Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakkaalle?

Vierailija
18.05.2018 |

.

Kommentit (4788)

Vierailija
3021/4788 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en voi soittaa lääkärille kotiin, kun hän on lomalla ja pyytää esim. uusimaan reseptiä.

Vierailija
3022/4788 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoon tuli kerran n. 30v miesasiakas, ja sanoi minulle (myyjälle): "Haluaisin jotain erityistä perheelleni." Kysyin, minkälaista saisi olla? Mies sanoi: Viskiä, tulisinta viskiä. Tässä vaiheessa heräsi epäilyt, kun perheelle menossa, että onko alaikäisille pullo menossa. Kyselin asiasta lakiin kuuluvalla tavalla, mies meni sanattomaksi ja pakeni paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä outoudesta, mutta tämä taitaa mennä härskiyden piikkiin. Asiakas yritti saada hyvityksen kengistä, koska oli niin pettynyt niiden laatuun. Yllättäen eivät olleetkaan kestäneet koiran maisteltua niitä. Asiakas sai melkoiset kilarit, kun ei rahoja saanut takaisin.

Näitä omien mokien maksatusyrityksiä on alkanut tulla aina vaan enemmän. Useimmat sentään uskovat, kun sanoo, että tämä ei ole materiaali- eikä valmistusvirhe.

Vierailija
3024/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä outoudesta, mutta tämä taitaa mennä härskiyden piikkiin. Asiakas yritti saada hyvityksen kengistä, koska oli niin pettynyt niiden laatuun. Yllättäen eivät olleetkaan kestäneet koiran maisteltua niitä. Asiakas sai melkoiset kilarit, kun ei rahoja saanut takaisin.

Näitä omien mokien maksatusyrityksiä on alkanut tulla aina vaan enemmän. Useimmat sentään uskovat, kun sanoo, että tämä ei ole materiaali- eikä valmistusvirhe.

Tämä on yleistynyt. Maanantaina meille yritettiin palauttaa laukkua, jonka hihna oli palanut. Kysyi vielä, että kuka tämän sitten korvaa, kun ei kotivakuutuskaan korvannut. Neljänkympin laukku. Suuttui, kun sanoin, että ei varmaankaan kukaan.

Vierailija
3025/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko kaikki asiakkaat palvella tasa-arvoisesti

Köyhän näköiset, hikiset , mt-potilaat..

saako hääpukuja käydä sovittelemassa esim 3 vuotta etukäteen?

Onko pieniliike selfiedenotto/tavaranlainaus piste..

kertokaa oi ihmiset joiden mielestä en sovi myyjäksi?

Vierailija
3026/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään rouvan oli kamalan vaikea ymmärtää, että hänen on vain nyt kiltisti odotettava oma vuoronsa, vaikka ilmeisesti hänen mielestään edellä oleva asiakas oli häntä alempiarvoisempi sekä ihmisenä, että asiakkaana. Minä olin se asiakas ja myyjä oikein ammattitaitoisesti hoiti tilannetta, ei lähtenyt vastailemaan tämän rouvan kysymyksiin, ei keskeyttänyt minun palvelemista palvellakseen tätä rouvaa välillä, kärsivällisesti vain toisti "meillä on tässä vielä vähän kesken, tulen hetken päästä".

Jestas, että ihmiset voivat olla törppöjä.

Mulle kävi päinvastoin. Menin kassajonoon toiseksi. Odottelin että myyjä saa palveltua asiakkaan joka minua edellä. Mulla oli kaksi tuotetta jotka olisi nopsaan saanut, mutta en tosiaankaan etuile jonossa olijoita.

No, myyjä vapautui ja torppasi minut heti sanoen "Teitä ennen oli toinen asiakas jonka vuoro on nyt". Olin vähän hölmistynyt kun ketään ei edelläni ollut ja viereinen kassa palveli omaa jonoaan. Sitten myyjä huutaa ihan eri suuntaan kassalta olevien hyllyjen väliin, jossa nuori, hyvin ja ehkä kalliistikin pukeutunut kaunis nainen lähtee tulemaan ison vaateröykkiön kanssa kassalle. Palvelussa meni tovi jos toinenkin. Kieltämättä alkoi pahasti vatuttaa odottaminen, mutta koska tyttärelle olin hakemassa, jonotin kiltisti. Myönnän että olin varmaan ikäloppu ko. nuorten liikkeeseen, mutta en ole aiemmin törmännyt siihen, että voi lähteä etsimään tuotteita lisää ihan rauhassa ja myyjä pitää sulle paikkaa. Tai ainakaan kukaan ei ole koskaan minulle pitänyt. Toki tuolla kerralla hän oli isompien ostosten kanssa varmasti se tärkeämpi asiakas. Ulkonäkö sinänsä sivuseikka, mutta turkis asusteet jne. voitti nuhjuisen toppatakin😂. Ekan kerran tuli olo että olen lisäksi alipukeutunut.

Sillä aikaa kun tämä henkilö tuli sieltä hyllyjen välistä, myyjä olisi ehtinyt rahastaa minut pariinkin otteeseen, eikä takanani ollut muita. Tuli kyllä ikävä tunne, en voi sille mitään. Yleensä annan itse yhden ostoksen ostajan mennä eteeni jos mulla on paljon ostoksia, eli en tosiaankaan meuhkaa vuorostani.

Voi pientä..tunsitko itsesi nuhjuiseksi?

Oliko sulla naisten pikkarit punaistqa pitsiä koossa XXL kädessäsi, joita olit ostamassa "tyttärellesi"

Näitä setiä ramppaa meidänkin butiikissa.

Tekohymy vaan päälle ja toivon että poistuvat pian.

Olet ilmiselvästi nuori ja täysin väärällä alalla :D

pikkuliikkeessä on pakko tehdä valintoja.

hyvä/vaki asiakas vs nuhjaantunut mies joka ostaa yhtä naisten vaatetta.

Mikäli iso ketju,kyseisenn miehen lapsi jatkaa siellä shoppailua

ehdotan että laitat haukut liikkeen facebooksivuille ja vaadit anteeksipyyntöä

miksi alapeukut?

ettekö ole koskaan haukkuneet liikettä fasessa?

Vierailija
3027/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitävaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään rouvan oli kamalan vaikea ymmärtää, että hänen on vain nyt kiltisti odotettava oma vuoronsa, vaikka ilmeisesti hänen mielestään edellä oleva asiakas oli häntä alempiarvoisempi sekä ihmisenä, että asiakkaana. Minä olin se asiakas ja myyjä oikein ammattitaitoisesti hoiti tilannetta, ei lähtenyt vastailemaan tämän rouvan kysymyksiin, ei keskeyttänyt minun palvelemista palvellakseen tätä rouvaa välillä, kärsivällisesti vain toisti "meillä on tässä vielä vähän kesken, tulen hetken päästä".

Jestas, että ihmiset voivat olla törppöjä.

Mulle kävi päinvastoin. Menin kassajonoon toiseksi. Odottelin että myyjä saa palveltua asiakkaan joka minua edellä. Mulla oli kaksi tuotetta jotka olisi nopsaan saanut, mutta en tosiaankaan etuile jonossa olijoita.

No, myyjä vapautui ja torppasi minut heti sanoen "Teitä ennen oli toinen asiakas jonka vuoro on nyt". Olin vähän hölmistynyt kun ketään ei edelläni ollut ja viereinen kassa palveli omaa jonoaan. Sitten myyjä huutaa ihan eri suuntaan kassalta olevien hyllyjen väliin, jossa nuori, hyvin ja ehkä kalliistikin pukeutunut kaunis nainen lähtee tulemaan ison vaateröykkiön kanssa kassalle. Palvelussa meni tovi jos toinenkin. Kieltämättä alkoi pahasti vatuttaa odottaminen, mutta koska tyttärelle olin hakemassa, jonotin kiltisti. Myönnän että olin varmaan ikäloppu ko. nuorten liikkeeseen, mutta en ole aiemmin törmännyt siihen, että voi lähteä etsimään tuotteita lisää ihan rauhassa ja myyjä pitää sulle paikkaa. Tai ainakaan kukaan ei ole koskaan minulle pitänyt. Toki tuolla kerralla hän oli isompien ostosten kanssa varmasti se tärkeämpi asiakas. Ulkonäkö sinänsä sivuseikka, mutta turkis asusteet jne. voitti nuhjuisen toppatakin😂. Ekan kerran tuli olo että olen lisäksi alipukeutunut.

Sillä aikaa kun tämä henkilö tuli sieltä hyllyjen välistä, myyjä olisi ehtinyt rahastaa minut pariinkin otteeseen, eikä takanani ollut muita. Tuli kyllä ikävä tunne, en voi sille mitään. Yleensä annan itse yhden ostoksen ostajan mennä eteeni jos mulla on paljon ostoksia, eli en tosiaankaan meuhkaa vuorostani.

Voi pientä..tunsitko itsesi nuhjuiseksi?

Oliko sulla naisten pikkarit punaistqa pitsiä koossa XXL kädessäsi, joita olit ostamassa "tyttärellesi"

Näitä setiä ramppaa meidänkin butiikissa.

Tekohymy vaan päälle ja toivon että poistuvat pian.

Olet ilmiselvästi nuori ja täysin väärällä alalla :D

pikkuliikkeessä on pakko tehdä valintoja.

hyvä/vaki asiakas vs nuhjaantunut mies joka ostaa yhtä naisten vaatetta.

Mikäli iso ketju,kyseisenn miehen lapsi jatkaa siellä shoppailua

ehdotan että laitat haukut liikkeen facebooksivuille ja vaadit anteeksipyyntöä

miksi alapeukut?

ettekö ole koskaan haukkuneet liikettä fasessa?

Mistä te tämän nuhjuisen miehen tähän repäisitte?? Ensimmäinen eikä toinen kommentoija puhunut mitään miehestä, toinen mainitsi vähän nuhjuisen toppatakkinsa vs. tuo toinen ilmeisesti rahakas asiakas ja tekstistä kyllä tulkitsin kirjoittajan naiseksi...

3028/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo yksi jankkaaja, jolla on pakkomielle siitä, että joku hikinen ja karvainen transu käy hänen liikkeessään turhaan sovittelemassa vaatteita.

Räyhäsi samasta aiheesta tässä ketjussa jo aiemmin sivutolkulla.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
3029/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Se on tuo yksi jankkaaja, jolla on pakkomielle siitä, että joku hikinen ja karvainen transu käy hänen liikkeessään turhaan sovittelemassa vaatteita.

Veikkaan että kakkahattuttutäti ei ole työelämässä.

Mitäs työtä teet?

Vierailija
3030/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Veikkaan että kakkahattuttutäti ei ole työelämässä.

Mitäs työtä teet?

Kakkahattutäti

Seuraa

6/17 |

klo 16:51 | 26.10.2019

Juon punkkua ja kuuntelen musaa (Moonsorrow).

Tein jauhelihakastiketta ja aion syödä sitä spagetin kanssa.

Ilta menee telkkaa tai Netflixiä katsellessa viinipullon seurassa.

Vierailija
3031/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kerro lisää itsestäsi?

Olet siis työtön GOOTTI?

Vierailija
3032/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis työtön GOOTTI?

akkahattutäti

Seuraa

1/27 |

klo 17:43 | 21.11.2019

Itse kyllä mahdun hyvin Norlynin koon 42-44 sukkiksiin. Olen 170/75

Vierailija
3033/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis työtön GOOTTI?

akkahattutäti

Seuraa

1/27 |

klo 17:43 | 21.11.2019

Itse kyllä mahdun hyvin Norlynin koon 42-44 sukkiksiin. Olen 170/75

Kuules kakkahattu...tuo 75kg on aikapaljon

Vierailija
3034/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäon myyjäntyö kirjoitti:

Ahaa, olet se tyyppi, joka pitää jotain vaateliikettä ja tuputtaa asiakkaille kosteuspyyhkeitä siistiytymistä varten ennen kuin päästää heidät sovituskoppiin! Muistan vielä hyvin aloittamasi ketjut :D Olisi pitänyt jo kirjoitustyylistä tunnistaa. Ja vielä ihmettelet miksi ihmiset ovat sitä mieltä, ettet sovi myyjäksi?

Vierailija
3035/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, olet se tyyppi, joka pitää jotain vaateliikettä ja tuputtaa asiakkaille kosteuspyyhkeitä siistiytymistä varten ennen kuin päästää heidät sovituskoppiin! Muistan vielä hyvin aloittamasi ketjut :D Olisi pitänyt jo kirjoitustyylistä tunnistaa. Ja vielä ihmettelet miksi ihmiset ovat sitä mieltä, ettet sovi myyjäksi?

Älä nyt kakkahattutäti viitsi....kun lukee noita sun juttuja..pleese

Vierailija
3036/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet ihminen joka haisee hielle..kiva..miten sinuun suhtaudutaan?:)

Vierailija
3037/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet ihminen joka haisee hielle..kiva..miten sinuun suhtaudutaan?:)

Paljastit itsesi..pidät siis morsiuspukuliikettä!kiinni jäit.

Vierailija
3038/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarvitseeko kaikki asiakkaat palvella tasa-arvoisesti"

Tottakai, mikäli asiakas käyttäytyy rauhallisesti. Palvelen samalla tavalla, niin alkoholistit, kuin suuret johtajatkin, ja kaikki siltä väliltä. Ei ole minun asiani tuomita tai nostaa jalustalle. En myöskään lotkauta korvaani "tiedätkö, kuka olen" -huutajille. Kukaan ei ole minulle ihmisenä tai asiakkaana arvokkaampi, kuin toinen.

Jos asiakas on törkeä minua kohtaan, sanon tiukasti takaisin.

Muuten, kaikki ne alkoholistit, joita olen kohdannut, ovat olleet äärettömän kohteliaita.

Vierailija
3039/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle tappelemaan, kiitos.

Vierailija
3040/4788 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tarvitseeko kaikki asiakkaat palvella tasa-arvoisesti"

Tottakai, mikäli asiakas käyttäytyy rauhallisesti. Palvelen samalla tavalla, niin alkoholistit, kuin suuret johtajatkin, ja kaikki siltä väliltä. Ei ole minun asiani tuomita tai nostaa jalustalle. En myöskään lotkauta korvaani "tiedätkö, kuka olen" -huutajille. Kukaan ei ole minulle ihmisenä tai asiakkaana arvokkaampi, kuin toinen.

Jos asiakas on törkeä minua kohtaan, sanon tiukasti takaisin.

Muuten, kaikki ne alkoholistit, joita olen kohdannut, ovat olleet äärettömän kohteliaita.

valehtelet

et pukisi alkoholistille kallista asua ja kehuisi tuntia kauniiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi