Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi

Olive
21.05.2018 |

Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...

Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...

Kommentit (385)

Vierailija
21/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies"sanaa ryöstöviljellään surutta itse näkisin että ukkosi on paskahousu.

Vierailija
22/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life I chose kirjoitti:

On eri asia lyödä naista, koska nainen on fyysisesti pienempi. Jos vauvan itku ei olisi ollut ongelma, joku muu asia olisi kirrannut, ja hän olisi kuitenkin käyttänyt väkivaltaa jossain vaiheessa. Ole hyvä, ja toimi nyt omalta osaltasi oikein: Anteeksipyynnön lisäksi teet asiasta ilmoituksen, haette kotiin apua kunnalta ja kirkolta (jos kunnasta ei tule), käsittelette uupumusta ja nukutte vuorotellen. Lasta on aina suojeltava ja lapsen tulevaisuutta on ajateltava, jotta ongelmat pysyvät hallittavan kokoisina. Päädytpä eroon tai ei. Vielä tulee jaksavampia päiviä ja paljon.

Jos väsymys ei olisi ollut ongelma niin naistakin olisi varmasti jossain vaiheessa joku muu asia kirrannut ja olisi käyttäytynyt väkivaltaisesti ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä menisi toisinpäin, eli mies vetäisi ensin avokämmenellä naista ja nainen ottaisi tämän jälkeen mieheltä senkan nenästä, niin mammat kehuisi kilvan kuinka oikein nainen tekikään, laittoi heti stopin huitomiselle ja väkivaltaiselle miehelleen. Kaksoisstandardit, mutta minkäs teet.

Vierailija
24/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin terveeltä liitolta. Parempi erota ja miehen ei kyllä kannata aloittaa uutta suhdetta, jos noin käyttäytyy.

Vierailija
25/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pohdin kyllä vakavissani rikosilmoa. Mutta eiköhän se ole sama kuin avioeropäätös. Vai voiko joku sanoa käsi sydämellä että voisi olla naimisissa ihmisen kanssa kun rikosilmo tehty toisesta. Mutta koska näyttää todennäköiseltä että me ei ehkä yhdessä jatketa ikuisesti, olisi ainakin todisteita lasten huoltajuusasioita silmällä pitäen....

Ap

Miten mies köyttäytyi lyönnin jälkeen?

Ei katunut tippaakaan.

Ap

Tämä ratkaisisi iteselläni aika paljon. Sen lisäksi, ettei mies hoida vastuutaan vauvanhoidosta.

Mene lääkäriin ja dokumentoi vammat ja tee rikosilmoitus.

Vierailija
26/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekisin rikosilmoituksen. Mies päättäköön omasta puolestaan, tekeekö sinun toiminnastasi. Voitte siitä huolimatta mennä terapiaan ja hakea mitä vaan apua saatavilla on, mutta ei se nollaa noita väkivallan toimia.

Sanon vaan kokemuksesta, kun mies löi minua kun vauva oli pieni ja sai mut ylipuhuttua olemaan menemättä lääkärille. Koitettiin vielä jatkaa, mutta lopulta onneksi erosin. Nykyään mies oikein lällättelee kuinka mulla ei ole mitään todistusaineistoa hänen väkivallastaan, eikä todellakaan ole mikään hyvä isä lapsellemme. Jos olisin tehnyt ilmoituksen, olisin saanut yksinhuoltajuuden, kun ero lopulta oli ajankohtainen.

Nainen läpsii ja kilhatelee miehelleen, --> miehestä rikosilmoitus ja syyllinen. OK.

En tarkoita, että naisen (ihminen?) lyöminen oikein on, mutta jos muija ensin läpsii ja sen jälkeen tekee rikosilmoituksen kun saa takaisin, niin aika vähässä olisi arvostukseni.

Vierailija
27/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pohdin kyllä vakavissani rikosilmoa. Mutta eiköhän se ole sama kuin avioeropäätös. Vai voiko joku sanoa käsi sydämellä että voisi olla naimisissa ihmisen kanssa kun rikosilmo tehty toisesta. Mutta koska näyttää todennäköiseltä että me ei ehkä yhdessä jatketa ikuisesti, olisi ainakin todisteita lasten huoltajuusasioita silmällä pitäen....

Ap

Miten mies köyttäytyi lyönnin jälkeen?

Ei katunut tippaakaan.

Ap

No sittenhän asia on selvä, ei tuosta enää voi yhdessä jatkaa. Rikosilmoitus ja ero.

Vierailija
28/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olive kirjoitti:

Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...

Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...

Eli mies antoi takasin ja nyt avioliitto on tossa. Mikäs oikeus naisilla on lyödä miehiä. Tasa-arvohan tossa toteutu.

Jep. Ei todellakaan olekaan. Mutta koen että silti on eri asia lyödä toista niin että naama on hajalla....

Ap

Naamoja saa aina uusia, sieluja ei.

Mutta sitähän tämä ammien tasa-arvoinen elämä on. Nainen läpsii naamalle ja mies kun vääntää ranteesta lujaa niin mies on hullu luiden katkoja.

Vierailija
29/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life I chose kirjoitti:

On eri asia lyödä naista, koska nainen on fyysisesti pienempi.

Aijaa. Missä laissa näin on säädetty?

Vierailija
30/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä olisi tuo tilanne, minä väsymyksestä läpsisin ja miehellä kilahtaisi ja vetäisisi kunnolla minua turpiin niin heti vetäisyn jälkeen mies katuisi, lohduttaisi, paikkaisi haavaani, tekisi mitä tahansa, että saisi tekonsa tekemättömäksi ja yrittäisi saada minua antamaan anteeksi.

Vierailija
31/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hullut alkako puolustelemaan miehen tekoa vaikka Ap on myös tehnyt väärin. Lyönti on aina lyönti! Tämä koskee myös läpsimistä ap:n puolelta. Molemmat vähän äkkiä terapiaan ja neuvolaan.

Vierailija
32/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuva huulestasi, tai sitten lopetat provoamisesi.

Vierailija
33/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä menisi toisinpäin, eli mies vetäisi ensin avokämmenellä naista ja nainen ottaisi tämän jälkeen mieheltä senkan nenästä, niin mammat kehuisi kilvan kuinka oikein nainen tekikään, laittoi heti stopin huitomiselle ja väkivaltaiselle miehelleen. Kaksoisstandardit, mutta minkäs teet.

Ja yllättäen taas luetaan vain se mitä halutaan.  Mitäs siinä pari viestiä ylemmässä lukikaan.. nro 20

Vierailija
34/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieshän ei ole lyönyt aloittajaa puolustaakseen itseään, vaan rangaistakseen väkivaltaista hullua. Lyömistä ei olisi tarvittu hyökkäyksen pysäyttämiseksi. Siksi myös miehen teko on tuomittava, joskaan ei tietenkään yhtä tuomittava kuin aloittajan riehuminen.

Ero ja lapsen antaminen vastuullisempaan kotiin, samoin kuin eristäytyminen kaikista normaaleista ihmisistä loppuelämäsi, olisi molemmille osapuolille vastuullisin ratkaisu.

Vierailija
35/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän ei ole lyönyt aloittajaa puolustaakseen itseään, vaan rangaistakseen väkivaltaista hullua. Lyömistä ei olisi tarvittu hyökkäyksen pysäyttämiseksi. Siksi myös miehen teko on tuomittava, joskaan ei tietenkään yhtä tuomittava kuin aloittajan riehuminen.

Ero ja lapsen antaminen vastuullisempaan kotiin, samoin kuin eristäytyminen kaikista normaaleista ihmisistä loppuelämäsi, olisi molemmille osapuolille vastuullisin ratkaisu.

Ap. Llä on useampi lapsi.

Vierailija
36/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on kirjoitusvirhe. Siinä pitäisi lukea ex-mies löi.

Vierailija
37/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on kirjoitusvirhe. Siinä pitäisi lukea "Minä pahoinpitelin mieheni ja mies puolustautui".

Vierailija
38/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Te tarvitsisitte nyt kumpikin taukoa, olisiko mahdollista että toinen katsoo vauvaa sillä välin toinen saisi levätä.

Minkälaiset rytmit teidän vauvalla on? Auttaisiko esim ulkoilu illalla,(puistossa),sitten kylpy ja kunnon iltapala ja sitten nukkumaan. Meillä vauva valvotti myös tuon ikäisenä paljon ja kun lopetin imettämisen ja yö syötöt niin loppui valvottaminen. Tein niiin kun vauva heräsi ns.syömään annoin tilkan vettä ja tutin suuhun ja sanoin nyt nukutaan. meillä tehosi. Alkuun nousi myös sängyssä seisomaan, mutta joka kerta laskin takaisin enkä sanonut mitään vain sshh ja tutti suuhun taas unet jatkui.

Tuo lyöminen kummankaan osalta ei nyt välttis heti avioeroa kannata ottaa vaan selvittää asiat,jos teillä on ollut jo pidempään kireä ilmapiiri vauva oireilee sen mukaan.

Vierailija
39/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life I chose kirjoitti:

On eri asia lyödä naista, koska nainen on fyysisesti pienempi. Jos vauvan itku ei olisi ollut ongelma, joku muu asia olisi kirrannut, ja hän olisi kuitenkin käyttänyt väkivaltaa jossain vaiheessa. Ole hyvä, ja toimi nyt omalta osaltasi oikein: Anteeksipyynnön lisäksi teet asiasta ilmoituksen, haette kotiin apua kunnalta ja kirkolta (jos kunnasta ei tule), käsittelette uupumusta ja nukutte vuorotellen. Lasta on aina suojeltava ja lapsen tulevaisuutta on ajateltava, jotta ongelmat pysyvät hallittavan kokoisina. Päädytpä eroon tai ei. Vielä tulee jaksavampia päiviä ja paljon.

Voi juma*iste on ne tunteet ja rajat miehilläkin ! Jos yks saa järkyttäviä raivokohtauksia ja kiljuu huutaa ja läpsii kun on niin ahdistavaa, niiin kai siinä nyt tommosessa tilanteessa leikkaa kiinni miehelläkin, ellei nyt ole joku aivan säälittävä hiiritossukka.

Kuka tahansa tulee saamaan jatkossakin turpaansa niiltä tuleviltakin miehiltä, jos käytös on tollasta.

Vierailija
40/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette osaa lukea. Ap. Llä on useampi lapsi plus vauva.