Onko täällä miehiä, jotka haluavat lapsia?
Onko täällä palstalla miehiä, jotka haaveilevat parisuhteesta ja lapsesta mutta nainen puuttuu? Täällä on nainen, 27 v, joka haluaisi löytää luotettavan miehen ja joka haaveilee perheen perustamisesta. Minulle miehen koulutuksella ei ole väliä. Itse opiskelen korkeakoulussa. En itse käytä päihteitä, mutta minua ei haittaa jos sinä käytät alkoholia kohtuudella.
Kommentit (129)
Ja koska olen itse 27-vuotias, toivoisin että mies olisi korkeintaan 39 v.
Ap
Oletko sinä humalassa? Ei käy järkeen muutoin.
Jos vauvapalstalta löydät miehen, niin kutsuja sitten ropisemaan kaikille.
Laita vaan rohkeasti sähköpostia jos olet kiinnostunut. :)
Ap
En ole humalassa. Eihän sitä ikinä tiedä. Suomessa on paljon yksinäisiä lapsia haluavia miehiä ja naisia jotka eivät kohtaa.
Ap
Deittisovellus nimenomaan perhettä haluaville voisi olla hyvä.
No nyt. Jatkokertomus, kiitos! Ap:n tavanneiden miesten vaikutelmia ap:sta ja ap:n valintapaineista. Lapsesta, erosta ja yksinhuoltajuudesta.
En tiedä jalsanko enempää. On jo neljä.
Minulla ei ole kyllä liian isoja vaatimuksia miehelle, ihan realistisia. Kun löytyisi mies jonka kanssa on suunnilleen yhtenevät arvot ja sama lapsihaave. :)
Ap
Tietysti ensin haluaisin tutustua puolin ja toisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kyllä liian isoja vaatimuksia miehelle, ihan realistisia. Kun löytyisi mies jonka kanssa on suunnilleen yhtenevät arvot ja sama lapsihaave. :)
Ap
Kunhan on pitkä, tumma ja komea..
useammassakin kuin yhdessä mielessä...
Miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä. En aseta liiallisia vaatimuksia. Tärkeämpää että mies on luotettava.
Ap
"Olen 31-vuotias mies ja tosi lapsirakas (haluaisin ison perheen), mutta valitettavasti minulla ei ole ollut tähän ikään mennessä mitään naissuhteita enkä pidä kovin todennäköisenä että niitä myöskään tulisi ainakaan kenenkään lapsenhankintaikäisen naisen kanssa."
Laita vaan viestiä minulle, etsin kyllä tosissani eli tämä ei ole vitsi. Olen 27 v ja luotettava, ja haluaisin perheen. Iso perhe kävisi hyvin ja olen siitä itsekin haaveillut, mutta en tiedä miten sen haaveen kanssa käy kun sopivaa miestä ei ole tullut vastaan ja ikää on minulla jo 27.
Ap
Miksi mies haaveilisi rasitteista ilman hyötyjä?
Miten niin tässä olisi kyse rasitteista ilman hyötyä? Kyllä Ap varmasti etsii myös miesystävää ja jollekin lapsia haluavalle miehelle tämä on varmaan hyvä tilaisuus.
Toivottavasti Ap löytää miehen.