Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele TUKISUKKAHOUSUJA? Siis mistä?

25.04.2006 |

Jalat alkaa olemaan aika pahoina. Minne suuntaan, että löydän pätevät ja tukevat sukkikset? Instrumentariumiin, vauvantarvikeliikkeeseen vai tavalliseen markettiin?? En yksinkertaisesti pysty kiertämään kaupunkia läpi, kun kunto on mitä on.

Auttaisiko joku ihana ihminen =/

Saaga ja tukkijalat

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrumentariumiin menoa. Sieltä saat varmasti tukisukat, jotka tukevat ja auttavat.

Vierailija
2/4 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupingissa vaikutat? Jos on mahdollista liikkua Hesassa, niin parhaimmat tukisukat ja sukkahousut saat Terveydenhoitotuotteiden palvelukeskuksesta. Sijaitsee osoitteessa Mannerheimintie 69 muistaakseni.

Forumissa on myös liike, joka myy tukisukkiksia. Ovat siis todella tukevia, ihan eri luokkaa kuin markettien lentosukat tai sukkikset! Suosittelen! Itse en ole (valitettavasti) raskaana ollut, mutta kärsin suonikohjuista muuten ja tuolta Manskun liikkeestä ostetut sukat toimii todella hyvin!!! Ja jos sieltä ei hyllystä löydy sopivia, niin ottavat mitat ja tekevät sulle sopivat. Tosin hintaa on tietty enemmän kuin ' kevyemmillä' versioilla, mutta se helpottaa oloa sen veran, että itselläni ainakin kannati sijoitus!

Muista paikkakunnista en osaa neuvoa antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutamia viikkoja sitten Instrusta Sigvariksen stay up -sukat. Tykännyt olen tosi paljon. Kerran aiemmassa raskaudessa ostin Instrusta ihan kunnon vahvat kokosukkahousut ja täytyy sanoa, että ne oli aika tukalat ja työläät. Nämä nykyiset on tosi helpot.

neronja rv21+2

Vierailija
4/4 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jyväskylästä, eli täältä ei taida löytyä Hesan kauppaa vastaavaa. Itse tarvitsen nimenomaan sukkahousut, kun suonikohjuni nousee ihan ulkosynnyttimiin saakka ja on koko matkalta tosi kipeä.

Onpa kiva kesä tiedossa, kun saan pitää sukkahousuja aamusta iltaan =(

Saaga