Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu antamaan lasten tavaroita tai omiani - saatikka jakamaan omaisuutta, neuvoja?

Vierailija
20.05.2018 |

Olen asunut nyt neljä kuukautta lasteni kanssa uudessa kodissa, sain lopulta voimaa lähteä pois henkisen väkivallan paineesta, poliisien avustuksella. Minä ja lapset voimme hyvin, mutta ei tule kuuloonkaan, että voisin saada lasten tai omia tavaroita meille kotiin tai edes jotain yhteisistä huonekaluista. Ja vaikka menisimme oikeuteen, toteutuisiko tämä siltikään? Lapset kaipaavat lelujaan, minä tarvitsisin kesävaatteitani ja tietenkin arkea helpottaisi jokunen huonekalu tai kupponen. Kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia sulla on? Mietin että mulla olisi varmasti ylimääräisiä lastenkirjoja, leluja jne kaapit täynnä, joista saisi nyt ainakin alkuun jotain lapsille. Niin enkä tietenkään edes tiedä missäpäin suomea asut. Mutta siis neuvoni on että jätä ne tavarat sinne, niin vaatteet kuin muutkin ja hanki uudet. Ne on oikeasti pieni hinta siitä että pääset eroon miehestä. Sitten oikeudessa jaatte huonekalut yms. Mutta tähän hätään tuskin tavaroitasi sieltä saat. En voi muutakuin toivoa voimia taisteluun <3

Vierailija
22/22 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se aina sama häirikkö joka käy jokaisessa keskustelussa jossa kysytään neuvoja hankalan exän kanssa toimimiseen, huutelemassa a) miksi teet lapsia tuollaisen kanssa b) sitä saa mitä tilaa c) jotain muuta typerää jälkiviisastelua.

Olisihan se mahtavaa jos sitä näkisi tulevaisuuteen ja osaisi ennakoida kaiken mahdollisen, myös sen että esim. puoliso sairastuu psyykkisesti ja näin ollen muuttuu täysin mahdottomaksi (kuten itselleni kävi, 8 vuotta yhteistä elämää ja lapset, ja mies masentuu ja alkaa juoda, muuttuu täysin sietämättömäksi ja hulluksi eikä suostu hakemaan apua ongelmiinsa. Kun väkivalta astui kuvaan, otin lapset ja lähdin. Tein tästä aikanaan aloituksen tänne ja eikö täällä ollut huutamassa taas joku besserwisser että oma vika mitäs teit lapsia tuollaisen kanssa). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla