Miksi niin moni nainen feikkaa orgasmin sängyssä?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tullut siihen tulokseen, että miehet joille feikkiorgasmi menee läpi, ei ole ikinä edes nähneet oikean naisen oikeaa orgasmia. Ainakin mulla se vie kontrollin siihen tapaan, etten edes pystyisi feikkaan sitä. Ilmeisesti moni mies ei ole ikinä saanut yhtään naistaan orgasmiin.
Kannattaa myös tässä muistaa ettei kaikkien orgasmi ole samanlainen kuin sinulla. Itselläni ei ole edes keskenään aina samanlaisia. Itsellä ainakin riippuu ihan tavasta mitä paikkaa on eniten kiihotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset eivät kehta myöntää olevansa orgasmivammaisia.
Jos yksinään saa vaikka 15 kertaa, en puhuisi vammasta. Mies on vain huono.
Kuinka usein kuulet miehen syyttävän naista siitä, että mies ei saa orgasmia? Mielestäni tämä kuvastaa hienosti sitä, miten naiset eivät ole valmiita ottamaan vastuuta itsestään, vaan syyttävät aina miestä. Nainen on kuin lapsi vastuunkannon suhteen.
Olikohan se niin että 98% miehistä saa orgasmin useimmiten ja naisista alle puolet, joten siltä pohjalta voi asiaa lähteä miettimään.
Minulla myös eroja orgasmeissa. Joskus kovemmalla ääntelyllä, toisinaan olen ns. hyvin hiljainen mutta aina hyvältä tunuu ;) Eikä minun ole jokaisella kerralla saatava orgasmi - ei miehenikään, jos niin sattuu. Pääasia että on kivaa yhdessä.
Minun mieheni kyllä osaa. Mutta pitkän elämän varrella on monia todella mukavia miehiä ollut, eivätkä osaa. Silloin on pakko saada helv##tin rynkytys loppumaan. Miksi ihmeessä minun pitäisi aina olla se opettaja. Noloja tilanteita yleensä pyrkii välttämään. Saan siis helposti orgasmin.
Olen feikannut hyvästäkin suhteessa, koska mun on vain niin vaikea saada vaikka muuten nauttisinkin paljon. En halua tuottaa miehelle turhaan pettymystä, koska tuntuu että "vika" on minussa. Aika älytöntähän tuo on näin ääneen sanottuna, mutta noin kuitenkin monesti olen toiminut, että saan homman finaaliin jotenkin.
Hei, mut kertokaa miehet haittaako teitä, jos nainen ei ns. tule helposti tai jos siihen tarvitaan vibraa? Ja jos haittaa niin miksi?
Voin myös naisena vastata avoimesti mieltänne askarruttaviin kysymyksiin parhaani mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en oikein ymmärrä näin miehenä. Ei siitä hyödy kumpikaan osapuoli millään tavoin. Joskus olen törmännyt tollaiseen esitykseen(tai sen yritykseen) ja ei siitä tule kuin vaivaantunut olo.
Jotkut osaavat myös feikata niin ettei toinen tajua edes feikiksi. Mm. ne supistukset pystyy tekemään itse. Varmaan 90 % feikannut ainakin joskus :D
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole miehenä törmännyt ikinä feikkaavaan naiseen. Yhtä epäilin kun oma suoritukseni ei sillä kertaa ollut kovinkaan kummoinen, mutta jälkeenpäin puhelimessa vakuutti saaneensa ihan aidosti ja se ei ole hänelle lainkaan vaikeaa.
Sen sijaan olen itse pari kertaa feikannut joista molemmista jäin kiinnikin! Ei vaan nalli palanut ja alkoi kuntopohja antaa periksi. :D
Usko pois, todennäköisesti olet törmännyt. Ei miehet tajua milloin feikkiä ja milloin aitoa.
Ja totta kai mies jää kiinni tosta kun mälliä ei tule :D
Feikkaaja tekee karhunpalveluksen seuraavillekin naisille.
En ole feikannut ikinä enkä feikkaa. N50
Vierailija kirjoitti:
En ole feikannut ikinä enkä feikkaa. N50
Ihan vapaasti saat opastaa niin paljon kuin haluat. Itse en viitsi siihen ryhtyä. Haluan vaan selvitä "nolosta" tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein kuulet miehen syyttävän naista siitä, että mies ei saa orgasmia? Mielestäni tämä kuvastaa hienosti sitä, miten naiset eivät ole valmiita ottamaan vastuuta itsestään, vaan syyttävät aina miestä. Nainen on kuin lapsi vastuunkannon suhteen.
Olikohan se niin että 98% miehistä saa orgasmin useimmiten ja naisista alle puolet, joten siltä pohjalta voi asiaa lähteä miettimään.
Ei ollut. Mutta jotain tuohon suuntaan kuitenkin varmaan. Tästä voidaankin miettiä, että miksi naisen orgasmi olisi miehen vastuulla eikä naisen itsensä. Osaatko selittää?
sex winx kirjoitti:
Hei, mut kertokaa miehet haittaako teitä, jos nainen ei ns. tule helposti tai jos siihen tarvitaan vibraa? Ja jos haittaa niin miksi?
Voin myös naisena vastata avoimesti mieltänne askarruttaviin kysymyksiin parhaani mukaan :)
Tarvitsetko vibraa laukeamiseen aina vai ainoastaan silloin kun olet miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole feikannut ikinä enkä feikkaa. N50Ihan vapaasti saat opastaa niin paljon kuin haluat. Itse en viitsi siihen ryhtyä. Haluan vaan selvitä "nolosta" tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois.
Eikö se ole vähän kuin nolouden huippu vielä näytellä siihen loppuun. Eihän siinä mieskään tietysi kehtaa mainita asiasta ja sitten nainen luulee, että teki hienonkin näyttelysuorituksen joka meni täydestä vaikkei edes mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Mutta jotain tuohon suuntaan kuitenkin varmaan. Tästä voidaankin miettiä, että miksi naisen orgasmi olisi miehen vastuulla eikä naisen itsensä. Osaatko selittää?
No jos orgasmi on naisen itsensä vastuulla niin silloinhan miestä ei asiaan tarvita. Itse saan helposti, nopeasti ja voimakkaasti masturboimalla ja mies on siinä itse asiassa häiriöksi. Jos nyt jostain syystä ottaa miehen tähän toimintaan mukaan, niin kaipa sitä olettaa että mies tuo hommaan jotain extraa. Miksi siis vaivautua harrastamaan muuten ollenkaan seksiä miehen kanssa? Runkatkoon mieskin vaan käteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole feikannut ikinä enkä feikkaa. N50Ihan vapaasti saat opastaa niin paljon kuin haluat. Itse en viitsi siihen ryhtyä. Haluan vaan selvitä "nolosta" tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois.
Eikö se ole vähän kuin nolouden huippu vielä näytellä siihen loppuun. Eihän siinä mieskään tietysi kehtaa mainita asiasta ja sitten nainen luulee, että teki hienonkin näyttelysuorituksen joka meni täydestä vaikkei edes mennyt.
Mitä väliä kun toista kertaa ei tule, vaikka mies kuinka yrittäisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä kun toista kertaa ei tule, vaikka mies kuinka yrittäisi sitä.
Sitä suuremmalla syyllä, mitä väliä sillä on näytteleekö siihen loppuun? Ja miksi on edes joutunut niin noloon tilanteeseen alunperin ? :) Vai loppuuko seksi siihen, kun nainen "saa orgasmin"? Eikö nopeampi tapa olisi hoidella mies mahdollisimman nopeasti ja päästä nolosta tilanteesta pois?
"Tarvitsetko vibraa laukeamiseen aina vai ainoastaan silloin kun olet miehen kanssa?"
En tarvitse vibraa aina, en miehen kanssa harrastaessa tai masturboidessa. Tulen siis muillakin tavoin mutten aina.
Ihan mielenkiinnosta kysyn et haittaako tai harmittaako se miehiä jotenkin??
Itse en ajattele että miehessä on vikaa, jos hän kuitenkin kuuntelee kun kerron ja opastan mistä tykkään ja on halukas oppimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos orgasmi on naisen itsensä vastuulla niin silloinhan miestä ei asiaan tarvita. Itse saan helposti, nopeasti ja voimakkaasti masturboimalla ja mies on siinä itse asiassa häiriöksi. Jos nyt jostain syystä ottaa miehen tähän toimintaan mukaan, niin kaipa sitä olettaa että mies tuo hommaan jotain extraa. Miksi siis vaivautua harrastamaan muuten ollenkaan seksiä miehen kanssa? Runkatkoon mieskin vaan käteensä.
Jos nainen ei tosiaan muuta seksistä kaipaa kuin orgasmia, ja hän pitää runkattua orkkua samanarvoisena, niin silloin hänen on varmaan parempi runkata. Itse miehenä valitsisin seksin ilman orkkua koska tahansa runkatun orkun sijaan, mutta ilmeisesti naisilla on asia toisin.
sex winx kirjoitti:
"Tarvitsetko vibraa laukeamiseen aina vai ainoastaan silloin kun olet miehen kanssa?"
En tarvitse vibraa aina, en miehen kanssa harrastaessa tai masturboidessa. Tulen siis muillakin tavoin mutten aina.
Ihan mielenkiinnosta kysyn et haittaako tai harmittaako se miehiä jotenkin??
Itse en ajattele että miehessä on vikaa, jos hän kuitenkin kuuntelee kun kerron ja opastan mistä tykkään ja on halukas oppimaan.
Itseäni se ihmetyttäisi, että jos nainen ei tosiaan aina tarvitse vibraattoria, niin miksi hän tarvitsee sitä minun kanssani? Kuulostaa siltä, että sinulla on kauheasti neuvoja ja vaatimuksia miehelle. On seksi vain sinun tyydyttämistäsi?
Itse en ole miehenä törmännyt ikinä feikkaavaan naiseen. Yhtä epäilin kun oma suoritukseni ei sillä kertaa ollut kovinkaan kummoinen, mutta jälkeenpäin puhelimessa vakuutti saaneensa ihan aidosti ja se ei ole hänelle lainkaan vaikeaa.
Sen sijaan olen itse pari kertaa feikannut joista molemmista jäin kiinnikin! Ei vaan nalli palanut ja alkoi kuntopohja antaa periksi. :D