Mä oon päättänyt olla superkiltti mun ilkeälle eksälle, joka petti mua
Eksä on nykyään jo uudessa suhteessa, meni siihen suoraan eron jälkeen.
Jostain syystä hänellä on tarve olla minulle todella ilkeä. Silti, kaikesta huolimatta ajattelin olla hänelle kiltti ja hoitaa kaikki asiat täydellisesti, enkä todellakaan aio alentua hänen tasolleen. Kaikesta huolimatta hän on lapseni isä. Katsotana miten pitkään hän jaksaa olla ilkeä, jos minä olen mukava. Ehkä vuosia, ehkä loppuelämän. En edes ymmärrä mistä tuo ilkeys tulee.
Pidättekö minua hulluna?
Kommentit (7)
Ei kannatakaan alentua samalle tasolle, mutta ei mun mielestä kannata kilttikään olla, pikemminkin asiallinen. Hänhän muuten luulee, että pidät hänestä, jolloin hän ei opi mitään vaan kuvittelee voivansa jatkossakin tehdä muille mitä vain saaden silti kiltteyttä osakseen. Hoida vain asiat hyvin rupeamatta hankalaksi tai provosoivaksi, mutta älä ole kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla kiltti, voi sairastua. Asiallinen mutta ei liian joustava vaan käytännöllisellä tavalla.
Niinpä, juuuri näin.
ap
Superkiltti? Eikö neutraali riittäisi?
Joo, superkiltti oli väärä sana. Juuri asiallinen ja mukava.
En todellakaan aio siis alkaa ystäväksi, tai ehdottaa mitään ystävyyttä.
Mutta en myöskään aio provosoitua hänen jutuistaan. Pysyn viielänä ja ystävällisenä.
Jätkähän voi olla niitä mulkvisteja, jotka luulevat omistavansa sekä exän että nyxän. Ole mahdollisimman viileä ja osoita kiinnostuksesi olevan ihan eri miehessä kuin hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Jätkähän voi olla niitä mulkvisteja, jotka luulevat omistavansa sekä exän että nyxän. Ole mahdollisimman viileä ja osoita kiinnostuksesi olevan ihan eri miehessä kuin hänessä.
Ei tarvitse onneksi edes esittää, kun kiinnostus todella on toisessa miehessä. Tätä eksäni ei tosin tiedä.
Ei kannata olla kiltti, voi sairastua. Asiallinen mutta ei liian joustava vaan käytännöllisellä tavalla.