Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa tähän 1. maailman ongelmasi juuri nyt

Vierailija
19.05.2018 |

Minun: H&M verkkokauppa ei suostu lisäämään valittua tuotetta ostoskoriin, mutta tuotetta ei ole myöskään ilmoitettu loppuunmyydyksi. Arghh.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on lämmin mutta en jaksaisi nousta tuolilta.

Vierailija
2/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänään puhtaan paidan, johon tulikin jo tahra, joten tätä samaa paitaa ei kehtaa käyttää enää huomenna julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole uusia perunoita ja tuoretta tilliä.

Vierailija
4/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tilata Woltista ruokaa mutta app sanoi että Helsinki City Runin takia toimitus voi kestää normaalia kauemmin. En sitten viitsinyt tilata.

Vierailija
5/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omat provot ei menesty eikä muutkaan keskustelut oikein. :(

Vierailija
6/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain kolme kenkäparia kesälle ja yhdet kenkäparit talveksi. Lehdessä kuitenkin kerrottiin että minulla on liian vähän kenkiä. Artikkelin mukaan joakksella pitäisi olla vähintään 14 paria erilaisia kenkiä ja kenkiin pitäisi kuluttaa vähintää 200 vuodessa. Sitten muistin mitä koulussa opetettiin, neljäntunnin käytön jälkeen kenkien tulisi antaa levätä kolme päivää ennen kuin niitä voi taas käyttää. Nyt minulla on kova hätä ja kenkakriisi.

Vierailija
7/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli punaviiniä, mutta en jaksa kurkottaa pöydälle saakka.

Vierailija
8/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone vielä päällä ja ei ole mitään katseltavaa tv:ssä tai Netflixissä. Lukeakaan en jaksa. Jotenkin pitäisi pysyä hereillä koneen tyhjentämiseen asti.

Vierailija
9/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain kolme kenkäparia kesälle ja yhdet kenkäparit talveksi. Lehdessä kuitenkin kerrottiin että minulla on liian vähän kenkiä. Artikkelin mukaan joakksella pitäisi olla vähintään 14 paria erilaisia kenkiä ja kenkiin pitäisi kuluttaa vähintää 200 vuodessa. Sitten muistin mitä koulussa opetettiin, neljäntunnin käytön jälkeen kenkien tulisi antaa levätä kolme päivää ennen kuin niitä voi taas käyttää. Nyt minulla on kova hätä ja kenkakriisi.

Sama! Minulla on 8 paria kenkiä (mukaan lukien kumisaappaat, urheilukengät jne) mutta sekin on liian vähän, niitähän piti olla vähintään 14 tuon jutun mukaan. Olen yrittänyt panostaa kengissä laatuun määrän sijaan mutta nyt mietin vähävaraisena opiskelijan onko siinä mitään järkeä. Tuon artikkelin asiantuntijahan sanoi että samoja kenkiä pitäisi käyttää vaan pari vuotta. Minusta ei ole järkeä ostaa kalliimpia kenkiä jos ne pitää poistaa käytöstä terveyssyistä parin vuoden jälkeen. Eli voisin oikeasti sitten ostaa halvempia jotka hajoaa itsekseen kahdessa vuodessa? ap

Vierailija
10/44 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryys,mikä vallitsee politiikassa: kaikki yritetään ahtaa pk-seudulle, missä asuminen ja laatubeivät käy samaan lauseeseen, ihmisillä se keltainen neste ylhäällä...

Vierailija
11/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen auto pitäisi pestä, mutta taidan kuitenkin lähteä ajelemaan uudella moottoripyörälläni.

Vierailija
12/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Minulla on 8 paria kenkiä (mukaan lukien kumisaappaat, urheilukengät jne) mutta sekin on liian vähän, niitähän piti olla vähintään 14 tuon jutun mukaan. Olen yrittänyt panostaa kengissä laatuun määrän sijaan mutta nyt mietin vähävaraisena opiskelijan onko siinä mitään järkeä. Tuon artikkelin asiantuntijahan sanoi että samoja kenkiä pitäisi käyttää vaan pari vuotta. Minusta ei ole järkeä ostaa kalliimpia kenkiä jos ne pitää poistaa käytöstä terveyssyistä parin vuoden jälkeen. Eli voisin oikeasti sitten ostaa halvempia jotka hajoaa itsekseen kahdessa vuodessa? ap

Aikamoista tuhlausta, jos yksi ihninen tarvitsee muka jopa 14 kengät ja vielä parin vuoden välein tulisi hankkia uudet. No eipä ole todellakaan mullakaan niin monia ja en kyllä ota siitä mitään stressiä.

Vierailija
13/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nousta sängystä ylös että saisi aamupalaa, mutta ei jaksa

Vierailija
14/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys ei ala... rv 40+3 ja tuskaisaa meinaa olla...

Vierailija
15/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käydä kuntosalilla, mutta laiskottaa enkä taida jaksaa. 

16/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lähteä Tokmannille, kun haluan Jamie Olivierin kasarin ja sähkövispilän. Molemmat vikaa päivää kunnon alessa, mutta kuumuus pyörryttää ulkona.

Vierailija
17/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa liian vähän.

Vierailija
18/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalat on ihan turvoksissa tämän kuumuuden takia :(

Vierailija
19/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli syödä mitään mitä kaapissa on

Vierailija
20/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisillan ongelma: keitin uusia perunoita ja olisin halunnut ripotella voin päälle sormisuolaa, mutta se oli hukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme