Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen feikkaa orgasmin sängyssä?

Vierailija
20.05.2018 |

Voitteko kertoa miksi teette niin?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, minulla ei järeäkään kalu laukaise orkkua vaan lässäyttää koko orkun saamisen, jos klitoriskiihotus vaihtuu kaluun juuri kun olen saamassa. Naisissa on eroja. Ennen ja jälkeen orkun nautin kyllä naimisesta, paljon, mutta sillä ei ole etäisestikään orkun kanssa tekemistä. Ja olen saanut todella isoa ja paksuakin. Minulla Se Juttu on klitoris. Siinä nupurassa just on ne hermot, joita kiihottamalla saan. Kai jotkut miehetkin pystyy saamaan ilman kosketusta terskaan (vastaava osa miehessä) mutta harvassa lienevät...

Se menee just näin! Ja kohta tulee kasa miehiä rääkymään ei, ei , ei!!! Voihan saatana.

Vierailija
62/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosissaan naiset feikkaavat säilyttääkseen suhteensa. Harva mies haluaa kyvytöntä ja halutonta naita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosissaan naiset feikkaavat säilyttääkseen suhteensa. Harva mies haluaa kyvytöntä ja halutonta naita.

Mistä luulet tietäväsi ? Täyttä potaskaa.

Vierailija
64/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne ovat kyvyttömiä, jos eivät kykene naista tyydyttämään. Naiset  lopettakaa olemasta tuollaisten kanssa!! 

Vierailija
65/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa orgasmia lihavien naisten kanssa ja koitettu on. Onko minun oikein syyttää naisia?

Vierailija
66/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen on myös lahna ja jos en hoida itselleni orgasmia, en orgasmia tule saamaan. Huvittavinta on tämä naisten räksyttäminen.

Vierailija
67/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee joillain miehillä tunteisiin. Tuliko todellakin yllätyksenä että kaikki naiset eivät oikeasti saa sillä sun jyystöllä? 

Vierailija
68/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menee joillain miehillä tunteisiin. Tuliko todellakin yllätyksenä että kaikki naiset eivät oikeasti saa sillä sun jyystöllä? 

EI mene.Mutta se on tullut yllätyksenä kuinka monet naiset kehuu feikanneensa ja tehneensä itselle vain karhunpalveluksen. Miehet ei opi ikinä sellaisten naisten kanssa. Onneksi ei koske mun parisuhdetta. 

Vierailija
69/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI mene.Mutta se on tullut yllätyksenä kuinka monet naiset kehuu feikanneensa ja tehneensä itselle vain karhunpalveluksen. Miehet ei opi ikinä sellaisten naisten kanssa. Onneksi ei koske mun parisuhdetta. 

Ai, onko monikin kehunut? Aika moni kyllä tiedostaa että ei kannattaisi feikata mutta pelkää pahoittavansa miehen mielen jos ei saakaan orgasmia. Ja jotkut feikkaavat päästäkseen pois siitä tilanteesta - tämä tuskin on yleinen tilanne pidemmissä parisuhteissa vaan koskee varmaan enemmän satunnaista seksiä, joka ainakin omakohtaisesti (olkoonkin että itselläni ei ole sitä paljoa) on ollut pääosin hyvinkin epätyydyttävää seksiä. 

Vierailija
70/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet jo tietävät, miten se naisen nautinto rakennetaan, ja että klitoris on se miehen elimen vastine. Mutta kun he raivokkaasti väittävät vastaan. Kyllä me äsken miehen kanssa katsoimme tlcltä sitä "olen yhä neitsyt" ohjelmaa, ja miietimme yhdessä, että kun muutamat naiset himoitsivat siitä seksistä miehen kanssa, niin voi miten tulevat pettymään! 

Kun mies tulee joka ei muuta halua kuin survaista kalunsa siihen naiseen, niin ei siinä kyllä mitään ilotulitusta tule. Sääli.

Miksi miehelle pitäisi aina olla se pillu käytössä kun eivät tee mitään naisen orgasmin eteen,vaikka se olisi useimmille hyvin helppoa.

Vierailija
71/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvaa tilastoa ap:lla :D

Taidat olla superhuono sängyssä jos lähes kaikki kumppanisi ovat feikanneet orkun. Oletan, että se tehdään säälistä, jotta miehen ego ei romahtaisi.

Itse en ole koskaan sitä tehnyt, enkä tee. Jos mies ei osaa hommia sängyssä, en todellakaan feikkaa, että muka osaa.

Vierailija
72/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa orgasmia lihavien naisten kanssa ja koitettu on. Onko minun oikein syyttää naisia?

Jos olet halunnut lihavaa naista, niin sitten olet halunnut, ja jos et saanut on vika sussa ei siinä naisessa. Jos kalua nousee, on se halun merkki, pöljä.

Vierailija
73/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sugardaddy, jolle aina feikkaan orgasmin. Hän on omasta mielestään maailman paras rakastaja, joten häntä miellyttääkseni feikkaan orgasmin ja joskus myös squirttaan sängyn märäksi. Hän pitää siitä ja saa siitä hyvän mielen. Minä saan siitä myös jotain bonusta. WIN-WIN

Vierailija
74/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää leikata että saa homman loppumaan?

Kyllähän siihen on muitakin konsteja.

Pyydä miestä tulemaan, ota lopuksi suihin jne.

Vierailija
75/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sugardaddy, jolle aina feikkaan orgasmin. Hän on omasta mielestään maailman paras rakastaja, joten häntä miellyttääkseni feikkaan orgasmin ja joskus myös squirttaan sängyn märäksi. Hän pitää siitä ja saa siitä hyvän mielen. Minä saan siitä myös jotain bonusta. WIN-WIN

Miten leikkaat squirttaamisen?

Kusemalla?

Vierailija
76/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos jo alussa huomaa miehen olevan todella huono, niin nopeammin hommasta pääsee eroon feikkaamalla. Hyvin harva mies osaa yhtään mitään seksissä. Sitä vastoin binaisena, saan melkein aina orkun yoisen naisen kanssa ja huolehdin aina että myös kumppani saa.

Vierailija
77/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva mies osaa yhtään mitään seksissä.

Mä en lakkaa ihmettelemästä että mistä te oikein tällaisia namupalamiehiä löydätte?

Vierailija
78/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva mies osaa yhtään mitään seksissä.

Mä en lakkaa ihmettelemästä että mistä te oikein tällaisia namupalamiehiä löydätte?

Ei näitä etsiä tarvii, niitä tulee ovaista ja ikkunoista!

Vierailija
79/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun haluan miehen tulevan ja höyläämisen loppuvan.

Vierailija
80/97 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan feikannut, enkä usko että tulen feikkaamaankaan. Saan aika helposti, mutta joskus en, ja kerron miehelle, että tänään en taida tulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan