Naurettavaa että yksi röökiaski maksaa melkein 7€!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tulotasosta riippumatta saa käyttää rahansa mihin tahtoo. Sen ei pidä olla ulkopuolisten asia.
Kulta pieni: tupakka haisee oksettavan pahalta. Se on väkisinkin aina ulkopuolistenkin asia.
Tuo on täysin makuasia. Joidenkin mielestä se haisee pahalle, joidenkin mielestä ei. Muiden ihmisten keskuudessa eläessä on siedettävä myös epämiellyttäviä aistiärsykkeitä. En minäkään ole koiria kieltämässä, vaikka inhoankin sitä kun naapurin piski haukkuu öisin eikä niistä minulle ole muutenkaan mitään iloa tai hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin maa kun ei saa edes omaa hidasta kuolemaansa jouduttaa!
Sanos muuta, armokuolemakin kiellettiin. On tämä sellanen holhousvaltio voi että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tulotasosta riippumatta saa käyttää rahansa mihin tahtoo. Sen ei pidä olla ulkopuolisten asia.
Kulta pieni: tupakka haisee oksettavan pahalta. Se on väkisinkin aina ulkopuolistenkin asia.
Tuo on täysin makuasia. Joidenkin mielestä se haisee pahalle, joidenkin mielestä ei. Muiden ihmisten keskuudessa eläessä on siedettävä myös epämiellyttäviä aistiärsykkeitä. En minäkään ole koiria kieltämässä, vaikka inhoankin sitä kun naapurin piski haukkuu öisin eikä niistä minulle ole muutenkaan mitään iloa tai hyötyä.
Ei sillä ole väliä onko se pahan hajuista vai ei, koska se on aina kuitenkin epäterveellistä ja siksi haitallista
Käärit sitten itse sätkät. Halvempaa ja jos et laita filtteriä, kuolet luultavasti aiemmin= vielä halvempaa.
Nollan saisi laittaa vielä perään. Lisäksi keuhkosyöpäpotilaat saisivat maksaa kokonaan oman hoitonsa.
Moni hakee soskusta rahat tupakkaan ja pienituloiset ovat kertoneet tälläkin palstalla, että tupakat maksavat heille kuukaudessa 200 euroa!
Tupakoitsijan maksama tupakkavero pitäisi mennä tupakoitsijoiden hyväksi. Ärsyttää että tupakoimattomat hyötyvät myös tupakkaverosta. Mokomat loiset!