Millaista kiusaamista näet?
Joskus sen näkee selvästi, mutta aina ei. Joskus jotakuta mukiloidaan. Mutta kuitenkin usein kyse on siitä, mitä ihmiset sanovat.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä toisen toiminnan sanoittamista vähän karrikoiden värittäen. :D Tavalla, että unohdetaan, että jokainen kokee sitä epävarmuutta itsestään ja itsekritiikin ääntä vaikka olisikin siitä hiljaa.
Olipa viisasta todeta.
Oon miettinyt, voiko olla naapurikiusaamista. Asun talossa, jossa naapurit ovat tiiviisti yhteydessä. Rouvat käyvät yhdessä lomamatkoillakin. Minä en ole siis tuossa mukana. Naisten ja miesten (naapureiden) suhtautuminen minuun on täysin erilaista. Miehet tervehtivät, juttelevat jne käyttäytyvät normaalisti. Naiset tervehtivät toisinaan, joskus kääntävät pään pois. Eilen näin pihalla kaksi naapuria, miehen ja naisen, ei pariskunta. Mies tervehti, nainen ei. Kun mies oli aikeissa sanoa jotain minulle, nainen häthätää alkoi selittää hänelle jotain. En ymmärrä noita naisia. Tulee mieleen koulukiusaamisajat. En ole tehnyt "mitään pahaa" vaan yrittänyt olla mahdollisimman näkymätön, hajuton ja äänetön naapuri.
No, ehkä toisen toiminnan sanoittamista vähän karrikoiden värittäen. :D Tavalla, että unohdetaan, että jokainen kokee sitä epävarmuutta itsestään ja itsekritiikin ääntä vaikka olisikin siitä hiljaa.