viesti on poistettu tilapäisesti sillä lähettäjän käyttäjätili on vahvistettavana-facebookissa
Onko henkilö siis poistanut tilin vai miksi tälläinen ilmoitus kun mesessä katsoin viestiketjua? Ei myöskään löydy profiilia.
Kommentit (9)
Ei näy muillakaan yhteisillä ystävillä, joten tuskin estämisestä kyse....
Okei, olit jo tarkistanut sen...
Ellei tyyppi ole halunnut kadota ja estänyt teidät kaikki. Ihan heittona vain, kun sattuuhan näitä ihmeellisyyksiä...
Hetkinen... Jos on itse poistanut profiilinsa, niin taitaa viestitkin kadota. Kommentit ainaki katoaa keskustelujen keskeltä. Mutta en tiedä miksi fb sitten ilmoittaa noin pöljästi. Profiilihan tosin on palautettavissa, ja usein nää itsensä poistaneet tulee jonkin ajan päästä takaisin. Sitten ne kommentitkin taas näkyy, niin kuin ei olis koskaan poissa olleetkaan. Ne on sitten myös taas kavereissa suoraan, jos ei kaverit ole poistaneet toimimatonta profiilia kavereistaan. Mutta sen pitäisi tällöin näkyä sun kaverilistalla sillä fb:n vakiokuvalla.
Juu, en usko että estämisestä on kyse koska profiili ei löytynyt enää kuukkelinkaan kautta eli anonyymisti. Eli todennäköisemmin itse poistettu? Juu useinhan on näitä jotka poistuu kokonaan ja palaa taas ja ees taas :D
Tietääkö muut näkeekö estetty vanhat viestit?? Itse en näe
Vierailija kirjoitti:
Ei näy kavereissa
Jos tää oli ap:lta, niin viittais siihen, että tyyppi on poistanut teidät kavereista, ja sitten mahdollisesti koko profiilinsa, tai estänyt. Voisin kuvitella, että jos haluaisi lopullisesti poistua fb:sta, niin silloin poistais ensin kaikki kaverit ja sen jälkeen profiilin. Mutta siitä kannattais ehkä infota niitä kavereita, ettei tuu väärinymmärryksiä.
Mutta odotelkaa nyt jonkin aikaa rauhassa, että ilmestyykö se kuitenkin takaisin. Toisaalta jos kyseessä on läheinen ihminen, jolla ei pitäisi olla syytä lempata teitä elämästään, niin varmistakaa puhelimella, että kaikki on hyvin eikä hän ole esim. itsetuhoinen.
Jos estää jonkun henkilön facessa, voiko tämä löytää profiilisi esim googlen kautta?
Vois ehkä olla joku häiriökin. Joskus ainakin poistui jotkut kavereiden profiilit joksikin aikaa ja sitten vain ilmestyi takaisin, eikä kyse ollut siitä, että olisivat itse niitä poistaneet. Saattoi liittyä johonkin päivityksiin. Kokeile päivän tai parin päästä uudelleen. Jos tilanne edelleen sama, niin en tiedä. Ehkä joku muu tietää.
Mitenkähän se ilmoittaa, jos on tullut estetyksi? Näkyykö vanhat viestiketjut silti?
Muutenhan tuo kuulostaisi siltä niin kuin kaverin profiili olisi lukittunut esim. väärien kirjaitumisyritysten takia, mutta kyllä sen profiilin pitäisi silti löytyä normaalisti eikä viestien kadota. Mutta voisiko olla valeprofiili- tai spämmiepäily tai bannia, ja fb olisi lukinnut tilin ja ottanut sen tarkempaan syyniin tms.??