Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin itsemurha.

Vierailija
19.05.2018 |

En oo tavannut lapsiani nyt vuosiin. Aioin tehdä lähiaikoina itsemurhan.

Mietin vain, et selvinnevät varmaan kohtalaisesti?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis etsi sympatiaa enkä muuta.

Mutta onko kellään kokemusta? Olen kamalan uupunut ja elämänhalu pois ollut jo kauan. Et haluan pois.

Että miten lapset selviävät?

Vierailija
22/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada itsesi henkisesti kuntoon. Silloin kukaan ei voi väittää, että olet vaaraksi.

Voisiko asianajaja auttaa? Onko huoltajuuteen erikoistuneita asianajajia. (En tiedä yhtään, miten voisit toimia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset traumatisoituvat tietenkin tuosta pysyvästi. Sehän on ihan selvää.

Vierailija
24/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kuitenkin niiden lasten (ainoa) äiti, olivat sitten kuinka aivopestyjä tahansa.

Ja aikuistuessaan saavat päätäntävaltaa ja ymmärtävät asioita myös varmaati paremmin

Vierailija
25/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se päivänselvää, että elossa oleva äiti on parempi kuin itsensä tappanut äiti

Vierailija
26/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä saada itsesi henkisesti kuntoon. Silloin kukaan ei voi väittää, että olet vaaraksi.

Voisiko asianajaja auttaa? Onko huoltajuuteen erikoistuneita asianajajia. (En tiedä yhtään, miten voisit toimia)

Helinä Näkkenen-Nyholm osaisi auttaa, mut ei ole nyt häneen varaa...

Vierailija
27/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain tosi paljon pois.. olen lääkkeitäkin kerännyt..

Onko ketään vastaavan kokenutta linjoilla? Auttaako, jos kirjoitan kirjeet tms.

Vierailija
28/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten viranomaiset muka suostuivat siihen, ettet saanut tavata.

Tyttäreni poikaystävän isä on alkoholisti. Poika itse sen heti rehellisesti kertoi. Siellä isällään hän kuitenkin on joka toisen viikonlopun. Lastensuojelu tietää tilanteen ja on jotenkin mukana kuvioissa.

Lastenvalvojaa kiinnostaa vain elatusmaksu.

Eräs äitienpäiväkin jäi. Isä päätti, et jäävät mökille. Oli papereihin kirjattu tapaaminen. Istuin sitten yksin.

Lisäksi tuli lasten puhelimesta kirjoitettuja viestejä, ettei halua tavata, olen paha ja isä kiva. Eipä siinä ole sitten vastaansanomisia.

Estääkö isä siis tapaamisia ja aivopesee lapsia sua vastaan?

Juuri näin.

Ap

Pojan konfirmaatio oli kesällä 2016. Sain tietää seurakunnasta sen ajankohdan. Olin siellä ystävän kanssa. Isä oli saanut tietää. Itse ei saapunut paikalle uuden vaimon kanssa. Pojalla ei ollut juhliakaan ja hänet siunasi isonen.

Kyllä sinua tarvitaan. Ehkä isä on pakottanut lapset lähettämään viestejä että isä on kiva ja sinä et. Mieti että lapsesi jäävät noiden ihmisten armoille jos sinua ei enää ole. Kun lapset pääsee muuttamaan omiin kämppiin niin ota uudestaan yhteyttä ja sano että ei kerrota isälle. Haluaisin auttaa sinua.

Vierailija
29/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten viranomaiset muka suostuivat siihen, ettet saanut tavata.

Tyttäreni poikaystävän isä on alkoholisti. Poika itse sen heti rehellisesti kertoi. Siellä isällään hän kuitenkin on joka toisen viikonlopun. Lastensuojelu tietää tilanteen ja on jotenkin mukana kuvioissa.

Lastenvalvojaa kiinnostaa vain elatusmaksu.

Eräs äitienpäiväkin jäi. Isä päätti, et jäävät mökille. Oli papereihin kirjattu tapaaminen. Istuin sitten yksin.

Lisäksi tuli lasten puhelimesta kirjoitettuja viestejä, ettei halua tavata, olen paha ja isä kiva. Eipä siinä ole sitten vastaansanomisia.

Estääkö isä siis tapaamisia ja aivopesee lapsia sua vastaan?

Juuri näin.

Ap

Pojan konfirmaatio oli kesällä 2016. Sain tietää seurakunnasta sen ajankohdan. Olin siellä ystävän kanssa. Isä oli saanut tietää. Itse ei saapunut paikalle uuden vaimon kanssa. Pojalla ei ollut juhliakaan ja hänet siunasi isonen.

Kyllä sinua tarvitaan. Ehkä isä on pakottanut lapset lähettämään viestejä että isä on kiva ja sinä et. Mieti että lapsesi jäävät noiden ihmisten armoille jos sinua ei enää ole. Kun lapset pääsee muuttamaan omiin kämppiin niin ota uudestaan yhteyttä ja sano että ei kerrota isälle. Haluaisin auttaa sinua.

Mietin täällä pilleripurkki kourassa että nyt.

Miksi minulle nämä kortit annettu..? 😩

Vierailija
30/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/perhe/art-2000000757230.html, tässä esim. yksi tarina äidin menettämisestä.

Vierailija
31/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile. Jumala rakastaa jokaista ihmistä ja haluaa auttaa.

Vierailija
32/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä on se epävakaa, sinä vai lasten isä?

Jos sulla on diagnoosi niin pyydän että ota huomioon ennen kuin tapat itsesi että epävakaaseen persoonallisuushäiriöön kuuluu juuri tuollainen että alat tehdä äärimmäisiä asioita jotta et jäisi yksin.

Mistäkö tiedän? No, mulla on epävakaan persoonallisuushäriön piirteitä diagnosoitu, ja pahimpina aikoina on itsemurha pyörinyt mielessä ratkaisuna.

Jos sulla ei ole mitään diagnooseja, niin hae ne ja kokeile kaikkea irtoavaa apua ennen kuin harkitset itsemurhaa. Mene sairaalaan lepuuttamaan niin uskovat että olet oikeasti vaikeuksissa eivätkä turhan päiten jutteluta jollain mielenterveyshoitsulla.

Suurin lahja minkä kukaan vanhempi voi lapsilleen antaa on vaikeista tilanteista selviytymisen ja itsestä huolenpitämisen malli. Se on ajatus joka on mua kantanut joistakin vaikeista kohdista. Toisista selvisin sillä että mulla nimenomaan ei ollut tappavia lääkkeitä kotona.

Vierailija
33/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ammattiauttajalle ja hae apua vaikeaan masennukseesi. Jos et ole tehnyt suoraan mitään pahaa lapsillesi (hyväksikäyttö, murhan yritys tmv), niin he kyllä tulevat vielä jonain päivänä kaipaamaan sinua. Lastensuojelu myös varmasti auttaa sinua noissa tapaamisissa. 

Vierailija
34/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kuitenkin niiden lasten (ainoa) äiti, olivat sitten kuinka aivopestyjä tahansa.

Ja aikuistuessaan saavat päätäntävaltaa ja ymmärtävät asioita myös varmaati paremmin

Juuri näin. Exäsi voittaa jos teet jotain itsellesi. Lapsille jää väärät luulot jotka voisit oikaista.

He ovat melko pian aikuisia ja poissa isänsä vallan alta. Yritä jaksaa edes sinne asti.

Vierailija
35/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalitonta vieraannuttaa lapset. Tunnen naisen koka on kuollut ikävään, kun isä vieraannutti lapset.

Vierailija
36/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttanet lapsillesi pysyvää haittaa, joka kestää läpi elämän. Taakka. Raskas kantaa läheisen menettäminen erittäin raskasta. Yritä pitää itsestäsi huolta. Ole aikuinen. Erittäin itsekästä kommentointia. :( Hyi.

Vierailija
37/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suomessa oikeus yleensä ole äidin takana näissä tilanteissa (joissain tapauksissa valitettavasti)? 

Vierailija
38/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalitonta vieraannuttaa lapset. Tunnen naisen koka on kuollut ikävään, kun isä vieraannutti lapset.

Vieraannuttaminen on lastensuojeluasia. Se on kielletty kuten pahoinpitely.

Vierailija
39/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan loppu ja itkenyt monta joulua yksin kotona. Vähillä voimillani hoidin lapsille kauniit joulut ja syntymäpäivät. Olin ainoa, joka teki ruokaa ja poika aina halasi, et äiti olet ihana kokki.

Oli pakko erota, koska mies kohteli niin huonosti. Heti alusta asti homma vain luiskahti siihen, et minä olen kaiken pahan alku. Kerran oltiin lastenvavojalla yhdessä. Mies nauroi räkänaurua, miten upeaa heillä on, lapset nauttivat elämästään ja ovat vain onnelisua, kun äiti pois lopulta. Nimitteli mielisairaaksi yms. Lastenvalvoja tuijotti vain tietokoneen ruutua. Tein hänen esimiehelleen valituksen ja yhtä tyhjän kanssa. Näihin tapaamisiin ei saa ottaa edes poliisia jos toinen kieltää.

Vierailija
40/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin itsemurhaa kun lapseni olivat pieniä. En onnistunut, jälkikäteen ajateltuna hyvä niin. Psykologini sanoi minua helpottavat sanat huonokin äiti on parempi kuin itsemurhan tehnyt äiti. Sillä ajatuksella olen yrittänyt mt-ongelmien ja lasten kanssa selviytyä. Nyt he ovat jo aikuisia. Noista huoltajuusasioista en tiedä mitään. Anteeksi sekava teksti. Mutta koita jaksaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä