari vuotta tavoittamattomana ikihaaveena.No,ehkä se se onkin sitä parasta nuoruudessa,Dream and Think Big!?
Lapsena olisin halunnut, että minulla olisi ulkomaalainen nimi. En kai oikein tiennyt ulkomaalaisia nimiä, mutta mieleisen ulkomaalaisen nimen löysin kartasta. Olisin halunnut olla Östersundom 😁
Halusin kerrossängyn siskoni kanssa ja toivoin että isä osaisi taikoa sellaiset. Oli hyvässä työssä, mutta raha ei oikein koskaan valunut meille lapsille asti.
Halusin isoveljen. Minulla on isosisko. Aina hyvin tultu toimeen, mutta vaihtoon olisi mennyt lennosta.
Kaverillani oli isoveli, siintä kai sain tän idean.
Halusin töitä.
-edelleen työtön
Mennä eväsretkelle sumuiselle nummelle,varmaan jostain kirjasta tuli tuo ajatus.
Ystäväni asui omakotitalossa ja sekä hänen että veljensä pituudet oli merkitty vuosilukujen kanssa omien huoneiden ovenpieliin. Ihastuin ideaan. Minä asuin kerrostalossa eivätkä vanhempani suostuneet minua mittaamaan ja merkkaamaan ovenpieleen,tein sen sitten itse ja sain selkääni.
Karvanopat! Sainkin sellaiset ja kannoin niitä ympäriinsä :)
Katsoin pienenä Peyton Placea ja halusin että Rodney ja Alison olisivat vanhempiani. Tietäjät tietää....
Kaverini äiti oli yksinhuoltaja ja minusta oli jotenkin hirveästi jännittävää se, että kaverini sai siskonsa kanssa kanssa olla joka toinen viikonloppu isänsä luona. Minä olisin halunnut, että meilläkin olisi ollut näin. Harmi vain, että vanhemmat eivät eroneet, vaikka minä odotin että he tekevät niin.
Halusin ostaa Islannin kun oli tulivuoria ja geysereitä.
Faija yritti selitellä, että maita noin vaan voi ostaa - ei kyl ollut rahaakaan.
Tää on jo paha. Olin sellainen ehkä 5 v pikkupoika, kun olin äidin mukana kaupungilla. Mentiin sitten kemikalioon, josta äiti osti jotain itselleen. Tiski oli suunnilleen päälläni korkeudella ja siinä tason alla, etusivulla oli lasi, jonka läpi näki. Siinä oli ob-tampoonirasia ja nuo kirjaimet o ja b olivat minusta, aakkosia vielä oppimattomasta pikkukillistä, niin kivan näköiset, että sanoin äidille, että haluan tuon ja osoitin sormella sitä tampoonipakettia. Äitini naurahti ja kassaneidin kasvoille levisi hymy. Yhtään kun en tiennyt, mikä boxi se oli ja mitä se sisälsi.
Siskoni tahtoi päästä enkelinä lentelemään.