Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavaa että yksi röökiaski maksaa melkein 7€!

Vierailija
20.05.2018 |

Näin meitä köyhiä ja "huonompia" kyykytetään 😠

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa että joku polttaa vielä röökiä 2018-luvulla ja ulisee sit lääkärissä hoitoo itseaiheutettuun keuhkosyöpäänsä!

Vierailija
22/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen ettet asu Austaliassa. Mun puolesta röökiaski vois maksaa vaikka viiskymppiä ja siihen pitäisi anoa ostolupa.

Ostolupa oli ok mutta minä olen kiinnittänyt huomiota että kadulla olevat roskat ovat tupakantumppeja. Siksi ajattelin että tumpit pitäisi palauttaa kauppaan tms. ja niitä vastaan saisi ostaa uusia tupakoita. Jos ei ole palauttaa tumppeja joutuu maksamaan esim. roskaamismaksua 50 senttiä/tumppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pikkusiggeihin. Ärrällä 17kpl 2.75e.Esmes. Break. Vuoden vaihteessa verotuskäytäntö muuttuu ja hinnat nousee.

Vierailija
24/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä ostin viimeksi tupakka-askin, se maksoi 12 markkaa.

Vierailija
25/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuka röökimies nuuhkii muiden savuja.

Nuuka röökimies menee työpaikkojen ja ravintoloiden tupakkakoppeihin vetämään ilmaiset savut.

Vierailija
26/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailun vuoksi itse kasvatettu kukkaa maksaa centtejä per gramma.

Tupakkaakin voi kasvattaa itse.

Vierailija
27/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite poltan ja oon riippuvainen. Aski menee päivässä, iso aski. Maksaa 8.40. Miten eroon? Auttaako ne lääkkeet oikeesti? 30 vuotta jo takana:(

Itse poltin päälle 20 vuotta ja lopetin ilman mitään korvaavia tuotteita. Oikeasti ei ollut edes vaikeaa, koska mä en enää halunnut polttaa eli tuskinpa se lopettaminen onnistuu keneltäkään ja millään apuvälineillä ilman omaa aitoa halua. Itsekin vielä polttaessani ihmettelin (enkä tosiaan edes uskonut) kun joku kertoi onnistuneensa lopettamaan tuosta vain, mutta niin siinä vain itsellekin sitten kävi. Mun ei kerrassaan tehnyt enää mieli tupakkaa. Nyt olen ollut polttamatta pian 5 vuotta ja oikeasti en ihan vieläkään ymmärrä miten mulle ei tullut tai en ainakaan huomannut mitään viekkareita. En tiedä, kuinka paljon noista viekkareista on ihan pelkkää tupakka- ja nikotiinituotefirmojen aivopesuakin, ettei kukaan röökaaja vaan kuvittelisi voivansa lopettaa tuosta noin vain.

N42

Vierailija
28/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen päättäjät yrittävät lopettaa tupakoinnin kovalla hinnalla.

Minä en näe mitään syytä polttaa mutta vaimoni ei lopeta ennen kuin haudassa. Odottelenkin tässä loppuneen seksielämän tilalle vireämpiä leskimiehen päiviä.

Vierailija
29/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on köyhän oma valinta haluaako hävittää rahaa savuna ilmaan vai laittaako rahan poikimaan. Vuoden tupakkarahoilla saisi jo 176 euroa tuottoja vuodessa. ehkäpä juuri laskutaidottomuuden vuoksi ovat köyhiä.

Miksi rikkaat,ainakin jotkut, ovat niin pösilöjä että ostavat kalliita autoja joissa arvo alenee tuhansia vuodessa vaikka bussilla pääsee. Miksi polttavat kuubalaisia sikareja ja juovat kalliita viinejä ja konjakkeja. Miksi tuhlaavat rahansa kalliiseen asumiseen ja ravintoloihin vaikka voisivat ostaa halpaa ruokaa Lidlistä ja asua yksiössä halvalla alueella.

Miksi he eivät sijoita näitäkin rahoja ja saa hyviä tuottoja. Tyhmiä ovat.

Vierailija
30/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailun vuoksi itse kasvatettu kukkaa maksaa centtejä per gramma.

Vertailun vuoksi kun ei itse maksa hommasta oikeita kustannuksia. Eiks niin? 

Vierailija
31/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite poltan ja oon riippuvainen. Aski menee päivässä, iso aski. Maksaa 8.40. Miten eroon? Auttaako ne lääkkeet oikeesti? 30 vuotta jo takana:(

Itse poltin päälle 20 vuotta ja lopetin ilman mitään korvaavia tuotteita. Oikeasti ei ollut edes vaikeaa, koska mä en enää halunnut polttaa eli tuskinpa se lopettaminen onnistuu keneltäkään ja millään apuvälineillä ilman omaa aitoa halua. Itsekin vielä polttaessani ihmettelin (enkä tosiaan edes uskonut) kun joku kertoi onnistuneensa lopettamaan tuosta vain, mutta niin siinä vain itsellekin sitten kävi. Mun ei kerrassaan tehnyt enää mieli tupakkaa. Nyt olen ollut polttamatta pian 5 vuotta ja oikeasti en ihan vieläkään ymmärrä miten mulle ei tullut tai en ainakaan huomannut mitään viekkareita. En tiedä, kuinka paljon noista viekkareista on ihan pelkkää tupakka- ja nikotiinituotefirmojen aivopesuakin, ettei kukaan röökaaja vaan kuvittelisi voivansa lopettaa tuosta noin vain.

N42

Se vaatii varmaan tietyn elämäntilanteen että voi lopettaa ns. helposti. Mutta totta on se että pitää haluta lopettaa. Puolison pyyntö tai raha ei ole sellaisia syitä, jotka kovin helposti johtaisivat lopettamiseen ainakaan lopullisesti. Joku päivä tulee vaan mieleen tupakalla että mitä mä oikein teen. Fyysisten ja henkisten merkkien tunnistaminen ennen tupakalle lähtöä auttaa myös, voi tunnistaa ne tilanteet jossa tupakka tulee mieleen.

Vierailija
32/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on köyhän oma valinta haluaako hävittää rahaa savuna ilmaan vai laittaako rahan poikimaan. Vuoden tupakkarahoilla saisi jo 176 euroa tuottoja vuodessa. ehkäpä juuri laskutaidottomuuden vuoksi ovat köyhiä.

Miksi rikkaat,ainakin jotkut, ovat niin pösilöjä että ostavat kalliita autoja joissa arvo alenee tuhansia vuodessa vaikka bussilla pääsee. Miksi polttavat kuubalaisia sikareja ja juovat kalliita viinejä ja konjakkeja. Miksi tuhlaavat rahansa kalliiseen asumiseen ja ravintoloihin vaikka voisivat ostaa halpaa ruokaa Lidlistä ja asua yksiössä halvalla alueella.

Mikään noista ei tietääkseni ole niin yksiselitteisesti haitallista terveydelle kuin tupakka, paitsi sikari on varmasti samaa luokkaa. Pitää olla tunteiden säätelyssä jotain vikaa että imee syöpäkäärylettä vuodesta toiseen ja vielä maksaa siitä.

Vierailija
33/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei tietääkseni ole niin yksiselitteisesti haitallista terveydelle kuin tupakka, paitsi sikari on varmasti samaa luokkaa. Pitää olla tunteiden säätelyssä jotain vikaa että imee syöpäkäärylettä vuodesta toiseen ja vielä maksaa siitä.

Onko sulla aavistustakaan miten hyvin tupakka rentouttaa ja rauhoittaa hermoja?

Mua vähän ärsyttää, että henkilöt, jotka eivät ole koskaan polttaneet, väittävät röökin olevan täysin turhaa, kun se ei ole. Ei kai sitä nyt kukaan vetäisi jos se ei tuntuisi yhtään missään. Se, että te pärjäätte ilman, ei tarkoita, että kaikki pärjäisivät. Mitä itse teet esimerkiksi siinä tilanteessa, että töissä pomo tai työkaveri tekee tai sanoo jotain äärimmäisen typerää, joka esimerkiksi aiheuttaa sulle hitosti lisäduunia ja alkaa vitutuskäyrä nousemaan suunnattomasti? Tai kun kotona puoliso sanoo jotain typerää ja tekisi mieli alkaa huutamaan sille?

Vierailija
34/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä on siihen varaa, ei tarvita enää lisää rahaa. Toisin on köyhillä.

Vierailija
35/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla aavistustakaan miten hyvin tupakka rentouttaa ja rauhoittaa hermoja?

Mua vähän ärsyttää, että henkilöt, jotka eivät ole koskaan polttaneet, väittävät röökin olevan täysin turhaa, kun se ei ole. Ei kai sitä nyt kukaan vetäisi jos se ei tuntuisi yhtään missään. Se, että te pärjäätte ilman, ei tarkoita, että kaikki pärjäisivät. Mitä itse teet esimerkiksi siinä tilanteessa, että töissä pomo tai työkaveri tekee tai sanoo jotain äärimmäisen typerää, joka esimerkiksi aiheuttaa sulle hitosti lisäduunia ja alkaa vitutuskäyrä nousemaan suunnattomasti? Tai kun kotona puoliso sanoo jotain typerää ja tekisi mieli alkaa huutamaan sille?

Voihan vittu mikä idiootti!!!!!!!!!!

Tupakka addiktoi ja polttaminen sitten hetkeksi normalisoi tilanteen.

Kun ei polta niin saa nauttia siitä rauhoittavasta tunteesra IHAN AINA!

Vierailija
36/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan kalliilla autolla koska se on turvallinen, todella nopea ja turvallinen. Ja hauska ajaa.

Joukkoliikenne on luuserien hommaa, ei käy minulle.

Kunnon asunto maksaa mutta on sen arvoista -slummissa asumisen jätän muille.

Käyn ravintoloissa mutta myös Lidlissä.

Vierailija
37/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi maksaa 25 euroa aski, sillä sitten katettaisiin röökaajien sairaanhoitokuluja. Samaten toivoisin että noille makeisille ja rasvahötöille saisi lyödä kunnon kulutusverot, niin saataisiin ehkä liavuusepidemia jollain lailla aisoihin tai ainakin pieni lisäpotti rahaa noiden aiheuttaminen sairauksien hoitoon.

Vierailija
38/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä on siihen varaa, ei tarvita enää lisää rahaa. Toisin on köyhillä.

Eli köyhä ei saa nauttia elämästä. Heillä ei ole siihen oikeutta, vaan heidän pitäisi voivotella ja kärsiä koska jos köyhä nauttii, se on jotenkin rikkailta pois. Rikas on sentään maksanut paljon siitä että voi nauttia, ja jos nauttimiseen on mahdollisuus myös köyhällä, se vituttaa oikeutetusti rikasta.

Vierailija
39/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin kismittää se hinta ja jatkuvasti vain nostetaan. Se on tosiasia, että tupakoitsija repii sen rahan mistä vain, se on riippuvuus. Itse olen lopettanut vuosia sitten kun aloin esikoista odottamaan, mutta mies polttaa vieläkin ja kyllä korpeaa se rahanmeno. Silläkin rahalla voisi tehdä vaikka mitä, mutta ei, kuukaudessa menee aivan tolkuton raha tupakkaan, karmaisee ajatellakin, paljonko menisi jos minäkin vielä polttaisin. Miehille pitäisi keksiä jokin hyvä kannustin lopettaa, aika moni nainen kuitenkin lopettaa kun tulee raskaaksi, mutta miehille se on hiukan mahdotonta.

Vierailija
40/90 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan ikärajaa voisi nostaa vaikkapa joka toinen vuosi vuodella. Eli kymmenen vuoden kuluttua pitäisi olla 23v jotta saisi ostaa tupakkaa.

Sokerivero olisi myös mainio asia. Kaikki sokeri mikä on lisätty elintarvikkeisiin kallistuisi.