Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä, miten jotkut eivät löydä miestä.

Vierailija
19.05.2018 |

Puhun siis heteronaisista. Itse olen parisuhteessa, mutta jatkuvasti olisi vientiä arjessa ja somessa. En ole mikään kaunotar ja kärsin monenlaisesta mielenterveysongelmasta. Ikääkin jo yli 30.

Kommentit (1094)

Vierailija
741/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä tuohon alfojen kemia-asiaan sen verran, että jos alfalla on "jokaisen" panemansa naisen kanssa kemiaa, sehän ei vielä kerro muista naisista kuin niistä, jotka lähtivät alfan matkaan. Alfa on voinut saada pakit useammalta naiselta tai muuten ovat välttyneet edes kohtaamasta alfaa. Se baarissa pörräävä alfa ei tietenkään ota baarista mukaan naista, joka ei siellä baarissa edes ole. Ja juuri tällaisella naisella todennäköisesti se kemia on todella kaukana sen alfan kanssa. 

Kun yhtään ajattelee pidemmälle, niin eihän tässä ole mitään ihmeellistä. 

Ei kemiaa tarvita kertapanoon niin ei se montaa alfa panee kerro miten monen kanssa on ollut kemiaa.

Nimenomaan. Siksi onkin naurettavaa väittää, että alfoilla olisi kemiaa muka ihan kaikkien naisien kanssa. 

Samalla on myös naurettava välittää, että sillä kemialla olisi mitään merkitystä naisille, jos naiset kuitenkin lähtevät sen alffan mukaan panemaan oli kemiaa tai ei.

Keskustelut av:lla tästä aihepiiristä muuttuvat aina kummalliseksi jankkaamiseksi, johtuen että eräät puhuvat parisuhteesta ja toiset pimppalooran saannista. Mikä siinä on niin vaikea erottaa nuo kaksi asiaa toisistaan? Onko aikuisella ihmisellä tosiaan noin huono lukutaito ja/tai luetun ymmärtäminen?

Ei, vaan aikuinen ihminen saa lukea täällä kerrottavan miten naiset eivät ole pelkän komean kullin perässä, vaan tahtovat oikeasti parisuhteen. Samaan aikaan toisessa paikassa saa lukea, että naisia kiinnosta irtopanot, vaikka kyseisen ihmisen kanssa ei voisi olla minkäänlaista kemiaa tai tulevaisuutta.

Täysin käsittämätöntä että naisissa olisi erillaisia ihmisä ja naisiakin kiinnostaa seksi? Siksi se on irtopano kun ei siitä ole muuhun.

Se irtopano on miehelle niin kova saavutus, että sellaisesta on vaikka mihin. Se on suurin kunnianosoitus ja mitali miehelle. Siksi ihmettelen miksi tätä kunnian osoitusta tarjotaan aina vain samoille miehille, joilla sitä prenikkaa jo on. Naiset taitaa salaa olla todella kovia kapitalisteja. Raha rahan luokse ja seksi seksin luokse.

Vaikka sinä näet sen noin se ei tarkoita että se olis totta. Istoseksiä harrastaneena naisena voin sanoa että harva sitä saa mutta nämä miehet eivät saa mitään kunnianosoitusta vaan ovat minulle sitä "alemman tason" miehiä joita en halua nähdä enää uudelleen.

Tässä vaiheessa ehkä voisi puhua siitä hyväksikäytöstä mitä väitätte että naiset tekee niille joiden kanssa ovat suhteessa kun minä hain vain sen mitä hetken halusin.

Huomattavasti suurempi asia on mies jonka kanssa olen suhteessa. Hän saa tätä mitä sinä pidät huomionosoituksena useita kertoja viikossa ja paljon muuta.

Jos sinulle seksi on kaikkein tärkein niin kumpi on paremmassa asemassa, se joka saa kerran seksiä vai se joka saa useita kertoja?

Se joka saa ilman velvoitteita. Se on nostettu asemaan ,jossa mitkään pelisäännöt ei koske ja saa olla millainen ärsyttävä kusipää tahansa. Seksiä tulee kaikilta naisilta ilman panostusta. Sitten se beta-parka..saa vain siltä yhdeltä parhaat päivänsä nähneeltä heppikaruselliveteraanilta. Hyväksikäytetty on se beta, joka saa vain kiihkotonta parisuhdeseksiä kun naisen menovaihe on ohi. Niin sinäkin todistat, että harva mies sitä irtoseksiä saa. Siksi sitä pidetäänkin miesten aatelistona ja sen jatkuva suosiminen katkeroittaa. Kova seksikapitalisti sinäkin siis..miksi sitten muuten naiset on sosialisteja, eikö olisi loogista olla kova suurpääoman suosija politiikassakin?

Ja tällainenkin viesti tuolta sattui silmään.  Varsin selkeästi ja katkeruutta uhkuen itketään, kun ei naiset ei anna seksiä, vaikka ehdottomasti pitäisi. 

Siinä myrkyllisisti kylläkin, selvitetään miten asia kirjoittajan mielestä on, ei vihjaustakaan, että hänelle olisi annettava. Katkera ja vihainen hän toki on.

Mistä hän sinusta siis oli katkera ja vihainen? Niinpä. 

Vierailija
742/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen tämä ketju olisi, jos ulit eivät vääristelisi toisten viestejä... Ehkä kannattaisi jättää vastaamatta heille. Pysyisi keskustelussa taso ja järki.

Keskustelu olisi jumalatarten seireenimäistä runomuotoista astraalivärähtelyä, jossa sielunsiskot olisivat kuin yksimieli. He kosmoksessa yhdistyisivät suuressa kemiallisessa ( tyhmien miesten mielestä paranormaalissa) yhteydessä suureksi rakkaudenilmentymäksi.

Uli on mennyt psykoosiin.

Ei vaan inspiraatioon, jonka muusamaiset av-mammat väkisinkin aikaan saa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima liian korkealla...vertaistaan kun rakastaa ei tarvii olla fiini...

Tokalla sivulla tällainen

Ei unohdeta sitä tosiasiaa, että sama pätee miehiinkin.

Vierailija
744/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti nainen. Myös luonne on tosi hyvä. Eli koko paketti on hyvä. Parisuhdeessa voisin olla kokon ajan pelkkä parisuhden takia. Mutta oon ollut sinkku yli kaksi vuotta. Siis en vaan otta ensimmäistä joku halua minut. Paljon on kiinnostuneita ja huomiota saan koko aika. Mutta ei vaan ole tullut vastaan miestä kenen kaa olis ihastuminen ollut molemmanpuolinen. Olen itte ollut ihastunut kaksi kertaa ja valitettavasti ei oo ollut vastukaikua. Mutta en tyyty keneen tahansa vaan. Ne taida tehdä sitä enemmän kennellä ei oo valinnanvaraa.

Ihmismieli on sellainen että se kiintyy ja ihastuu myös ajan kanssa, ei kaikki tapahdu nyt ja heti. Niin kun nykyään oletetaan.  

En ihmettele että ette löydä parisuhteita jos ette anna niihin mahdollisuutta.

t. puli

Vierailija
745/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä tuohon alfojen kemia-asiaan sen verran, että jos alfalla on "jokaisen" panemansa naisen kanssa kemiaa, sehän ei vielä kerro muista naisista kuin niistä, jotka lähtivät alfan matkaan. Alfa on voinut saada pakit useammalta naiselta tai muuten ovat välttyneet edes kohtaamasta alfaa. Se baarissa pörräävä alfa ei tietenkään ota baarista mukaan naista, joka ei siellä baarissa edes ole. Ja juuri tällaisella naisella todennäköisesti se kemia on todella kaukana sen alfan kanssa. 

Ei kemiaa tarvita kertapanoon niin ei se montaa alfa panee kerro miten monen kanssa on ollut kemiaa.

Nimenomaan. Siksi onkin naurettavaa väittää, että alfoilla olisi kemiaa muka ihan kaikkien naisien kanssa. 

Samalla on myös naurettava välittää, että sillä kemialla olisi mitään merkitystä naisille, jos naiset kuitenkin lähtevät sen alffan mukaan panemaan oli kemiaa tai ei.

Keskustelut av:lla tästä aihepiiristä muuttuvat aina kummalliseksi jankkaamiseksi, johtuen että eräät puhuvat parisuhteesta ja toiset pimppalooran saannista. Mikä siinä on niin vaikea erottaa nuo kaksi asiaa toisistaan? Onko aikuisella ihmisellä tosiaan noin huono lukutaito ja/tai luetun ymmärtäminen?

Ei, vaan aikuinen ihminen saa lukea täällä kerrottavan miten naiset eivät ole pelkän komean kullin perässä, vaan tahtovat oikeasti parisuhteen. Samaan aikaan toisessa paikassa saa lukea, että naisia kiinnosta irtopanot, vaikka kyseisen ihmisen kanssa ei voisi olla minkäänlaista kemiaa tai tulevaisuutta.

Täysin käsittämätöntä että naisissa olisi erillaisia ihmisä ja naisiakin kiinnostaa seksi? Siksi se on irtopano kun ei siitä ole muuhun.

Se irtopano on miehelle niin kova saavutus, että sellaisesta on vaikka mihin. Se on suurin kunnianosoitus ja mitali miehelle. Siksi ihmettelen miksi tätä kunnian osoitusta tarjotaan aina vain samoille miehille, joilla sitä prenikkaa jo on. Naiset taitaa salaa olla todella kovia kapitalisteja. Raha rahan luokse ja seksi seksin luokse.

Vaikka sinä näet sen noin se ei tarkoita että se olis totta. Istoseksiä harrastaneena naisena voin sanoa että harva sitä saa mutta nämä miehet eivät saa mitään kunnianosoitusta vaan ovat minulle sitä "alemman tason" miehiä joita en halua nähdä enää uudelleen.

Tässä vaiheessa ehkä voisi puhua siitä hyväksikäytöstä mitä väitätte että naiset tekee niille joiden kanssa ovat suhteessa kun minä hain vain sen mitä hetken halusin.

Huomattavasti suurempi asia on mies jonka kanssa olen suhteessa. Hän saa tätä mitä sinä pidät huomionosoituksena useita kertoja viikossa ja paljon muuta.

Jos sinulle seksi on kaikkein tärkein niin kumpi on paremmassa asemassa, se joka saa kerran seksiä vai se joka saa useita kertoja?

Se joka saa ilman velvoitteita. Se on nostettu asemaan ,jossa mitkään pelisäännöt ei koske ja saa olla millainen ärsyttävä kusipää tahansa. Seksiä tulee kaikilta naisilta ilman panostusta. Sitten se beta-parka..saa vain siltä yhdeltä parhaat päivänsä nähneeltä heppikaruselliveteraanilta. Hyväksikäytetty on se beta, joka saa vain kiihkotonta parisuhdeseksiä kun naisen menovaihe on ohi. Niin sinäkin todistat, että harva mies sitä irtoseksiä saa. Siksi sitä pidetäänkin miesten aatelistona ja sen jatkuva suosiminen katkeroittaa. Kova seksikapitalisti sinäkin siis..miksi sitten muuten naiset on sosialisteja, eikö olisi loogista olla kova suurpääoman suosija politiikassakin?

Ja tällainenkin viesti tuolta sattui silmään.  Varsin selkeästi ja katkeruutta uhkuen itketään, kun ei naiset ei anna seksiä, vaikka ehdottomasti pitäisi. 

Siinä myrkyllisisti kylläkin, selvitetään miten asia kirjoittajan mielestä on, ei vihjaustakaan, että hänelle olisi annettava. Katkera ja vihainen hän toki on.

Niin? Mutta ei hän käske ketään valitsemaan häntä.. Niinpä

Vierailija
746/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen tämä ketju olisi, jos ulit eivät vääristelisi toisten viestejä... Ehkä kannattaisi jättää vastaamatta heille. Pysyisi keskustelussa taso ja järki.

Keskustelu olisi jumalatarten seireenimäistä runomuotoista astraalivärähtelyä, jossa sielunsiskot olisivat kuin yksimieli. He kosmoksessa yhdistyisivät suuressa kemiallisessa ( tyhmien miesten mielestä paranormaalissa) yhteydessä suureksi rakkaudenilmentymäksi.

Kun sinulle on muutaman kymmentä sivua yritetty vääntää realismia ja selitetty, että kyse on tunteesta ja vapaasta tahdosta, sinä muotoilet siitä tuollaisen mielikuvan? Mikset innoissasi tartu siihen, että naiset kirjoittavat, että niin nainen kuin MIESkin saavat itse päättää, mihin ryhtyvät ja mistä haluavat eroon? Eikö se tunnu oikeudenmukaiselta?

Vierailija
747/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti nainen. Myös luonne on tosi hyvä. Eli koko paketti on hyvä. Parisuhdeessa voisin olla kokon ajan pelkkä parisuhden takia. Mutta oon ollut sinkku yli kaksi vuotta. Siis en vaan otta ensimmäistä joku halua minut. Paljon on kiinnostuneita ja huomiota saan koko aika. Mutta ei vaan ole tullut vastaan miestä kenen kaa olis ihastuminen ollut molemmanpuolinen. Olen itte ollut ihastunut kaksi kertaa ja valitettavasti ei oo ollut vastukaikua. Mutta en tyyty keneen tahansa vaan. Ne taida tehdä sitä enemmän kennellä ei oo valinnanvaraa.

Ihmismieli on sellainen että se kiintyy ja ihastuu myös ajan kanssa, ei kaikki tapahdu nyt ja heti. Niin kun nykyään oletetaan.  

t. puli

En ole koskaan edes hakenut parisuhdetta. Parisuhde on se sivutuote, joka kehittyy kun tapaa ihmisen, johon _rakastuu_. Rakastuminen, rakastaminen ja rakastettuna oleminen on se, mitä useimmat haluavat, ei se että löytää jonkun, jonka kanssa olla.

Vierailija
748/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima liian korkealla...vertaistaan kun rakastaa ei tarvii olla fiini...

Tokalla sivulla tällainen

Ei unohdeta sitä tosiasiaa, että sama pätee miehiinkin.

Päteköön vain, mutta näissä ketjuissa ei kukaan nainen koskaan vaikerra, kun miehillä on liian korkeat kriteerit. Naiset etsivät syitä itsestään ja kyselevät vinkkejä, missä voisi tavata sopivia miehiä ja mistä erottaa hyvät miehet. 

Vierailija
749/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinulle on muutaman kymmentä sivua yritetty vääntää realismia ja selitetty, että kyse on tunteesta ja vapaasta tahdosta, sinä muotoilet siitä tuollaisen mielikuvan? Mikset innoissasi tartu siihen, että naiset kirjoittavat, että niin nainen kuin MIESkin saavat itse päättää, mihin ryhtyvät ja mistä haluavat eroon? Eikö se tunnu oikeudenmukaiselta?

Älä unohda, että puhut miehelle, jolle miehen kuolema on paranormaali ilmiö. Ja yhteiset kiinnostuksen kohteet ja samankaltaiset mielipiteet ovat jotain horoskooppimystiikkaa. 

Vierailija
750/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. puli

Kyllä itsellä ainakin se ihastuminen on iskenyt todella nopeasti. Sitten koittanut tutustua ja ihastuminen on voimistunut tai laskenut. Tosin ehkä naisten mieli toimii toisinpäin? Mua ei ole kukaan nainen saanut hurmattua ellei heti ole pohjalla jotain ihastuksen poikasta. Itse olen kyllä nuorena saanut naisen suhteeseen hurmattua vaikka olikin alussa vastahakoinen :)

Vierailija
751/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen? Tottakai tuo viha kertoo nimenomaan siitä, että hänet olisi pitänyt jonkun valita ja naiset ovat tehneet väärin, kun eivät häntä ole valinneet. 

Vierailija
752/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestarjonta on järkyttävää kuraa! Siksi en löydä. Miesten markkinat, kauniita fiksuja naisia on paljon, huonoja miehiä myös.

Voi herranisä mitä sontaa mä luin. Naisten markkinat tuolla on jos jotkut

M35

Vierailija
753/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun siis heteronaisista. Itse olen parisuhteessa, mutta jatkuvasti olisi vientiä arjessa ja somessa. En ole mikään kaunotar ja kärsin monenlaisesta mielenterveysongelmasta. Ikääkin jo yli 30.

Et mikään kaunotar, mutta kuitenkin sen näköinen, että miehet haluavat lähestyä. Minua ei ole kukaan lähestynyt koskaan missään. Tällainen oli tilanne kohdallani jo teinivuosina, kavereitani tultiin aina iskemään, minua katsottiin kuin saastaa. Tunnen itseni arvottomaksi ja epäonnistuneeksi naisena. Kaipa sitten olen niin ruma, etten kelpaa kenellekään. Ei ketään voi pakottaa suhteeseen kanssaan.

Oona saithan sä sen juuson?

mikä nyt on?

Vierailija
754/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu nainen jätettiin ..mies laittoi toisen paksuksi ja lähti.

Tää jätetty on maho läski akka.

Otti HETI tilalle uuden miehen ..risuparta, rillit ja sikaläski.

Mies joka lähti oli hoikka ja nätti (suhde kesti 20v)

Vierailija
755/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima pitääkin olla todella korkealla, sekä miehillä että naisilla. En ymmärrä ihmisiä jotka pystyvät seurustelemaan koska tyyppi on "ihan kiva". Olisin mielummin yksin.

Yksi ystävä lopulta otti avioeron kun sellaisen "ihan kivan" miehen kanssa ei sitten rakkautta tai syvempää kumppanuutta tai sopivaa kemiaa parin vuoden aikana syntynyt. Oli kysynyt mieheltä, että "miksi olet minun kanssani?"

Mies oli kohauttanut olkapäitään ja sanonut että "kun ei nyt mitään parempaakaan ole."

Ilmeisesti sitten ainakin osalle miehistä kelpaa ihan mikä tahansa edes marginaalisesti parisuhdetta muistuttava asia, rakkaudella tai yhteenkuuluvuudella (tai ylipäätään tunteilla toista kohtaan) ei ole hitonkaan väliä.

(Tulee vähän sellainen fiilis, että miehet ovat pohjimmiltaan melkoisen tunnekylmiä olentoja, joilla ei tikitä rinnassa mitään muuta kuin mahdollisesti vanhemmiten sydämentahdistin.)

Joo semmosia me kaikki ollaan. Ihan niinkuin kaikki naisetkin on vain rahan perässä.

M35

Kaikenlainen yleistäminen on tyhmää ja turhaa, kun jokainen tuntee ja toimii yksilönä.

Se velkaneuvoja, jolla oli kivat treffit😬

Vain kivat...aijai ei ollut horoskoopit oikeassa eikä tähdet kohdillaan. Aijai voivoi. Siellä sai Zeus viestin " ei kemiaa"

Mutta mahtoiko hän jäädä "velkaa" miehelle? No ei nainen ei ole koskaan velkaa! Hänellä on oikeus! Naiseuden toteuttaminen pyhittää keinot, oman elämänsä jumalatar ei ole väärässä!

Nyt on aamuyhdeksän ja kaveri on jo noin vauhdissa. Taisi jäädä yöunet kokonaan väliin?

Menin aikaisin nukkumaan ja heräsin varhain. Kaksi pientä lasta talossa, joista vanhemman nukutan minä :D Pienistä lapsista huolimatta nukuttiin ihan hyvin. Mutta vauhti on päällä tottakai. Täytyy ollakin tässä ammatissa.

Jos sulla on tuollainen tausta, oma perhe, niin miksi olet niin vihainen ja pilkallinen minun, tuntemattoman naisen treffeillä käymisestä?

Vierailija
756/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen? Tottakai tuo viha kertoo nimenomaan siitä, että hänet olisi pitänyt jonkun valita ja naiset ovat tehneet väärin, kun eivät häntä ole valinneet. 

Tämähän se naisten kanssa on kun aina on piilomerkityksiä, paranormaalejailmiöitä, alkemiaa ja kohta taikakemiaakin. Jos vaikka joku vihaisesti kritisoi optiomiljönäärien suuri palkkioita, onko se sitten sama asia? Hän haluaa ne rahat itselleen? Tai paremminkin käskee antamaan? Mutta en toki toisen puolesta voi sanoa mitähän lopulta tarkoittaa.

Vierailija
757/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestarjonta on järkyttävää kuraa! Siksi en löydä. Miesten markkinat, kauniita fiksuja naisia on paljon, huonoja miehiä myös.

Voi herranisä mitä sontaa mä luin. Naisten markkinat tuolla on jos jotkut

M35

No kärkikastin miehillehän se pätee ja naisten näkökulmasta vain niillä kärkimiehillä on merkitystä, joten sairaalla naislogiikallaan hän on oikeassa.

Vierailija
758/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rumat ja läskit voi rakastua toisiinsa?

Jos se olisi mahdollista, siitä tehtäisiin elokuvia ja tosi-Tv ohjelmia.

Läskit vemputtaa kotona ja kissat katselee..sit vähän jätskii..vemputus kissat...aaah

Vierailija
759/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velkaneuvoja hei! Onko jo sovittu zeuksen kanssa uudet tällit? Treffit olivat kylläkin vain ihan "kivat". Eli sen perusteella uusintaa ei tipu, sillä kemiaa ollessa sukat pyörii jaloissa, naama punottaa, vatsassa lentää perhosia, tavara kostuu ja menee suoholleen jne..

Ok. Minun mielestäni se kemia ei tunnu tuolta, mutta me olemme kaksi eri ihmistä. Uudet treffit on sovittu alustavasti. Ei paineita, ehkä hän on vain hauskaa seuraa, mikä sekin on arvokasta. Tänään tosin toinenkin mies kysyi (jälleen), koska voidaan nähdä.

Vierailija
760/1094 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään löydä. Ehkä 6 miestä ollut 6 sinkkuvuoteni aikana joiden kanssa olisin halunnut yrittää vakiintua. Tapailtiin, loppuivat miehen puolelta. Sit on ollut yli 20 miestä joita treffailin kerran, pari enkä sit enää ollut kiinnostunut. Että vaikeeta on..

Tuntuu et miehiä on vaan kahdenlaisia: pelimiehiä tai nössöjä jotka jää mun jalkoihin.

:(

Kaipaan älyttömästi kumppania ja parisuhdetta mutta mahdottomuus se kai mulle on. Ikää 36, ei lapsia, kauniskin olen edelleen... työssäkäyvä, ei velkaa eikä sosiaalisia rajoitteita. Eikä mielenterveysongelmia.... paitsi kohta kai on kun seksin ja läheisyyden puute tekee hulluksi jo kohta...

Onko hyvä perse? Naama on siis hyvännäköinen? Kyllä kelpaat. Älä nipota.

Ei välttämättä kelpaa suhteeseen vaikka olisi hyvä perse. Seksiin kylläkin. Parisuhteeseen vaaditaan muutakin kuin ulkonäköä. Tietty jos suostuu tyytymään tunteettomaan suhteeseen..

Ketju on lukittu.