Asiakaspalvelijat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakkaalle?
Kommentit (4771)
Vierailija kirjoitti:
"Tarvitseeko kaikki asiakkaat palvella tasa-arvoisesti"
Tottakai, mikäli asiakas käyttäytyy rauhallisesti. Palvelen samalla tavalla, niin alkoholistit, kuin suuret johtajatkin, ja kaikki siltä väliltä. Ei ole minun asiani tuomita tai nostaa jalustalle. En myöskään lotkauta korvaani "tiedätkö, kuka olen" -huutajille. Kukaan ei ole minulle ihmisenä tai asiakkaana arvokkaampi, kuin toinen.
Jos asiakas on törkeä minua kohtaan, sanon tiukasti takaisin.
Muuten, kaikki ne alkoholistit, joita olen kohdannut, ovat olleet äärettömän kohteliaita.
Olet alkossa toissä
tuskinpa myisit räyhäkkäälle juopolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mikäli asiakas käyttäytyy rauhallisesti. Palvelen samalla tavalla, niin alkoholistit, kuin suuret johtajatkin, ja kaikki siltä väliltä. Ei ole minun asiani tuomita tai nostaa jalustalle. En myöskään lotkauta korvaani "tiedätkö, kuka olen" -huutajille. Kukaan ei ole minulle ihmisenä tai asiakkaana arvokkaampi, kuin toinen.
Muuten, kaikki ne alkoholistit, joita olen kohdannut, ovat olleet äärettömän kohteliaita.Olet alkossa toissä
kohtelias alkoholisti=alkon asiakas
huutonaurua
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää muualle tappelemaan, kiitos.
Ei täällä tappele kukaan muu kuin tuo yksi morsiuspukuliikkeen (?) omistaja.
Onkohan sillä se meslewi-pukuliike Helsingissä, sillähän on ihan hirveä maine. Tuli vaan mieleen...
kommenttisi ilmiannettu asiattomaksi ja loukkaavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sillä se meslewi-pukuliike Helsingissä, sillähän on ihan hirveä maine. Tuli vaan mieleen...kommenttisi ilmiannettu asiattomaksi ja loukkaavaksi
Tämän selvemmin ei varmaan voi asiaa myöntää :D
Samalla tyylillä tämä aggressiivinen rouva on kommentoinut omasta liikkeistään kertovaan ketjuun, haulla löytyy. On kyllä huvittavaa luettavaa.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkani nettisivulla on mainittu, että asiakaspalvelumme alkaa tiettynä kellonaikana. Silti porukka tulee pimpottelemaan jo puolikin tuntia aikaisemmin , kun pitäisi päästä sisään odottamaan (=eli kailottamaan kännykkään metrin etäisyydelle meistä). Sitten valittavat, että 'ei teidän nettisivulla kerrota, että sisään ei pääse aikaisemmin".
--> pääseekö Citymarkettiin sisään jo puoli tuntia ennen avaamisaikaa? Tai verovirastoon?
En tiedä mikä tämä paikka on, mutta viestistä tuli minulle vahva tunne, että asiakkaat ovat oikeassa ja informointinne on jotenkin epäloogista ja korjattavissa, mutta ette sitä jostain syystä korjaa... Miksi ihmeessä kukaan asiakas tulisi huvikseen seisoskelemaan 30 minuutiksi etukäteen?
Minäkin olen joskus ollut liian ajoissa, kun laboratorion kotiin lähettämässä lapussa luki virheellinen kellonaika ja heidän nettisivuillaan oli toinen. Miksi tarkistaisin asian netistä, kun olen ihan kotiin asti saanut lapun, jossa lukee, että labra aukeaa aikaisin? Tietenkin se ärsytti.
Samalla tyylillä tämä aggressiivinen rouva on kommentoinut omasta liikkeistään kertovaan ketjuun, haulla löytyy. On kyllä huvittavaa luettavaa.
Miten sinusta tuli GOOTTI? jutellaan ennemmin siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikäon myyjäntyö kirjoitti:
Tarvitseeko kaikki asiakkaat palvella tasa-arvoisesti
Köyhän näköiset, hikiset , mt-potilaat..
saako hääpukuja käydä sovittelemassa esim 3 vuotta etukäteen?
Onko pieniliike selfiedenotto/tavaranlainaus piste..
kertokaa oi ihmiset joiden mielestä en sovi myyjäksi?
Ahaa, olet se tyyppi, joka pitää jotain vaateliikettä ja tuputtaa asiakkaille kosteuspyyhkeitä siistiytymistä varten ennen kuin päästää heidät sovituskoppiin! Muistan vielä hyvin aloittamasi ketjut :D Olisi pitänyt jo kirjoitustyylistä tunnistaa. Ja vielä ihmettelet miksi ihmiset ovat sitä mieltä, ettet sovi myyjäksi?
Ja sinä olet ihminen joka haisee hielle..kiva..miten sinuun suhtaudutaan?:)
Paljastit itsesi..pidät siis morsiuspukuliikettä!kiinni jäit.
D Nyt on huikeeta menoo! Jos oikeesti toi härö tyyppi, joka siis tuossa ylhäällä kirjoittelee, on omistaja, niin jessus sentään :D Kannattais varmaan vähän rajoittaa tota avautumista netissä.. Kirjoitustyyli on kyllä nimittäin aika tunnistettava...... :D Apua, kuolen nauruun :D
Tässä se aiempi ketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1687385/ketju/haapukuliike_meslewi_ei_h…
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten, kaikki ne alkoholistit, joita olen kohdannut, ovat olleet äärettömän kohteliaita.Olet alkossa toissä
kohtelias alkoholisti=alkon asiakas
huutonaurua
Senkun naurat ihan rauhassa. Enkä ole alkossa töissä. Kerroin vaan omia kokemuksiani. Kerroin myös, miten suhtaudun räyhääjiin. Siinä ei myöskään ole eroa, onko hän alkoholisti vai johtaja. Sanon tiukasti takaisin ja palvelu jatkuu, jos asiakas vetää henkeä ja rauhoittuu.
Jännä miten täällä arvotetaan ihmiset sen mukaan, miten on pukeuduttu ja kuinka paljon on pätäkkää. Kaikkein ilkeimmät asiakkaat ovat ikähaarukassa 50 - 65v. Ja voin kertoa, että siistikään vaatetus ei takaa, etteikö hiki löyhkäisi. Kaikki vaatteiden sovittelijat eivät todellakaan ole suihkunraikkaita.
Tässä se aiempi ketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1687385/ketju/haapukuliike_meslewi_ei_h…
:D:D:D:D en ole päässyt edes ketjun puoliväliin ja ei jestas voi olla todellista! :'D
Kaikkein ilkeimmät asiakkaat ovat ikähaarukassa 50 - 65v. Ja voin kertoa, että siistikään vaatetus ei takaa, etteikö hiki löyhkäisi. Kaikki vaatteiden sovittelijat eivät todellakaan ole suihkunraikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ilkeimmät asiakkaat ovat ikähaarukassa 50 - 65v. Ja voin kertoa, että siistikään vaatetus ei takaa, etteikö hiki löyhkäisi. Kaikki vaatteiden sovittelijat eivät todellakaan ole suihkunraikkaita.
On vielä ikä-ras.isti
mitä pahaa keski-ikäiset on sulle tehny?
Taidat olla vielä nuori
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ihmetyttää se kun asiakas kysyy missä teillä on tuote x niin vastauksesta suututaan??? Esimerkiksi missä juustot ovat? Käytävällä 18, tuosta heti vasemmalle.
Vastauksena ei tule kiitos vaan jaa, hä, no jo on yhdistettynä puhinaan ja kiihdyttämiseen.
Miksi?
Nuo asiakkaat varmaan toivoisivat että opastaisit kädestä pitäen sinne juustohyllylle. "Tosta vasemmalle" on aika epämääräinen ohje. Ja jos ei löydä omin neuvoin juustohyllyä niin tuskin myöskään tietää missä on käytävä 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vielä ikä-ras.isti
mitä pahaa keski-ikäiset on sulle tehny?
Taidat olla vielä nuori
:D No en ole sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sillä se meslewi-pukuliike Helsingissä, sillähän on ihan hirveä maine. Tuli vaan mieleen...
Ok, en lukenut noita. Ärsyttää, kun sotketaan mukavat ketjut turhalla riitelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sillä se meslewi-pukuliike Helsingissä, sillähän on ihan hirveä maine. Tuli vaan mieleen...Ok, en lukenut noita. Ärsyttää, kun sotketaan mukavat ketjut turhalla riitelyllä.
Sinulla on varmaan mukava työ?
Oletko postilla lajittelijana....ei hikisiä mt-potilaita asiakkaana?
Ihanaa..kivat sulle:)
En muista että sinänsä mitään erikoista olisi
tarvinnut selittää, mutta mitä erikoisimpia tilanteita joutui hanskaamaan tarjoilijana.
Vain yhden kerran asiakas karkasi maksamatta. Mutta se tosiaan karkasi mun nenän edestä. Nappasi takkinsa kun vein laskun, päästi ilkeän naurun ja pinkaisi tiehensä. Juoksin perään mutta en saanut kiinni. Se oli jotenkin oudon pölähtäneen näköinen nuori mies. Olisiko ollut aineissa.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa tarjoilijana yritin selittää asiakkaalle possun ja naudan eroa. He vaikuttivat kyllä ihan "normaaleilta" eivätkä muutenkaan tuntuneet ihan kiusakseen kysyvän. Toivottavasti asia on heille jo selvinnyt, koska en usko minun selityksen olleen riittävä.
Tää oli ihan mieletön!!
Miksei mulle tullut koskaan mitään tuollaista.
Mahtoiko heillä olla eläinoppi muuten hallussa, niin kun vaikka mikä on kissan ja koiran ero?
pukisitko hikiselle (pahalta haisevalle ) ihmiselle tonnin vaatteen?