Pahaa tekee nähdä hienoissa liikkeissä ihmisiä, jotka ovat tyhjiä kuoria
On Guccia, Luis Vittonia, Rolexia ja muita mauttomuuksia. Pahaa tekee nähdä nuo tyhjät ihmiskuoret näissä liikkeissä. He eivät ymmärrä oikeasta elämästä mitään. He ovat tyhjiä kuoria.
Anita
Kommentit (14)
Ihan oikeaa elämää hekin elävät. Köyhyyttä ja rikkautta on kuitenkin monenlaista.
Mitä itse teet hienoissa liikkeissä, jos se on vain tyhjää kuorta? Vai katsotko ikkunan läpi ja näet ihmisten sisään?
Perusta oma yritys jotta voit myydä rihkamaa näille tyhjille kuorille. En halua elättää kaltaistasi moralisoijaa.
Mistä sinä heidän persoonallisuutensa tiedät?
Et mistään.
W. Amadeus M.
Minua taas ärsyttää nähdä Kelassa asiakkaita, jotka ovat täynnä itseään. Tukia pitää saada, kun on niitä rajoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää nähdä Kelassa asiakkaita, jotka ovat täynnä itseään. Tukia pitää saada, kun on niitä rajoitteita.
Toivottavasti älyllistä rajoittuneisuutasi tuetaan riittävästi.
Minä shoppaan noissa ja voin vakuuttaa että olen syvällinen persoona. Pitääkö olla köyhä ettei olisi "tyhjä"? Tuo on vain osa eloani.
0/5
Provot tunnistaa noista tyhmistä allekirjoituksista. Anita, Seija jne.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Provot tunnistaa noista tyhmistä allekirjoituksista. Anita, Seija jne.
Ei ole provo.
Kaija
Ap voi rikastua selvänäkijön kyvyillään, kun näkee vieraiden ihmisten sisäisen elämän yhdestä vilkaisusta. Hän näkee myös lottonumerot?
Tai vaihtoehtoisesti hänellä on puutteellinen empatiakyky ja persoonallisuushäiriö, kun näkee muut ihmiset kuorina. Se on tyypillistä mm. narsisteille.
Olen rikas, en häpeile sitä....ostan mielelläni merkkivaatteita...olen sisäisestikin rikas, minulla on rikas sielunelämä...raha ei tuo onnea, mutta taloudellista turvaa, ja helpottaa monessakin mielessä arkea...
Kuulostaa kateellisen puheelta.