Montako kummilasta sinulla on?
Kommentit (23)
32v ja 4 kummilasta. Enempää en halua, että jaksan näiden (ja omien) kanssa touhuilla. Minulle on tärkeää soitella, ottaa hoitoon ja huomioida kaikkia kummilapsia tasapuolisesti.
7 kummilasta. Nuorin 4v, 4 vanhinta jo aikuisia. Itse olen 47v.
Kolme kummilasta. Olen maailman huonoin kummi, kahta näistä en ole ikinä muistanut edes synttärinä ja kolmannellekaan en kummoinen kummi ole. N34
0 ja ikää on 31. Olen surullinen kun kukaan ei ole halunnut minua tai miestäni kummiksi. Uskon meidän olevan hyviä ihmisiä eikä meillä ole ongelmia kotona tai alkoholin kanssa. Mistä lie johtuu..
En suostunut kun lapsen Isä haukkui minut lihavaksi...
Vierailija kirjoitti:
0 ja ikää on 31. Olen surullinen kun kukaan ei ole halunnut minua tai miestäni kummiksi. Uskon meidän olevan hyviä ihmisiä eikä meillä ole ongelmia kotona tai alkoholin kanssa. Mistä lie johtuu..
Onhan se iso vastuu ja lahja pitää olla kahdesti vuodessa...
.
.
Vai etkö ostaisi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset kyseisiä tietoja?
Mietin että mikä on tyypillinen määrä. Mietin että onko ystäväni osoittaneet keskimääräistä enemmän vai vähemmän luottamusta minuun :)
0/58. En missään tapauksessa haluaisi/suostuisi, tosin en oo ikinä kuulunut kirkkoonkaan.
Luojan kiitos ei ainuttakaan.
N33
42v, kaksi jo täysi-ikäistä kummilasta, kaksi teini-ikäistä ja yksi alle kymmenvuotias. Kolmessa aallossa olen siis kummiksi päässyt
5 kummilasta. Nuorin 11v, muut jo aikuisia.
N49
Kolmekymppisenä 6.