Miten erottaa onko uusi mies epätoivoinen vai pelkästään rakastunut?
Loputonta viestittelyä vaikka olen kertonut tekeväni töitä, selvää whatsapp-stalkkausta, tulevaisuuden suunnittelua parin tapaamisen jälkeen, monen laista reviirilleni tuppautumista, kuten että odotti minua yllättäen työpaikkani ulkopuolella kun pääsin töistä. Jos kerron syöneeni lounaaksi kanasalaatin, niin kohta tulee viesti että ”oli ihan pakko käydä myös ostamassa kanasalaatti”. :( Tuntuu että hänen maailmansa pyörii jo nyt vain ja ainoastaan minun ympärillä. Kivanoloinen mies, mutta kuulostaako tämä normaalilta parin tapaamisen jälkeen?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat siitä itsellesi koira-miehen. Eli sen jolle kaapin paikka näytetään ja kuka odottelee käskyjä.
Tai jos huonosti käy, niin aivan toisin päin.
Tämä minulle tuli mieleen. Voi myös jatkuvasti olla yllättämässä milloin missäkin ja vaatimassa aikaa itselleen. Ei anna yksityisyyttä vaan vahtii mitä syöt ja missä menet.
Kuulostaa saat*nan rasittavalta ja oudolta. En katselisi. Jostain syystä vedän puoleeni tuollaisia silmät suurina ja käsi poskella tuijottelijoita ja sellaisessa palvovassa käytöksessä ei ole mitään miehekästä ja ihailtavaa. Kanavoisivat nuo tunteensa muuten kuin naista palvomalla, esim. tekojen kautta. Tuollainen olen vain sinun ja sinua varten oleminen ei ole normaalia. Turha tulla länkyttämään tähän mitään pelimi*histä ja kiltt*miehistä. Ihminen voi olla kiltti ilman, että asettaa toisen oudon palvonnan kohteeksi.
Ja sitten miehen pitäisi tietää mitä nainen oikeasti haluaa kun pyytää jotain eikä mies saa olla "liian kiltti".
En kattelis. Pelottavaa ja epätoivoista.
Mieti nyt... onko sillä omaa elämää ollenkaan kun noin ehtii vahtimaan netissä?
Aikalailla tismalleen samantyyppisesti käyttäytyvän miehen kanssa laitoin suhteen poikki, eikä ole kaduttanut. Ripustautuminen sai mielenkiinnon lopahtamaan aika äkkiä ja erotessa ilmi tullut epätoivoisuus ja senkin jälkeen jatkunut pommittaminen vielä entisestään sai eron tuntumaan hyvältä ratkaisulta.. Tuntui vahvasti siltä, että tästä ei hyvä seuraisi. Melko varma että olisi tullut liiallista mustasukkaisuutta ym hankaluutta hänen kanssaan. Ei pitäisi kenenkään onnen olla vain toisesta ihmisestä ammennettua. Ja itsevarmuus miehessä on puoleensavetävää 😉
Melko turn off.
Niinhän sitä sanotaan että jos liikaa tulee huonolla tavalla häkeltynyt olo ja tuntuu epämääräisen omituiselle, niin move on. Ajoissa. Mitä pitemmälle tuollainen pääsee niin sitä kauemmin voi kestää päästä eroon.
Potentiaalista ainesta vuosien yksipuoliseen "rakastamiseen".
Alkaako miehen nimi P:llä ja asuu Vantaalla?
Älkää jaksako jauhaa paskaa, oikeasti te haluatte itsellenne passariksi juuri tuollaisen ressukan joka nuolisi vessanpöntönkin käskystänne.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ilmeisesti näitä sankareita on siis useampia. :)
Vierailija kirjoitti:
Minun koitti ripustautua muutama vuosi sitten P länsi Vantaalta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ilmeisesti näitä sankareita on siis useampia. :)
Ilmeisesti 😁 kuulosti niin kovin tutuilta nuo sun esimerkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin tuntema P on länsi-Vantaalta. Liekö sama ripustautuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin tuntema P on länsi-Vantaalta. Liekö sama ripustautuja.
Sanokaa sille että ripustaa itsensä oksaan.
Vaikka kuinka hullaantuisi, niin kertoo ihmisestä jotain, jos ei tajua hillitä itseään. Ei kai kukaan voi tykätä tollaisesta ripustautumisesta ja stalkkaamisesta?
Mammat on vaan kateellisia kun ketään ei heitä kiinnosta ja sinä olet löytänyt hyvän miehen.
Pidä vaan miehestäsi kiinni. Mieti samalla minkälaisia ne muut vaihtoehdot taas olivat.
Hyi saatana mitä ukkoja te löydätte. Tämähän voi olla ties mikä sarjamurhaja raiskaaja. Blokkaa hetä tämä kanasalaattimies!
Minä myös törmäsin tinderissä vantaalaiseen mieheen jonka nimi alkoi p:llä ja oli kummallinen vire tapailussa. Oli kai joku sarjadeittailija.
Ongelma on siinä, että minäkin haluaisin ihailla, tutustua miehen kautta uusiin asioihin ja ikäänkuin vähän terveessä määrin katsoa toista ylöspäin. Mutta tässä tapauksessa se ei ole mitenkään mahdollista. Tyyppi tuntuu vain roikkuvan somessa, ja heti kun minä olen online niin viestitykitys alkaa. Vaikka minulla on siis muitakin kavereita ja perhettä, joihin pidän yhteyttä vaikkapa facen kautta. Mutta nyt en voi edes mennä sinne ilman että mies katsoo sen olevan kutsu loputtomaan chattailyyn hänen kanssaan. Vaikka siis olisi jo kertaalleen mukavat loppuillat toivoteltu. :(