Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselitteko Dianan häitä v. 1981?

Vierailija
19.05.2018 |

Katsoin koko lähetyksen, olin teini-ikäinen ja hyvin on jäänyt mieleen, mm. se valtava laahus.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin häälähetyksen alusta loppuun kypsässä 7 vuoden iässä, se oli kesän -81 kohokohta omien synttäreiden lisäksi. Muistan vieläkin kuinka vaikuttavalta ja viehättävältä morsiamelta Diana näytti, ja miten suuri väkimäärä oli kerääntynyt Lontoon kaduille seuraamaan kruununprinssin häitä.

Dianan puku oli lapsen silmin täydellinen prinsessaunelma, nykyään olen asiasta eri mieltä (liikaa kaikkea ja vielä vähän päälle siinä mekossa). Parikymppinen D tuntui niin isolta ja aikuiselta, nykyperspektiivistä taas pikkutyttöseltä siellä alttarilla. Megalomaaninen puku tavallaan symboloi koko liittoa, se nielaisi kantajan uumeniinsa ja kangasmäärän paino oli raskas kantaa.

Vierailija
42/49 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Jättipuku kauhistutti ja vielä enemmän kauhistutti neitsyeksi todettu nuori nainen, joka meni naimisiin ikivanhan miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin. Jättipuku kauhistutti ja vielä enemmän kauhistutti neitsyeksi todettu nuori nainen, joka meni naimisiin ikivanhan miehen kanssa.

Ikivanhan? Charles oli häiden aikaan 32-vuotias, ei 62. Vastanainut Harry on 33 eli sinun mittapuullasi hän on varmaan Metusalem?

Vierailija
44/49 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuulemma äidin sylistä, itse en muista mitään kun olin vasta 1v :D

Vierailija
45/49 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kymmenen vanhana mustavalkomatkateeveestä mökillä. Aurinkoinen kesäpäivä, kaikki muut olivat ulkona.

Vierailija
46/49 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se maailma muuttuu. Jos Harry olisi nyt nainut 20-vuotiaan, olisi kauhisteltu kuinka niin nuori voi selvitä roolistaan ja pidetty Harrya jonain kehdonryöstäjänä.

Vierailija
47/49 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se maailma muuttuu. Jos Harry olisi nyt nainut 20-vuotiaan, olisi kauhisteltu kuinka niin nuori voi selvitä roolistaan ja pidetty Harrya jonain kehdonryöstäjänä.

Todellakin. Brittien keltainen lehdistö olisi riemastunut, jos Harry olisi kiikuttanut vihille hädintuskin teini-iän ylittäneen typykän. Oli aatelinen tai ei. Meghan on sentään aikuinen nainen.

Vierailija
48/49 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Sain katsoa ihan yksin ja rauhassa kun muut oli heinäpellolla ja minulla käsi kipsissä. En tiennyt häistä vaan vahingossa aukaisin tv: n. Hain sitten itselleni valkoisen lakanan itselleni hunnuksi.

Vierailija
49/49 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin, ja jostain syystä mieleen on jäänyt että se heinäkuun päivä oli tosi aurinkoinen ja lämmin. Seuraavilla viikoilla leikittiin prinsessaa tyttökavereiden kesken ja selailtiin ahkerasti äidin tilaamia naistenlehtiä, joissa oli pitkät reportaasit häistä kuvien kera. Leikkasin mielestäni näteimmät talteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan