Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen feikkaa orgasmin sängyssä?

Vierailija
20.05.2018 |

Voitteko kertoa miksi teette niin?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jottei 98 prosentille miehistä tulisi paha mieli.

Vierailija
2/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus feikannut huonossa suhteessa. Kun mies "yrittää" miellyyttää "väkisin" eli kun pyydän jotain niin se tehdään mutta kauhean kovakouraisesti tai muuten väärin ja sitten ulistaan miksi en tullut kun "hän tekee ihan oikein" niin ei jäänyt vaihtoehtoa kuin feikata orkku, että sai esim. kivuliaan sormetuksen loppumaan.

Onneksi tyyppi on exä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sen rynkytyksen loppumaan nopeammin tai ei halua pahoittaa miehen mieltä kun se ei vaan osaa.

Vierailija
4/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mukava aviomies, mutta ahdistui kovasti, kun en saanut orgasmia seksissä tai edes kädellä/suulla (saan kyllä vibralla, mutta hän ei halunnut leluja sänkyyn). Niinpä aloin feikata orgasmin.

No, se liitto loppui myöhemmin ja osin juuri seksin ja siihen liittyneiden ongelmien vuoksi, eli häneltä katosi halut kokonaan ja minä olisin halunnut vaikka monta kertaa päivässä...

Vierailija
5/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset aina syyttävät omista valinnoistaan ja teoistaan miehiä? Tämänkö takia vastuunkantoa pidetään miehekkäänä ominaisuutena?

Vierailija
6/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse feikata, kun vibra osaa homman niin paljon paremmin. :) 

Vierailija
7/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset aina syyttävät omista valinnoistaan ja teoistaan miehiä? Tämänkö takia vastuunkantoa pidetään miehekkäänä ominaisuutena?

Olet väärässä. Ei pidetä.

Vastuuta kantavat naiset, jotka huolehtivat lapsista ja perheistä.

Vierailija
8/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset eivät kehta myöntää olevansa orgasmivammaisia.

Vierailija
9/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oikein ymmärrä näin miehenä. Ei siitä hyödy kumpikaan osapuoli millään tavoin. Joskus olen törmännyt tollaiseen esitykseen(tai sen yritykseen) ja ei siitä tule kuin vaivaantunut olo.

Vierailija
10/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavan miehen kanssa onnistuu tietenkin.

Pahoitteluni mm. sinulle. 

Vierailija
11/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin.

Oon myyny itseäni ja feikannut täten satoja kertoja. Miehillä on joku pakkomielle siitä. Joten feikkaan et pääsin eroon.

Vierailija
12/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut siihen tulokseen, että miehet joille feikkiorgasmi menee läpi, ei ole ikinä edes nähneet oikean naisen oikeaa orgasmia. Ainakin mulla se vie kontrollin siihen tapaan, etten edes pystyisi feikkaan sitä. Ilmeisesti moni mies ei ole ikinä saanut yhtään naistaan orgasmiin.

Vierailija
13/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksinään saa vaikka 15 kertaa, en puhuisi vammasta. Mies on vain huono.

Vierailija
14/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Ei pidetä.

Vastuuta kantavat naiset, jotka huolehtivat lapsista ja perheistä.

Vau. Taas ihan täyttä ohi aiheen selittelyä naiselta. Olisit sen sijaan ottanut kantaa itse aiheeseen ja tuohon aiempaan viestiin. 

Vierailija
15/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavan miehen kanssa onnistuu tietenkin.

Pahoitteluni mm. sinulle. 

Eipä uskoisi, että Suomessa naiset ovat miehiä koulutetumpia, kun näitä henkilöhyökkäyksiä lukee. Todella monta viestiä saa lukea, ennen kuin tulee vastaan fiksu kirjoitus naiselta.

Vierailija
16/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en oikein ymmärrä näin miehenä. Ei siitä hyödy kumpikaan osapuoli millään tavoin. Joskus olen törmännyt tollaiseen esitykseen(tai sen yritykseen) ja ei siitä tule kuin vaivaantunut olo.

Kun on harjaantunut feikkaaja niin täydestä menee. Usko pois. Itsellä taas on niin vaimeat "merkit" kun saan orgasmin( en kilju, tärise, vavahtele tms) ettei mies tajua, että tulin jo. Kun hieman feikkaa siihen ekstraa tajuaa hänkin tulla. Mielestäni olisi nolompaa sanoa, että lopeta jo tai pidäppäs nyt kiirettä. Eli en halua pilata asiaa häneltä.

Vierailija
17/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ekan orgasmini vasta yli viisikymppisenä, vaikka mulla oli ollut kymmeniä miehiä enkä koskaan feikannut.

En ollut orgasmivammainen, koska tämä mies aika lyhyelläkin ajalla keksi miten saan sen. Muut eivät olleet kiinnostuneita siitä, saanko vai en.

Vierailija
18/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksinään saa vaikka 15 kertaa, en puhuisi vammasta. Mies on vain huono.

Kuinka usein kuulet miehen syyttävän naista siitä, että mies ei saa orgasmia? Mielestäni tämä kuvastaa hienosti sitä, miten naiset eivät ole valmiita ottamaan vastuuta itsestään, vaan syyttävät aina miestä. Nainen on kuin lapsi vastuunkannon suhteen.

Vierailija
19/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, minulla ollut ihan samanlainen ex. Ei hyväksynyt vibraa ollenkaan vaan panemalla olisi pitänyt tulla ja vähäisellä suuseksillä ja g-pistettä hieromalla. En edes tule panemalla vaikka kuinka panee, enkä myöskään g-pistettä hieromalla. Kovin näytti omasta mielestään tietävän miten nainen kuin tulee, :D:D

En ymmärrä!? Kertokaa miehet mistä kyse? Vai halusiko vain itse panna eikä niinkään huolehtia naisenkin saamisesta? Tästä syystä koko suhde loppuikin. Hän olisi halunnut kyllä halunnut jatkaa. Vai oliko sekin teatteria? :D

Vierailija
20/63 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vastata numero neljälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan