Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa tähän 1. maailman ongelmasi juuri nyt

Vierailija
19.05.2018 |

Minun: H&M verkkokauppa ei suostu lisäämään valittua tuotetta ostoskoriin, mutta tuotetta ei ole myöskään ilmoitettu loppuunmyydyksi. Arghh.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikone kaipaa ilmeisesti puhdistusta, koska maito ei vaahdotu kunnolla ja siihen syttyi huoltovalo. Ei jaksa! Ja nyt jää cappuccinot saamatta.

Vierailija
42/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolin reuna on vähän liian kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari huonekalua pyörii turhaan tiellä ja ne joutaisi lahjottaa pois, mutta ihmiset facekirppiksillä ja roskalavoilla on niin ääliöitä, etten jaksaisi nähdä vaivaa vaan kärräisin ne mieluummin kaatikselle.

Vierailija
44/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylsää mennä omalla autolla pienipalkkaiseen vakityöhön, ts. siivoamaan. Onneksi työterveyshuolto auttaa lievissä työn aiheuttamissa terveyspulmissa, vaikka saisikin korvata lääkkeet kokonaan.

Jäisin mieluummin omistusasuntooni katsomaan jompaakumpaa tv:tä, käyttämään tietokonetta tai miettimään millaisia koristekasveja haluan takapihalleni.

Mitäköhän lihaa laittaisin pienelle perheelle ruuaksi?

Pitäisi myös olla useammin yhteydessä yliopistossa opiskelevaan au- tyttäreen. Hän asuu avoliitossa ja hyvässä asunnossa, ilman isompia lainoja koska on saanut töitä. (Isä oli mt-ongelmainen ja joi ajoittain, itse olin alle 20 kun hän syntyi. Onneksi sain lopulta oman kunnan asunnon ja siihen tukea. Myöhemmin löytyi kunnon mies, kun lapsi oli vuorohoidossa ja minä lähdin yksin tanssimaan.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi