Jaa tähän 1. maailman ongelmasi juuri nyt
Minun: H&M verkkokauppa ei suostu lisäämään valittua tuotetta ostoskoriin, mutta tuotetta ei ole myöskään ilmoitettu loppuunmyydyksi. Arghh.
Kommentit (44)
Mulla on nälkä.
En jaksa lähteä Mersulla ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nälkä.
En jaksa lähteä Mersulla ruokakauppaan.
Tulin kirjoittamaan lähes samaa. Kaappi on tyhjä, mutta rasittaa lähteä hakemaan autolla kasvihuoneessa tuotettuja, ehkä lentokoneella maahantuotuja kurkkuja ja tomaatteja.
En osaa päättää ottaisinko luomua vai ei.
Kattilat pitäisi uusia, ostettiin induktioliesi.
Lomarahani on liian pieni.
Kaapissa on liikaa Virosta kannettua viinaa ja karkkia. Olimme siellä katsomassa suomalaista yhtyettä.
Vyötäröllä on aina pari kiloa ylimääräistä.
Poika ei saanut kesäksi taskurahaa tuottaavaa työtä ammattiopintojensa välissä.
Mietitään, kumpaa kesämökkiä pitäisi alkaa rempata ensin ja kummalla autollamme me yli 40- vuotiaat aikuiset menemme festareille, kun on lakisääteinen loma.
Tv:ssä on monta kanavaa, muttei mitään katsomista.
Pitäisi syödä jotain kevyttä ennen treenejä, jotka alkavat parin tunnin päästä, mutta en jaksaisi nousta sohvalta.
Tatuoinnit! Ehdottomasti tatuoinnit!!
Pitäisi käydä hakkaamassa matot ulkona, mutta ei yhtään huvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Osta Fisslerit!
Ei ole työtä. Maailman onnellisimmassa maassa.
Nolasin itseni kännissä niin pahasti että harkitsen muuttoa ulkomaille jossa kukaan ei tunne minua.
Pitäis tehdä jotin hyödyllistä, mutta ei yhtään huvita. Istun tässä hankalassa asennossa, melkein lähdössä tekemään jotain. Jalka puutuu pikkuhiljaa. Vituttaa huominen työpäivä!
En löytänyt tammenlehväsalaattia cluc sanwichiin (ja en osa edes kirjoitaa tuon ruuan nimeä oikein) ja jouduin tyytymään korvaavaan salaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Nolasin itseni kännissä niin pahasti että harkitsen muuttoa ulkomaille jossa kukaan ei tunne minua.
Oih! Tuo on valitettavasti niin tuttua. Minulla tuosta mokastat on aikaa yli vuosi, enkä vieläkään ole uskaltanut lähteä viihteelle.
Tamponista lensi menkkaverta anoppilassa kylppärin matolle. Sain onneksi pestyä pois huomaamattomasti mutta oli aikamoiset kuumotukset
Tilasin ekaa kertaa lämpimän kananuudelisalaatin ja nyt odotan ja jännitän, oliko hyvä valinta vai ei.
6-vuotias tyttölapsi puhuu 24/7 tauotta. Nukkuisipa edes pidemmät yöunet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta Fisslerit!
Niitä ei saa Suomesta, täytynee lähteä hakemaan ulkomailta.
17-vuotias poika istuu liikaa tietokoneen ääressä omassa huoneessaan.
Ainoa ongelmani on sellainen jonka jakavat miehet maailmasta riippumatta: naisia ei löydy.