Miksi niin moni nainen feikkaa orgasmin sängyssä?
Kommentit (76)
sex winx kirjoitti:
"Itseäni se ihmetyttäisi, että jos nainen ei tosiaan aina tarvitse vibraattoria, niin miksi hän tarvitsee sitä minun kanssani? Kuulostaa siltä, että sinulla on kauheasti neuvoja ja vaatimuksia miehelle. On seksi vain sinun tyydyttämistäsi?"
Koska en ole mies ja minulle naisena tuleminen ei ole niin helppoa ihan rakenteellisestakin syystä. Olet kai tutustunut asiaan? Eihän miehetkään aina tule. En syytä silloin miestä mistään, välillä asia vain menee niin - emme aina ole niin virttäytyneitä tmv. Ja kuten sanoin, tulen toisinaan miehen kanssa ilman vibraattoria, toisinaan en - ja tällöin kyse on enemmänkin minusta ainakin nykyisen kumppanini kanssa, koska hänelle on todella tärkeää oma kuin myös kumppanin nautinto. Eli keskustelemme asiasta avoimesti, annamme tilaa emmekä pakota toisiamme mihinkään, ymmärrtäkö? Kyse siis ei ole mistään ylettömistä vaatimuksista. Enkä ymmärrä miten sait sellaisen käsityksen vai oletko kenties kohdannut tällaisia kumppaneita? Tai minkä ikäine olet? Tai kuinka kokenut tai avoin olet? Harrastan seksiä vain ihmisen kanssa jota haluan ja joka haluaa minua. Haluan hänen nauttivan kuin minäkin ja tottakai odotan hänen ajattelevan samalla tavalla.
Ihan ensiksi on pakko kysyä, että etkö osaa lainata viestejä normaalisti?
Olen tutustunut asiaan, mutta kerro toki miksi naisen tuleminen ei ole yhtä helppoa kuin miehen, nimenomaan siltä rakenteelliselta kannalta katsottuna.
Koetko sä kysymykseni jotenkin hyökkäävinä, vai miksi yrität kääntää keskustelua minun henkilöominaisuuksiini? Ei minulla ole mitään merkitystä, koska sinähän niitä väitteitä tässä esität enkä minä. Minä vain kysyn, että millä perustella sä noita väitteitä esität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset eivät kehta myöntää olevansa orgasmivammaisia.
Jos yksinään saa vaikka 15 kertaa, en puhuisi vammasta. Mies on vain huono.
Kuinka usein kuulet miehen syyttävän naista siitä, että mies ei saa orgasmia? Mielestäni tämä kuvastaa hienosti sitä, miten naiset eivät ole valmiita ottamaan vastuuta itsestään, vaan syyttävät aina miestä. Nainen on kuin lapsi vastuunkannon suhteen.
Olikohan se niin että 98% miehistä saa orgasmin useimmiten ja naisista alle puolet, joten siltä pohjalta voi asiaa lähteä miettimään.
Ei ollut. Mutta jotain tuohon suuntaan kuitenkin varmaan. Tästä voidaankin miettiä, että miksi naisen orgasmi olisi miehen vastuulla eikä naisen itsensä. Osaatko selittää?
No jos orgasmi on naisen itsensä vastuulla niin silloinhan miestä ei asiaan tarvita. Itse saan helposti, nopeasti ja voimakkaasti masturboimalla ja mies on siinä itse asiassa häiriöksi. Jos nyt jostain syystä ottaa miehen tähän toimintaan mukaan, niin kaipa sitä olettaa että mies tuo hommaan jotain extraa. Miksi siis vaivautua harrastamaan muuten ollenkaan seksiä miehen kanssa? Runkatkoon mieskin vaan käteensä.
Jos nainen ei tosiaan muuta seksistä kaipaa kuin orgasmia, ja hän pitää runkattua orkkua samanarvoisena, niin silloin hänen on varmaan parempi runkata. Itse miehenä valitsisin seksin ilman orkkua koska tahansa runkatun orkun sijaan, mutta ilmeisesti naisilla on asia toisin.
Kyllä hyvä orgasmiton seksi aina orgasmirunkun voittaa.
Oikeastaan siksi feikkaan, koska miehelle mun laukeamisesta tuli pakkomielle.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein kuulet miehen syyttävän naista siitä, että mies ei saa orgasmia? Mielestäni tämä kuvastaa hienosti sitä, miten naiset eivät ole valmiita ottamaan vastuuta itsestään, vaan syyttävät aina miestä. Nainen on kuin lapsi vastuunkannon suhteen.
Olikohan se niin että 98% miehistä saa orgasmin useimmiten ja naisista alle puolet, joten siltä pohjalta voi asiaa lähteä miettimään.
Ei ollut. Mutta jotain tuohon suuntaan kuitenkin varmaan. Tästä voidaankin miettiä, että miksi naisen orgasmi olisi miehen vastuulla eikä naisen itsensä. Osaatko selittää?
No jos orgasmi on naisen itsensä vastuulla niin silloinhan miestä ei asiaan tarvita. Itse saan helposti, nopeasti ja voimakkaasti masturboimalla ja mies on siinä itse asiassa häiriöksi. Jos nyt jostain syystä ottaa miehen tähän toimintaan mukaan, niin kaipa sitä olettaa että mies tuo hommaan jotain extraa. Miksi siis vaivautua harrastamaan muuten ollenkaan seksiä miehen kanssa? Runkatkoon mieskin vaan käteensä.
Jos nainen ei tosiaan muuta seksistä kaipaa kuin orgasmia, ja hän pitää runkattua orkkua samanarvoisena, niin silloin hänen on varmaan parempi runkata. Itse miehenä valitsisin seksin ilman orkkua koska tahansa runkatun orkun sijaan, mutta ilmeisesti naisilla on asia toisin.
No mitä muuta siitä pitäisi sitten saada? Läheisyyttä, sielujen yhteyttä tai muuta diibadaabaa? Itse arvostan runkkuorkkua enemmän- se on siisti ,nopea ja vaivaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä muuta siitä pitäisi sitten saada? Läheisyyttä, sielujen yhteyttä tai muuta diibadaabaa? Itse arvostan runkkuorkkua enemmän- se on siisti ,nopea ja vaivaton.
Okei, me olemme sitten ilmeisesti erilaisia. Minä kun saan runkkuorkkua enemmän nautintoa itse yhdynnästä, en pelkästään siitä yhdynnän aikana saatavasta orgasmista. Sinulle ilmeisesti vain orgasmi tuottaa nautintoa.
Ihan vapaasti saat opastaa niin paljon kuin haluat. Itse en viitsi siihen ryhtyä. Haluan vaan selvitä "nolosta" tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois.
No mutta miksi ihmeessä et vaan sano "mä en taida nyt saada"???
Jos iso osa naisista feikkaa, niin eikö tämä osaltaan vaikuta siihen, että on miehiä jotka sanoo "kyllä kaikki muut on aina saanut kun teen x" tai "kaikki mun entiset on kyllä tullut panemalla"?
En feikkaa, en myöskään opeta...mutta jos mies haluaa miellyttää, toki kerron tai muuten näytän, mistä nautin. Tai sit sanon vain, etten nyt / näin saa.
Entä jos feikkaaja ja mies alkaakin suhteeseen, eikö oo tosi haavoittavaa myöhemmin sanoa, että en muuten koskaan oo saanut sun kans?
Olen feikannut, etenkin lyhyissä suhteissa ja voin vannoa, ettei yksikään mies ole koskaan tajunnut sitä vaan pitänyt aitona. Se on helppoa kun sen osaa.
Nykyisen kanssa feikkaan joskus ihan siksi, että mieheni on yliseksuaalinen, siis oikeasti haluaa kahdeksankin kertaa päivässä. Siihen päälle pakkomielle mun orgasmistani, niin pakko feikata joskus ihan vaan siksi, että klitoris on jo kosketusarka eikä muutenkaan huvita enää pätkääkään.
Ja joo, osaan myös sanoa ei, mutta sitten tulee mökötystä ja marttyyrimeininki "Sä et enää halua mua" jne. Rasittavaa. Muuten mies on aivan mahtava, mutta kun aina pitäisi naida. Argh.
Saadakseen tilanteen loppumaan - kun ei siitä ähellyksestä tule muuten loppua, ja miehelle on kunnia-asia saada nainen laukeamaan. Se on aika tylsää joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole miehenä törmännyt ikinä feikkaavaan naiseen. Yhtä epäilin kun oma suoritukseni ei sillä kertaa ollut kovinkaan kummoinen, mutta jälkeenpäin puhelimessa vakuutti saaneensa ihan aidosti ja se ei ole hänelle lainkaan vaikeaa.
Sen sijaan olen itse pari kertaa feikannut joista molemmista jäin kiinnikin! Ei vaan nalli palanut ja alkoi kuntopohja antaa periksi. :D
Usko pois, todennäköisesti olet törmännyt. Ei miehet tajua milloin feikkiä ja milloin aitoa.
Ja totta kai mies jää kiinni tosta kun mälliä ei tule :D
En silti usko. Ei mun kanssa ole ikinä ollut mikään pakko saada orgasmia ja oon ennen seksiä tehnyt selväksi, että itsekin haluan nauttia enemmän yhteisestä matkasta kuin miettiä määränpäätä. Kun siinä sitten tapahtuu tällainen henkinen rentoutuminen, niin laukeaminen voi naisellekin tulla ihan yllättäen. Esimerkiksi hyvän esileikin jälkeen on useampikin nainen ekaa kertaa lauennut siinä ihan ensimmäisessä, hitaassa sisääntyöntymisvaiheessa. Ja se ei voi johtua mistään anatomiasta, vaan että pään sisällä on kaikki "tähdet" juuri silloin kohdallaan.
Minulle on ihan normi, että kun itse laukean, on nainen tullut vähintään kolmesti, usein enemmän. Silti minua ei oikeasti edes kiinnosta "tuottaa" orgasmeja, kunhan itse haluan nauttia naisesta täysin ja käyttää oman haluni tyydytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole miehenä törmännyt ikinä feikkaavaan naiseen. Yhtä epäilin kun oma suoritukseni ei sillä kertaa ollut kovinkaan kummoinen, mutta jälkeenpäin puhelimessa vakuutti saaneensa ihan aidosti ja se ei ole hänelle lainkaan vaikeaa.
Sen sijaan olen itse pari kertaa feikannut joista molemmista jäin kiinnikin! Ei vaan nalli palanut ja alkoi kuntopohja antaa periksi. :D
Usko pois, todennäköisesti olet törmännyt. Ei miehet tajua milloin feikkiä ja milloin aitoa.
En silti usko. Ei mun kanssa ole ikinä ollut mikään pakko saada orgasmia ja oon ennen seksiä tehnyt selväksi, että itsekin haluan nauttia enemmän yhteisestä matkasta kuin miettiä määränpäätä. Kun siinä sitten tapahtuu tällainen henkinen rentoutuminen, niin laukeaminen voi naisellekin tulla ihan yllättäen. Esimerkiksi hyvän esileikin jälkeen on useampikin nainen ekaa kertaa lauennut siinä ihan ensimmäisessä, hitaassa sisääntyöntymisvaiheessa. Ja se ei voi johtua mistään anatomiasta, vaan että pään sisällä on kaikki "tähdet" juuri silloin kohdallaan.
Minulle on ihan normi, että kun itse laukean, on nainen tullut vähintään kolmesti, usein enemmän. Silti minua ei oikeasti edes kiinnosta "tuottaa" orgasmeja, kunhan itse haluan nauttia naisesta täysin ja käyttää oman haluni tyydytykseen.
Kyllähän se hidas työntyminen hyvän esileikin jälkeen tuntuu kestä vaan kivalle, mutta tuskinpa vaan se vielä orgasmi on. Täälläkin joku siitä kyseli. Jossakin tutkimuksessa oli todettu, että yhdynnän aikana voi olla useita suuremman mielihyvän hetkiä, mutta ne ei ole oikeasti o. Oli myös niin, että vaikka nainen itse koki saaneensa orgasmin, niin mitään ei pystytty fysiologisesti mittaamaan. Kontula kiirehti tähän toteamaan, että jokainen saa pitää orkkuna mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Koitahan herätä kuvitelmistasi todellisuuteen jo 😂
Eli ei tarvitse edes feikata, jotkut miehet ei edes tunnista naisen orgasmia eikä ymmärrä asian päälle muutenkaan?
"Moni nainen tullut ekalla työnnöllä eikä ole anatomiasta kiinni" xD
Juupa juu, dream on.
Sanoisin, että jos pieni prosentti laukeaa vain yhdynnässä niin heistäkin erittäin pieni osuus saa ekalla työnnöllä, vaikka "tähdet" olisi missä asennossa.
Olen muuten lukenut monia kommentteja naisten palstoilta joissa kysytään, että mahdoinko saada, oliko tämä orgasmi. Sanoisin, että jos tarvii kysyä niin et saanut. Tuntui muuten hyvältä.
Ikävä kyllä luen myös naisista, jotka vastaa miehen kysymykseen "Saitko" "Mm, joo" tai "Joo kai" vaikkei saanut ja tietää sen.
Alkaa tuntua, että on suuri ihme, että edes löytyy miehiä, jotka osaa tuottaa naiselle nautintoa! Onneksi heitäkin on, joita se kiinnostaa ja jotka siitä nauttivat.
Jos edellinen kaveri olisi sanonut, että nainen on lauennut heti sisällä työtäessä, olisi vielä ostanut tämän jutun. Mutta kun väittää kaikkien lauenneen ainakin kolme kertaa, niin puhuu potaskaa. En usko, että oma vaimoni on ainoa nainen, joka laukeaa kerran ja kovaa. Hän saa orkun tavalla tai toisella konstilla lähes aina seksiä harrastettaessa, mutta vain äärimmäisen harvoin toisen kerran. Hyvän esileikin jälkeen saanut satoja kertoja heti sisään työntymisen jälkeen tai viimeistään 5min sisällä. Jos ei siihen saa, ei saa enää ollenkaan. Vastaavasti kun on saanut, ei halua enää jatkaa. Kun hän saa orkun, niin sitä ei voi feikata, se on niin kokonaisvaltainen ja raju. Eikä hän halua feikata, hän haluaa ja "vaatii" oikeita orkkuja.
Täällä nämä selitykset kuullostavat vierailta. Meillä ainakin on ollut itsestään selvää, että tavoite molemmille on orkkujen saanti. Kun kaikki tietää, että naiset ei saa aina, niin sillä menty. Kaikki aina yritetty, jotta vaimo saisi. Jos jäänyt ilman, niin yritetty vaikka seuraavana päivänä uudestaan. Luulisi olevan päivänselvä juttu, että miehet tekee kaikkensa naisen orkun vuoksi ja sama toisin päin. Näin ainakin meillä ollut alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Koitahan herätä kuvitelmistasi todellisuuteen jo 😂
Itse asiassa tässä keskustelussa huolettaa, että tunnun tuntevan naisen seksuaalisuutta paremmin kuin ainakin tänne kirjoittavat naiset. 😂
setäy kirjoitti:
Jos edellinen kaveri olisi sanonut, että nainen on lauennut heti sisällä työtäessä, olisi vielä ostanut tämän jutun. Mutta kun väittää kaikkien lauenneen ainakin kolme kertaa, niin puhuu potaskaa.
Itse asiassa en ainakaan yrittänyt tarkoittaa että ihan kaikki laukeasi kolmesti. Vain että se on ollut viime vuosina normaalia. Kyllä tämä ihan kaikki totta on, mitä tässä kirjoittelen - ei olisi järkeä anonyyminä suoltaa paskaa.
Se mitä tässä yritän sanoa, että naiselle on se hyvä itsevarma olo, rentous, ilmapiiri, tunne että on rakastettu, toisen haluaminen yms. ihan helvetisti tärkeämpää kuin mikään tekniikka tms. Ja itseasiassa on miehellekin enemmän kuin yleensä suostutaan ymmärtämään.
Mies on niin herkkä itsetunnostaan että jos en saa niin sitten alkaa kauhea kuulustelu miksi en saanut ja masentuu.
Nyt luulee varmaan olevansa oikea ori kun luulee saavansa 2min jyystöstä mulle orkun. Säälistähän tolle pitää antaa kun ressukka "masentuu"heti kun antaa palautetta tai koittaa vähän opastaa.
Naisella orkun naiminen on tekniikka laji. Meillä juttu on ainakin mennyt niin, että esileikkejä on harrastettu niin kauan, että olen tuntenut että vaimolle tulee kohta orkku tai vaimo on tuntenut, että kohta tulee. Joko minä olen arvioinut oikean ajoituksen vaimon orkulle, tai vaimo on halunnut saada orkun naimalla, eikä suuseksillä. Näin ollen naiminen on aloitettu vasta kun vaimo ollut hilkulla ja ehdottomasti halunnut tai vaatinut kalua sisäänsä. Sen jälkeen rakastelu on ollut aina kiihkeää ja kivaasta. Orkku tai molemmat ovat tulleet rajun spurtin jälkeen. Itsellä ainakin alkanut aina päässä surisemaan vaimon kuoristellessa orkun voimasta.
Esileikkiä on kaikki edeltävä tekeminenkin ja se, onko nainen tottunut saamaan ja haluamaan orkkuja. Viimeksikin kun oli mennyt yli viikko vaimon orkusta menkkojen takia, jo pieni kielen lipaisu häppäreiden sivusta sain aikaiseksi ihon värähtelyn. Tiesin heti, että sormetus ja kielipeli pitää vetää nopea kaavan kautta, jottei jännite häviä. Nopeammin ja rajummin kuin tavallisessa pitkässä lämmityksessä. Ei kauaa tarvinnut kun jo alkoi pillu syömään epätoivoisesti sormia ja selkä nousemaan kaarelle yhä korkeammalle tarjoten pillua yhä epätoivoisemmin. Tässä vaiheessa on kaksi vaihtoehtoa, joka työntyä kalun kanssa rajusti ja toivoa kalun laukaisevan orkun tai vetää varmanpäälle ja sormettaa/nuolla orkku jatkamalla kiihoittamalla. Viime vuosina menty jälkimmäisellä varman päälle. Valitettavasti sormet ja kielipeli on varmempi kuin järeä iso kaluni. Mielelläni toivoisin, että olisi toisin päin. Niin varmaan vaimonikin. Mutta orkun saaminen vaimolle on pääasia, jotta pysyy tyytyväisenä.
No joo, minulla ei järeäkään kalu laukaise orkkua vaan lässäyttää koko orkun saamisen, jos klitoriskiihotus vaihtuu kaluun juuri kun olen saamassa. Naisissa on eroja. Ennen ja jälkeen orkun nautin kyllä naimisesta, paljon, mutta sillä ei ole etäisestikään orkun kanssa tekemistä. Ja olen saanut todella isoa ja paksuakin. Minulla Se Juttu on klitoris. Siinä nupurassa just on ne hermot, joita kiihottamalla saan. Kai jotkut miehetkin pystyy saamaan ilman kosketusta terskaan (vastaava osa miehessä) mutta harvassa lienevät...
Joskus nuorempana ja epävarmempana tuli feikattua. Olen pahoillani kaikille naisille siitä karhunpalveluksesta. Laitoin vahingon vain kiertämään.
Joo. Halusin vaan että se loppuu. Toki siihen on sitten loppunut mahdollinen suhdekin koska eihän tuollaisella mitään tulevaisuutta ole. Pitkissä suhteissani en ole koskaan leikannut vaikka joskus se on hetkellisesti käynytkin mielessä jos laukeamisessa on kestänyt ja ehkä oon ajatellut että en halua pahoittaa miehen mieltä. Jostain syvältä alitajunnasta tuollaiset jutut varmaan tulee.
"Itseäni se ihmetyttäisi, että jos nainen ei tosiaan aina tarvitse vibraattoria, niin miksi hän tarvitsee sitä minun kanssani? Kuulostaa siltä, että sinulla on kauheasti neuvoja ja vaatimuksia miehelle. On seksi vain sinun tyydyttämistäsi?"
Koska en ole mies ja minulle naisena tuleminen ei ole niin helppoa ihan rakenteellisestakin syystä. Olet kai tutustunut asiaan? Eihän miehetkään aina tule. En syytä silloin miestä mistään, välillä asia vain menee niin - emme aina ole niin virttäytyneitä tmv. Ja kuten sanoin, tulen toisinaan miehen kanssa ilman vibraattoria, toisinaan en - ja tällöin kyse on enemmänkin minusta ainakin nykyisen kumppanini kanssa, koska hänelle on todella tärkeää oma kuin myös kumppanin nautinto. Eli keskustelemme asiasta avoimesti, annamme tilaa emmekä pakota toisiamme mihinkään, ymmärrtäkö? Kyse siis ei ole mistään ylettömistä vaatimuksista. Enkä ymmärrä miten sait sellaisen käsityksen vai oletko kenties kohdannut tällaisia kumppaneita? Tai minkä ikäine olet? Tai kuinka kokenut tai avoin olet? Harrastan seksiä vain ihmisen kanssa jota haluan ja joka haluaa minua. Haluan hänen nauttivan kuin minäkin ja tottakai odotan hänen ajattelevan samalla tavalla.