Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miten jotkut eivät löydä miestä.

Vierailija
19.05.2018 |

Puhun siis heteronaisista. Itse olen parisuhteessa, mutta jatkuvasti olisi vientiä arjessa ja somessa. En ole mikään kaunotar ja kärsin monenlaisesta mielenterveysongelmasta. Ikääkin jo yli 30.

Kommentit (1094)

Vierailija
1/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen akateeminen, mikä on tämän palstan mukaan kauhistus miehille.

Ap

Vierailija
2/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole löytänyt sellaista miestä joka kiinnostuisi myös minusta. Esim tinderistä olen tavannut viimeisen 3 v aikana 28 miestä eikä yksikään johtanut parisuhteeseen. Pari kertoi kiinnostuneensa minusta mutta minä en kiinnostunut heistä. Itse olisin halunnut parisuhteeseen 4-5 kanssa mutta he eivät halunneet minua. Mun taas on vaikea ymmärtää miten jotkut naiset vaan tapaavat yhden miehen ja boom molemmat osapuolet haluavat suhteen ja kohta asutaankin jo yhdessä. Kai mulla vaan on uskomattoman huono tuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä alemmalle on asettanut parisuhteen kriteerit, sitä enemmän on valinnanvaraa.

Monille riittää se, että on ylipäänsä parisuhteessa. Mutta ei meille kaikille.

Vierailija
4/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä näytillä olo ei riitä niin pitäiskö asialle yrittää itsekin tehdä jotain?

Vierailija
5/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään löydä. Ehkä 6 miestä ollut 6 sinkkuvuoteni aikana joiden kanssa olisin halunnut yrittää vakiintua. Tapailtiin, loppuivat miehen puolelta. Sit on ollut yli 20 miestä joita treffailin kerran, pari enkä sit enää ollut kiinnostunut. Että vaikeeta on..

Tuntuu et miehiä on vaan kahdenlaisia: pelimiehiä tai nössöjä jotka jää mun jalkoihin.

:(

Kaipaan älyttömästi kumppania ja parisuhdetta mutta mahdottomuus se kai mulle on. Ikää 36, ei lapsia, kauniskin olen edelleen... työssäkäyvä, ei velkaa eikä sosiaalisia rajoitteita. Eikä mielenterveysongelmia.... paitsi kohta kai on kun seksin ja läheisyyden puute tekee hulluksi jo kohta...

Vierailija
6/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla liian tiukat kriteerit.

Vierailija
7/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja stana että tulee taas joku vinkumaan kriteereistä!!! Jos ei ole kemiaa ja yhteensopivuutta niin sille ei voi mitään enkä silloin ala parisuhteeseen. Koska kumppanin kuuluu olla erityinen ei kuka tahansa!

Vierailija
8/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmasti jokaiselle on maailmassa joku ottaja, jos ei pidä minkäänlaista rimaa kumppanin ulkonäön, luonteen ym. kanssa. Ne, joilla on jotain kriteerejä, menee valinta vaikeammaksi. Eli ap voisi siis pikemminkin ihmetellä sitä, miksi joillain on jotain kriteereitä eikä kelpaakaan kuka vaan.

Vierailija
9/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun siis heteronaisista. Itse olen parisuhteessa, mutta jatkuvasti olisi vientiä arjessa ja somessa. En ole mikään kaunotar ja kärsin monenlaisesta mielenterveysongelmasta. Ikääkin jo yli 30.

Parisuhteessa tuntuu aina tuolta. Kuva vääristyy, koska ei oikeasti joudu etsimään uutta kumppania. "Vienti" tarkoittaa kiinnostusta, ehkä lähentymisyrityksiä, parisuhteen muodostuminen vielä paljon tätä enemmän Itekin parisuhteessa ajattelin näin, nyt sinkkuna huomaan, että uuden suhteen muodostaminen on oikeesti vaikeaa yli kolmikymppisenä, pelkän kiinnostuksen lisäksi pitäisi natsata luonteet, kiinnostuksen kohteet, tavoitteet, elämäntilanne jne.

Vierailija
10/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole löytänyt sellaista miestä joka kiinnostuisi myös minusta. Esim tinderistä olen tavannut viimeisen 3 v aikana 28 miestä eikä yksikään johtanut parisuhteeseen. Pari kertoi kiinnostuneensa minusta mutta minä en kiinnostunut heistä. Itse olisin halunnut parisuhteeseen 4-5 kanssa mutta he eivät halunneet minua. Mun taas on vaikea ymmärtää miten jotkut naiset vaan tapaavat yhden miehen ja boom molemmat osapuolet haluavat suhteen ja kohta asutaankin jo yhdessä. Kai mulla vaan on uskomattoman huono tuuri.

Olisit sinäkin saanut, mutta ei kelvannut. Mikä noissa susta kiinnostuneissa oli sitten vialla?

Vierailija
11/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, etteikö löytäisi, vaan siitä, ettei löydä itselleen sopivaa. Ja ennen kuin joku alkaa 1000000:nnen kerran jankuttamaan siitä, että vain "jykeväleukaiset komistukset kelpaavat" ja "pitää laskea rimaa", niin.... ulkonäöllä on loppujen lopuksi aika vähän merkitystä (ainakin itselläni). Siisti ja persoonallinen ulkoasu, ja se, että huolehtii hygieniastaan, riittää. Rimaa en haluaisi laskea, sillä spurguporukoissa hengaaminen ja/tai jonkun elämäm_kolulaisen yhdistettynä panopuuna & nyrkkeilysäkkinä toimiminen ei oikein innosta.

Vierailija
12/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa mieleen mummoni viisaat sanat: siihen ne ensin hinkuu ja siinä ne sitten vinkuu.

Viisas nainen.

Vierailija
13/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa, enkä käy juuri missään erakkoluonteeni vuoksi. Silloin kun on pakko mennä ihmisten ilmoille, niin miehet kyllä katsovat. Harrastan paljon urheilua, joten mulla on hyvä kroppa ja naamakin on ihan tavallinen. Tai ei ainakaan negatiivisella tavalla huomiota herättävä. Luultavasti saisin miehen, jos kävisin joskus jossain/olisin somessa.

Vierailija
14/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sinäkin saanut, mutta ei kelvannut. Mikä noissa susta kiinnostuneissa oli sitten vialla?

Ei mitään yhteistä eikä minkäänlaista kemiaa. En esim voisi seurustella miehen kanssa jota ei kiinnosta matkustelu/ei ole koskaan matkustellut sillä mulle elämän suurin intohimo on nimenomaan matkustelu. Toisen hengitys myös haisi kamalalta. Kertonee jotain jos ei voi edes treffejä varten hoitaa hygieniaansa kuntoon.

Vierailija
15/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille ns. kriteereilleen ei oikein voi mitään. Jonkinlaista mieltymystä pitää olla. Jos parisuhteessa oleminen tuntuu itsestä hirveän tärkeältä elämässä, niin sitten varmaan tietoisesti muuttaa kriteereitä. Se on ihan ok. Toisina aikoina ja toisissa kulttuureissa tytöt ovat kasvaneet siihen itsestäänselvyyteen, että naimisiin mennään. Silloin tulee iloisena yllätyksenä, jos mies on sellainen, että siihen rakastuu. Suomessa nykyään nainen pärjää paremmin ilman miestä kuin mies ilman naista. Ikävää miehille, mutta näin se vaan on. Ennen oli päinvastoin.

Vierailija
16/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen miettinyt, ap. Minä olen ollut parisuhteessa viimeiset 23 vuotta, kolme eri suhdetta, useita vuosia pitkiä jokainen. Kaikki miehet fiksuja, koulutettuja, ns. hyvissä ammateissa, urheilullisia ja kaksi kolmesta huomattavan komeitakin vielä. Kun yksi suhde on päättynyt, toinen on lähes heti alkanut. Vissiin on vaan käynyt hyvä tuuri, kun olen löytänyt useamman ihmisen, jonka kanssa on ollut kemiaa ja molemmilla tullut vahva tunne että halutaan olla yhdessä. Toki kaksi näistä kolmesta on myös päättynyt, molemmat minun aloitteestani, eli kaikki ei kuitenkaan mennyt 100 % putkeen. Mutta ajatus että vuosia etsisi kumppania sellaista löytämättä tuntuu etäiseltä.. ehkä joskus vielä senkin koen; eihän sitä koskaan tiedä. mitä elämä heittää eteen..

Vierailija
18/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen miehettömyyden syy löytyy naisen kriteereistä

Vierailija
19/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen miettinyt, ap. Minä olen ollut parisuhteessa viimeiset 23 vuotta, kolme eri suhdetta, useita vuosia pitkiä jokainen. Kaikki miehet fiksuja, koulutettuja, ns. hyvissä ammateissa, urheilullisia ja kaksi kolmesta huomattavan komeitakin vielä. Kun yksi suhde on päättynyt, toinen on lähes heti alkanut. Vissiin on vaan käynyt hyvä tuuri, kun olen löytänyt useamman ihmisen, jonka kanssa on ollut kemiaa ja molemmilla tullut vahva tunne että halutaan olla yhdessä. Toki kaksi näistä kolmesta on myös päättynyt, molemmat minun aloitteestani, eli kaikki ei kuitenkaan mennyt 100 % putkeen. Mutta ajatus että vuosia etsisi kumppania sellaista löytämättä tuntuu etäiseltä.. ehkä joskus vielä senkin koen; eihän sitä koskaan tiedä. mitä elämä heittää eteen..

Missä olet tavannut näitä miehiä?

-kommentti nro 12

Vierailija
20/1094 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä varattuna tiedät, miten moni sinut olisi oikeasti huolinut? Kyllä sinkullekin lirkutellaan, mutta kaukana se vielä on parisuhteesta.

Ketju on lukittu.