Liikkeet eivät ymmärrä, että jos ihmisellä on vessapassi hänet täytyy laskea vessaan !!
Turhautunut olo . Vessapassin idea kun on, että sen omistavan henkilön voi laskea henkilökunnan vessaan mutta tätähän eivät myyjät ymmärrä, vaikka paskat housussa oleva asiakas miten koettaa vääntää ratakiskosta.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tästä asiasta on ollut ennenkin aloituksia, muistan hyvin. Vastaan tähän ketjuun saman kuin edelliseenkin: meillä kävi työpaikan vessassa eräs vessapassilainen. Hän jätti vessan kauheaan kuntoon käyntinsä jälkeen, eli niitä P:n roiskeita piti jynssätä oikein ajatuksen kera. Joten eipä enää päästetä ketään ulkopuolista sinne vessaan.
Tuli itselläkin mieleen heti tuo, että eipä tekisi hirveästi mieli päästää ketään sinne kun saisi varmaan vaan siivota sitten sotkuja sieltä :( Esim. joskus joku oli citymarketin vessassa jättänyt kakkaläjän pöntön viereen, vissiin tullut vähän kiire ja mennyt ohi... mutta voisi kyllä siivota jälkensä.
Ei kai tuollaiselle sairaudelle mitään voi. Mutta miksi ette käytä vaippoja, jos on pakko julkisilla paikoilla liikkua (siis niitä samanlaisia mitä käytetään vanhainkodeissa ym).
Nuo vaipat ja avanteet on jo selitetty monta kertaa. Mikä ihme siinä on hankalaa lukea koko ketju ja sisältää lukemansa. Joka sivulla niitä vaippoja tuputetaan vaikka selitetty miksi ne ei sovi.
No jos se vaippojen käyttäminen on jotenkin nöyryyttävää, niin luulisi että vielä nöyryyttävämpää on että kakat valuvat lahkeesta. Ei kai kukaan tarkoittanut että niihin vaippoihin pitäisi kakkia vessan sijasta, vaan että ne ovat siinä jos vahinko tulee eikä kerkeä vessaan.
Itse varmaan käyttäisin vaikka niitä jos olisi pakko liikkua ihmisten ilmoilla... (tosin varmaan välttäisin muutenkin syömistä, ja julkisilla paikoilla liikkumista jos olisi tuollainen sairaus)
Ei ole kyse nöyryyttävyydestä, vaan siitä että niitä vaippoja ei ole suunniteltu niin "räjähtävään ja vetelään" toimintaan. Ne ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Crohnikko täällä, hei. Mä olen päässyt kaikki 3 kertaa (eri liikkeissä), jotka on tarvinnut korttia vilauttaa. Ehkä sillä in vaikutusta asiaan että olen harmiton nelikymppinen kilttinaamatäti.
Suosittelen:
Vaihda kauppoja. Suosi verkkokauppaa.
Vaihda lääkitystä, jos oireesi ovat noin elämää rajoittavat, se on metsässä.
Kun itse olen tuossa kunnossa, se tietää matkaa osastohoitoon. Voimat eivät todellakaan riitä "asioiden hoitoon" kaupungilla saati kaupoilla pyörimiseen. Parempia jatkoja.
verkkokauppa:myös ruoka ja tenaladyt sitä kautta.
Tinder treffit himaan.
Etätyö puhelin myynnissä,
Istut pöntöllä koko päivän..trööööötttt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tästä asiasta on ollut ennenkin aloituksia, muistan hyvin. Vastaan tähän ketjuun saman kuin edelliseenkin: meillä kävi työpaikan vessassa eräs vessapassilainen. Hän jätti vessan kauheaan kuntoon käyntinsä jälkeen, eli niitä P:n roiskeita piti jynssätä oikein ajatuksen kera. Joten eipä enää päästetä ketään ulkopuolista sinne vessaan.
Tuli itselläkin mieleen heti tuo, että eipä tekisi hirveästi mieli päästää ketään sinne kun saisi varmaan vaan siivota sitten sotkuja sieltä :( Esim. joskus joku oli citymarketin vessassa jättänyt kakkaläjän pöntön viereen, vissiin tullut vähän kiire ja mennyt ohi... mutta voisi kyllä siivota jälkensä.
Ei kai tuollaiselle sairaudelle mitään voi. Mutta miksi ette käytä vaippoja, jos on pakko julkisilla paikoilla liikkua (siis niitä samanlaisia mitä käytetään vanhainkodeissa ym).
Voi luoja. Minä teen tarpeeni sinne pönttöön enkä lattialle,ihan kuten ennen sairastumistani. Suolistosairaat harvoin pa*koo kiinteää kamaa eli tuo läjä oli todennäköisesti ihan "terveen" tuotoksia. Ainakin suolistostaan,tuskin päästään.
"Jos on pakko julkisilla paikoilla liikkua",oletko tosissasi? Suolistosairaat käyvät töissä,opiskelevat,harrastavat,ovat monet perheellisiä tavallisia ihmisiä. Kaikenlaisissa ammateissa.
Myös lapset ja nuoret sairastavat suolistosairauksia.Vaippa näkyy vaatteiden läpi,on epämukava,epähygieeninen,ei pidä pskaa sisällään ja jos pitäisikin niin hajuhan ei katoa mihinkään. Haluaisitko itse kulkea kakat housussa? Ihan samalla tavalla sinne vessaan haluaa kuin tervekin.
Yleensä kun paha akuuttivaihe taudista on päällä,ihminen on osastolla tai ei hirveästi liikukaan julkisella paikalla kun on niin huonossa kunnossa. Välissä voi olla vuosia oireetonta elämää. Se vaan että voit olla ollut vuosia oireeton ja se pahenemisvaihe voi alkaa yhtäkkiä varoittamatta siellä kaupungilla.
Semmoinen löysä läjä siinä lattialla vessanpöntön vieressä oli. No, voin kuvitella että suolistosairailta tulee sellainen varpusparvi räjähdys... mutta eipä niitäkään olisi mukava siivota sieltä vessasta. Siksi kekenkään ei ole pakko päästää ketään vessaansa, vaikka olisi miten sairas ja olisi passi.
Jokainen voi liikkua niin paljon kun haluaa ja missä haluaa minun puolestani, oli sairas tai ei.
Itse varmaan välttäisin missään liikkumista jos olisi tuollainen sairaus. Ajatuskin tuntuu liian nöyryyttävältä kakkia housuun julkisella paikalla.
Ja kai nyt joku vaippa jotain jotenkin luulisi pitävän...
Mites semmoinen pessaarityyppinen tulppa sinne persieeseen?Tai tampax tampon
Kauanko on aikaa pidätellä, kun se tunne "pakko päästä vessaan" tulee? Onko päivät erilaisia, siis onko pahempia ja helpompia päiviä?
Olisi kyllä ikävä vaiva :( Mutta itse liikkuisin paikoissa, jossa weski on tiedossa ja lähellä, en lähtisi ottamaan riskiä siitä etten pääsekän vessaan. Itsellänikin saattaa joskus aamupäivisin tulla nopeasti hätä jos en kotona ole käynyt, mutta helposti pystyy nopeimmillaan sen viisi minuuttia onneksi pidättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo vaipat ja avanteet on jo selitetty monta kertaa. Mikä ihme siinä on hankalaa lukea koko ketju ja sisältää lukemansa. Joka sivulla niitä vaippoja tuputetaan vaikka selitetty miksi ne ei sovi.
No jos se vaippojen käyttäminen on jotenkin nöyryyttävää, niin luulisi että vielä nöyryyttävämpää on että kakat valuvat lahkeesta. Ei kai kukaan tarkoittanut että niihin vaippoihin pitäisi kakkia vessan sijasta, vaan että ne ovat siinä jos vahinko tulee eikä kerkeä vessaan.
Itse varmaan käyttäisin vaikka niitä jos olisi pakko liikkua ihmisten ilmoilla... (tosin varmaan välttäisin muutenkin syömistä, ja julkisilla paikoilla liikkumista jos olisi tuollainen sairaus)
Ei ole kyse nöyryyttävyydestä, vaan siitä että niitä vaippoja ei ole suunniteltu niin "räjähtävään ja vetelään" toimintaan. Ne ei toimi.
Pysy himassa sitten!
Ainakaan et tule paskomaan mun kauppaan. Hyi helvata tätä keskustelua.
Ikään kuin olisi jokin ihmisoikeus tulla toisten yksityiseen tilaan sontimaan.
En päästä passilla, enkä ilman meidän vessaan. Sanon, että vessa on juuri nyt varattu. On tosi ikävän kuuloinen vaiva, mutta järjestö, joka näitä passeja jakelee tuskin korvaa mahdolliset siivoukset tai varastetut tavarat, joten en ota riskiä. Kerron kyllä, että mistä löytyy lähin seuraava vessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan suunnittelemaan räjähtävän ja vetelän toiminnan vaippoja, markkinoita selvästi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästäkin ketjusta näkee että suomi on täynnä empatia ja sympatia kyvyttömiä ihmisiä. Tietäähän sen että av:lla ihmisiltä tulee ripulia suusta mutta huh huh.
Ei ole niin yksinkertaista että muu maailma voi pyöriä yhden ripuloijan ehdoilla välittämättä turvallisuus- ja siisteysseikoista.
Yhden? Näistä vakavista suolistosairauksista on tulossa kansantauti Suomessa,kasvavat hirvittävää vauhtia. Ehkä sinä olet seuraava sairastunut. Siisteys ei liity mitenkään asiaan,ihan tavallisia ihmisiä ovat suolistosairaat eikä mitään pskaa tihkuvia spitaalisia.
Ai että oikein kansantauti? Ei siis riitä, että pienyrittäjä päästää jonkun yksittäisen vessapassillisen käyttämään henkilökunnan vessaa ilmaiseksi. Jokaisen pienyrittäjän kuuluu kustantaa ilmainen vessa tarvikkeineen ja siivouksineen alati kasvavalle joukolle ihmisiä, johon kuuluu porukkaa laidasta laitaan. Osa on siistejä ja rehellisiä, osa sottaa, piikittää huumeita ja varastaa kaiken minkä irti saa, mutta kaikki vessapassilliset täytyy päästää ilmaiseksi vessaan koska muu nyt vaan olisi sydämettömän julmaa.
Ihmeen aggressiivinen sävy, kuin sairastuminen olisi huomion keruuta tai sairastuneiden oma syy. Sinun ei tarvitse päästää ketään firmasi vessaan,piste. Jotkut kuitenkin haluavat päästää ja homma toimii ongelmitta,älä sinä häiriinny ja menetä yöuniasi asian takia.
Täällä on vaadittu, että vessapassilla pitäisi päästä joka paikassa henkilökunnan vessaan. Täällä on väitetty, että vessapassilliset on harvinaisia yksittäistapauksia, jotka on kaikin puolin siistejä ja rehellisiä eikä kukaan saa epäillä niiden aiheuttavan minkäänlaisia ongelmia.
Jos et vieläkään tajunnut, lue uudestaan mitä kirjoitin. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, jos joku yrittäjä päästää vessapassilliset (tai vaikka Autoliiton jäsenet) ilmaiseksi henkilökunnan vessaan. Vastustan sitä, että sellaista pidetään jokaisen yrittäjän velvollisuutena ja siihen liittyvät riskit koitetaan hyssytellä kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan suunnittelemaan räjähtävän ja vetelän toiminnan vaippoja, markkinoita selvästi on.
Varmaan jokin pierun voimalla toimiva airbag-tyyppinen ratkaisu. Hetkessä avautuva tiivis pussukka persuksen ympärille....
Terkuin insinööri...kaikkea sitä alkaakin miettiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jokin pierun voimalla toimiva airbag-tyyppinen ratkaisu. Hetkessä avautuva tiivis pussukka persuksen ympärille....
Terkuin insinööri...kaikkea sitä alkaakin miettiä :)
Joku kuukupin tyylinen tulppa litran säiliöllä, vaikka ilmapallolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Crohnikko täällä, hei. Mä olen päässyt kaikki 3 kertaa (eri liikkeissä), jotka on tarvinnut korttia vilauttaa. Ehkä sillä in vaikutusta asiaan että olen harmiton nelikymppinen kilttinaamatäti.
Suosittelen:
Vaihda kauppoja. Suosi verkkokauppaa.
Vaihda lääkitystä, jos oireesi ovat noin elämää rajoittavat, se on metsässä.
Kun itse olen tuossa kunnossa, se tietää matkaa osastohoitoon. Voimat eivät todellakaan riitä "asioiden hoitoon" kaupungilla saati kaupoilla pyörimiseen. Parempia jatkoja.verkkokauppa:myös ruoka ja tenaladyt sitä kautta.
Tinder treffit himaan.
Etätyö puhelin myynnissä,Istut pöntöllä koko päivän..trööööötttt
No, kivat sulle. Mä olen elänyt tämän kanssa vuosikausia. Sitä oppii tekemään kaikenlaisia elämää helpottavia ratkaisuja. Silloin, kun on akuutti päällä, ei käydä töissä (olen pahoillani pienyrittäjien puolesta, rividuunari on silloin saikulla tai sairaalassa). Ei pysty, koska koko elämä on silloin vessan ympärillä. Siinä 30 sekunnin varoitusajassa ja jopa 20 kertaa vuorokaudessa ripuloivana ei lähdetä kotoa kauas, joten verkkoasiointi, kotiinkuljetukset ja hommien ulkoistamiset perheelle tai ulkopuolisille ovat pop. (Mä muuten myös oksennan, eksoottista. Tilanne pysyy kuitenkin sytostaateilla hallinnassa.)
Pointti oli kuitenkin siinä, että jo kauan ennen sitä pistettä voimat ovat niin loppu, ettei tule pieneen mieleenkään lähteä shoppailemaan mihinkään vessattomiin tai vessallisiin erikoisliikkeisiin, kun juuri ja juuri jaksaa hoitaa pakolliset hommat. Mutta tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tämän vessapassiporvoolaisen kanssa keskustellaan tästä aiheesta. -ed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Minä teen tarpeeni sinne pönttöön enkä lattialle,ihan kuten ennen sairastumistani. Suolistosairaat harvoin pa*koo kiinteää kamaa eli tuo läjä oli todennäköisesti ihan "terveen" tuotoksia. Ainakin suolistostaan,tuskin päästään.
"Jos on pakko julkisilla paikoilla liikkua",oletko tosissasi? Suolistosairaat käyvät töissä,opiskelevat,harrastavat,ovat monet perheellisiä tavallisia ihmisiä. Kaikenlaisissa ammateissa.
Myös lapset ja nuoret sairastavat suolistosairauksia.Vaippa näkyy vaatteiden läpi,on epämukava,epähygieeninen,ei pidä pskaa sisällään ja jos pitäisikin niin hajuhan ei katoa mihinkään. Haluaisitko itse kulkea kakat housussa? Ihan samalla tavalla sinne vessaan haluaa kuin tervekin.
Yleensä kun paha akuuttivaihe taudista on päällä,ihminen on osastolla tai ei hirveästi liikukaan julkisella paikalla kun on niin huonossa kunnossa. Välissä voi olla vuosia oireetonta elämää. Se vaan että voit olla ollut vuosia oireeton ja se pahenemisvaihe voi alkaa yhtäkkiä varoittamatta siellä kaupungilla.
Semmoinen löysä läjä siinä lattialla vessanpöntön vieressä oli. No, voin kuvitella että suolistosairailta tulee sellainen varpusparvi räjähdys... mutta eipä niitäkään olisi mukava siivota sieltä vessasta. Siksi kekenkään ei ole pakko päästää ketään vessaansa, vaikka olisi miten sairas ja olisi passi.
Jokainen voi liikkua niin paljon kun haluaa ja missä haluaa minun puolestani, oli sairas tai ei.
Itse varmaan välttäisin missään liikkumista jos olisi tuollainen sairaus. Ajatuskin tuntuu liian nöyryyttävältä kakkia housuun julkisella paikalla.
Ja kai nyt joku vaippa jotain jotenkin luulisi pitävän...
No toivotaan että et tosiaan sairastu tähän tai muihinkaan sairauksiin,koska elämäsi näyttäisi loppuvan siihen. Onneksi sairastuneet ovat yleensä sinua vahvempia eivätkä lopeta elämistä.
Ihan tiedoksi myös että suolistosairaus ei tarkoita että ihminen kakkaa housuunsa alvariinsa. Suolistosairaudessa pyritään saavuttamaan lääkkeillä ja leikkauksilla remissio eli oireeton tai lähes oireeton tila. Tällöin ihminen voi elää ihan normaalia elämää. Välillä vaan voi tulla aktiivivaiheita jolloin tosiaan saattaa pahimmillaan käydä 20-30krt vuorokaudessa ripuloimassa. Tällöin tehostetaan lääkitystä,ollaan mahdolisesti sairaalahoidossa yms.jotta päästäisiin taas remissioon.
Suolistosairaus voi olla lievä,keskivaikea tai vaikea. Joillain lääkitys auttaa hyvin eikä sairaus vaikuta elämään juuri mitenkään. Veikkaan että useimmat suolistosairaat eivät ole ikinä kakanneet housuun julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästäkin ketjusta näkee että suomi on täynnä empatia ja sympatia kyvyttömiä ihmisiä. Tietäähän sen että av:lla ihmisiltä tulee ripulia suusta mutta huh huh.
Ei ole niin yksinkertaista että muu maailma voi pyöriä yhden ripuloijan ehdoilla välittämättä turvallisuus- ja siisteysseikoista.
Yhden? Näistä vakavista suolistosairauksista on tulossa kansantauti Suomessa,kasvavat hirvittävää vauhtia. Ehkä sinä olet seuraava sairastunut. Siisteys ei liity mitenkään asiaan,ihan tavallisia ihmisiä ovat suolistosairaat eikä mitään pskaa tihkuvia spitaalisia.
Jos vaikeaoireisista suolistosairauksista on todella tulossa kansantauti, voit olla levollisin mielin: Kovasti kasvavaan tarpeeseen vastataan varmasti lisäämällä sellaisten vessojen määrää, joissa voi asioida maksua vastaan.
Ei mutta kuinka unohdinkaan! Suolisto-ongelmaiset ei suostu maksamaan aiheuttamiaan kustannuksia vaan ne vaatii yrittäjiä maksamaan koko lystin. Ihan kuin pienyrittäjien asema ei olisi muutenkin tarpeeksi tukala.
Googleta, ovat todella muuttumassa kansantaudiksi.
Moni suolistosairas muuten toimii pienyrittäjänä, voi itse vaikuttaa työaikoihin ja sovittaa paremmin sairautta ja työntekoa yhteen.
Tiedän kyllä jo entuudestaan, että tulehdukselliset suolistosairaudet on yleistynyt hurjaa vauhtia ja niistä on tulossa kansantauti. Puhuin ehkä liian epäselvästi vaikeaoireisista sairauksista, kun tarkoitin sellaisia vaikeampia tautimuotoja, joissa paskat voi olla housuissa melkein hetkenä minä hyvänsä.
Suurin osa suolistosairauksista on onneksi sellaisia, ettei niihihin liity tarvetta päästä heti vessaan. Ainakaan akuutin vaiheen jälkeen, joka kestää vain lyhyen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota avannetta ja vaippaa aina tyrkytetään keskustelupalstoilla kuin jotain graalin maljaa. Vaipan ongelmat jo selitettiin ja nuorena ihmisenä tuskin kukaan haluaa vaippaa käyttää. Avannetta taas suomessa ei saa paitsi silloin jos siihen on terveydellinen syy ja ripsat housuissa ei moinen ole. Toteavat vain että sen kanssa nyt pitää vaan elää. T.ibs kärsivä nainen
Vaippaa nyt vain on käytettävä, halusit tai et, jos on tarve. En minäkään haluaisi käyttää silmälaseja, mutta on pakko, jos haluan kunnolla nähdä.
Inhottava sairaus :(
Suolistosairaus, liikuntavamma, näkövamma, mt-ongelmat, ties mitkä, kaikki ne rajoittavat elämää tavalla tai toisella ja niiden rajoitteiden kanssa on vaan opittava elämään. Ihan kaikissa tilanteissa ei saa tai voi vaatia erityiskohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikeaoireisista suolistosairauksista on todella tulossa kansantauti, voit olla levollisin mielin: Kovasti kasvavaan tarpeeseen vastataan varmasti lisäämällä sellaisten vessojen määrää, joissa voi asioida maksua vastaan.
Ei mutta kuinka unohdinkaan! Suolisto-ongelmaiset ei suostu maksamaan aiheuttamiaan kustannuksia vaan ne vaatii yrittäjiä maksamaan koko lystin. Ihan kuin pienyrittäjien asema ei olisi muutenkin tarpeeksi tukala.
Googleta, ovat todella muuttumassa kansantaudiksi.
Moni suolistosairas muuten toimii pienyrittäjänä, voi itse vaikuttaa työaikoihin ja sovittaa paremmin sairautta ja työntekoa yhteen.Tiedän kyllä jo entuudestaan, että tulehdukselliset suolistosairaudet on yleistynyt hurjaa vauhtia ja niistä on tulossa kansantauti. Puhuin ehkä liian epäselvästi vaikeaoireisista sairauksista, kun tarkoitin sellaisia vaikeampia tautimuotoja, joissa paskat voi olla housuissa melkein hetkenä minä hyvänsä.
Suurin osa suolistosairauksista on onneksi sellaisia, ettei niihihin liity tarvetta päästä heti vessaan. Ainakaan akuutin vaiheen jälkeen, joka kestää vain lyhyen aikaa.
Niin,minä puhuin vakavista suolistosairauksista koska sitä ne ovat. Hoitamattomana voivat tappaa.
Akuuttivaiheeseen liittyy se voimakas,äkillinen tarve päästä vessaan. Akuutteja taitaa tulla kaikille suolistosairaille joskus,toisille puolen vuoden välein,toisille 20 vuoden välein. Akuutti voi kestää päivistä vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota avannetta ja vaippaa aina tyrkytetään keskustelupalstoilla kuin jotain graalin maljaa. Vaipan ongelmat jo selitettiin ja nuorena ihmisenä tuskin kukaan haluaa vaippaa käyttää. Avannetta taas suomessa ei saa paitsi silloin jos siihen on terveydellinen syy ja ripsat housuissa ei moinen ole. Toteavat vain että sen kanssa nyt pitää vaan elää. T.ibs kärsivä nainen
Vaippaa nyt vain on käytettävä, halusit tai et, jos on tarve. En minäkään haluaisi käyttää silmälaseja, mutta on pakko, jos haluan kunnolla nähdä.
Huoh. Suolistosairaan olisi typerää käyttää vaippaa varmuuden vuoksi. Lääkityksellä suolistosairas voi olla OIREETON vaikka 10v. Koko tämä aikako pitäisi pitää vaippaa ilman syytä? Akuutti voi alkaa milloin vain tai olla alkamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärretä, etten pysty pidättelemään tätä kuin normaalia kakkahätää enkä kierrellä etsimässä lähintä julkista vessaa ! Ja sitten katsotaan kuin saastaa , kun en voi enää pidätellä ja kuravellit tulee housuun tai mekkokautena jaloille ja lattialle.
Kuvittelin, että vessapassin turvin liikkumiseni kaupungilla helpottuu mutta olin näköjään naivi ;(
MInulla on siis haavainen paksusuolentulehdus ja ripuli arkipäivää mutta ikävä kyllå en voi eristäytyä neljän seinän sisään, vaan asioita on hoidettavana. Vaikka kurat kintuilla.
Ap
Miksi et käytä aikuisten vaippoja, ettei tarvitse olla kurat kintuilla?
Invavessassa voi olla joku invalidi, jonka vessassa käynti kestää paljon pitempään kuin tavallisen tallaajan, joten se ei aina ole kyllä se paras vaihtoehto. Joissakin paikoin vessa on niin hankalassa paikassa, että nopeammin pääsisi sinne lähikahvilan vessaan.