Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä miehiä, jotka haluavat lapsia?

Vierailija
18.05.2018 |

Onko täällä palstalla miehiä, jotka haaveilevat parisuhteesta ja lapsesta mutta nainen puuttuu? Täällä on nainen, 27 v, joka haluaisi löytää luotettavan miehen ja joka haaveilee perheen perustamisesta. Minulle miehen koulutuksella ei ole väliä. Itse opiskelen korkeakoulussa. En itse käytä päihteitä, mutta minua ei haittaa jos sinä käytät alkoholia kohtuudella.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on ehdokkaita vaikka kuinka monta. Siitä vaan valitsemaan.

Vierailija
122/129 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap:llä hurisee? 😊 Onko miestä löytynyt vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kenenkään kanssa edennyt kovin pitkälle mutta jotain yhteydenottoja on. Olen edelleen kiinnostunut joten ottakaa yhteyttä kiinnostuneet. :)

Ap

Vierailija
124/129 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi mutta koska olen 38v olet minulle aivsn liisn nuori. Mulle sopisi 33-36v nainen joka haluaa lapsen.

Ohis, mutta miksi miehet heräävät usein kovin myöhään noihin perhehaaveisiin? Viimeksi eilen kuuntelin yhden tutun (36v) valitusta siitä, kuinka hän haluaisi lapsia eikä löydä niille edes äitiä (ei kai, kun kaljoittelee kaiken vapaa-aikansa). Hänellä on jokin kriisi asian kanssa, realiteetit purevat: juna alkaa mennä ohi, kun nuoremmat, perheestä haaveilevat naiset eivät enää kiinnostu.

Huomasin tämän, kun syksyllä lähdin nettiin etsimään itselleni parisuhdetta. Itse en enää lapsia halua, koska omat olen saanut jo isoiksi ja olen jo yli-ikäinen lastentekoon. Netissä pyörii pilvin pimein yli nelikymppisiä miehiä, jotka haluavat perustaa perheen. Yhden kanssa seurustelin vähän aikaa, mutta totesin jutun jatkamisen pian mahdottomaksi, koska tulevaisuuden haaveet olivat niin erilaiset. Kyseinen mies oli 42 vuotias ja ihan mukava. Löytyi vakityöpaikka ja viihtyisä omakotitalo. Omien sanojensa mukaan hän on käyttänyt turhan paljon alkoholia. Lisäksi oli kova penkkiurheilija.

Vierailija
125/129 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
126/129 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko jo ap kikulia?

Vierailija
127/129 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein taitaa olla että miesten ja naisten lasten hankkimistoiveet osuu eri aikoihin eivätkä kohtaa.

Vierailija
128/129 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös parisuhde kiinnostaa.

Ap

Vierailija
129/129 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up