Onko täällä miehiä, jotka haluavat lapsia?
Onko täällä palstalla miehiä, jotka haaveilevat parisuhteesta ja lapsesta mutta nainen puuttuu? Täällä on nainen, 27 v, joka haluaisi löytää luotettavan miehen ja joka haaveilee perheen perustamisesta. Minulle miehen koulutuksella ei ole väliä. Itse opiskelen korkeakoulussa. En itse käytä päihteitä, mutta minua ei haittaa jos sinä käytät alkoholia kohtuudella.
Kommentit (129)
Täällä yksi mies joka haluaisi perheen. Voisin ehkä laittaa ap:lle viestiä.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, 43v, ja suurin, aivan ylivoimaisesti suurin haaveeni ja ainoa oikeasti merkittävä haaveeni olisi saada lapsi. Tulla isäksi. Kasvattaa tähän maailmaan uusi ihminen, jättää jälkeeni tarina joka jatkuu.
Niin ei vain ole käynyt. Tähän ei ole mitään yksittäistä syytä: yksinkään parisuhteeni vaan ei ole kasvanut sellaiseksi että olisi voinut lapselle tarjota luotettavan, kestävän, onnellisen kodin. Ja nyt olen jo iässä, jossa ikätoverinaiseni ovat jo ensimmäisen kierroksen myötä lapsensa tehneet. Minua ei siis se haittaa lainkaan, olen erittäin mielelläni myös uusioperheen kautta turvallinen, luotettava aikuinen myös muiden miesten lapsille. Mutta olisin halunnut oman, voi taivas kuinka paljon olisin halunnut oman. Olisin ollut maailman paras iskä :(
Voi tuntua naurettavalta, mutta joskus yöllä kuiskaan ääneen "hyvää yötä, isi rakastaa sua" lapselle, jota en koskaan saanut.
Olat vielä aivan sopivan ikäinen isäksi. Etsi hyvä nainen vaikka Filippiineiltä. Saat sieltä oikeasti loistavan kumppanin itsellesi ja aivan mainion äidin lapsellenne. Siellä naiset ovat perhekeskeisiä ja oikeasti sitoutuvat siihen, että perhe on onnellinen. Olemme vaimoni kanssa jopa harkinneet sellaista, että toimisimme kontaktina suomalaisten miesten ja filippiiniläisten naisten välillä.
Suomessa on pilvin pimein kunnollisia, helliä ja rakastavia miehiä, joille pitää suoda mahdollisuus onnelliseen lapsiperhe-elämään.
Teette monelle miehelle ja tälle maalle palveluksen, jos järjestätte mainitsemiasi kontakteja. Suomalainen nainen on uusfeminismin ja kaikkien sen ”voimaannuttavien” lieveilmiöiden vuoksi menettänyt arvonsa parisuhdemarkkinoilla. Näitä foorumeita kun lukee niin trollisuodattimienkin läpi voi selkeästi nähdä, että suomalaisen naisen kanssa pariutuminen ja lasten hankkiminen johtaa liki poikkeuksetta onnettomaan elämään ja/tai eroon. Mies on lastrn hankkimisen jälkeen usein vain mahdollistaja ja laskunmaksaja, jota syyllistetään kaikesta mahdollisesta.
Uskon, että tältä planeetalta löytyy vielä naisia, jotka haluavat perustaa perheen ja kunnioittaa, rakastaa ja pitää miehestään huolta vielä sen jälkeenkin.
Olen löytänyt jo erään miehen, josta olen kiinnostunut ja joka myös haluaa lapsia, mutta emme ole vielä ehtineet tavata. Minulle miehessä tärkeintä on, että on samat arvot ja tulevaisuuden haaveet. Muuten en aseta miehille liian kohtuuttomia vaatimuksia.
Tuntuu että ongelmana Suomessa on joskus se, että miehet ja naiset, jotka haluavat lapsia, eivät kohtaa toisiaan. Onhan niitäkin miehiä, jotka sanovat haluavansa lapsia mutta lykkäävät sitä koko ajan.
Ap
Itse en ole kommentti nro 45 kaltainen. Kyllä haluan hemmotella miestä lasten saannin jälkeenkin ja vaikka minulle on tärkeää mm. Se että saan itsekin käydä töissä yms. Voin silti olla naisellinen nainen joka joskus hemmottelee miestään, enkä syytä miestä kaikesta. Molemmilla pitää olla parisuhteessa omaa aikaa ja tilaa mutta myös keskinäinen hemmottelu on tärkeää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä palstalla miehiä, jotka haaveilevat parisuhteesta ja lapsesta mutta nainen puuttuu? Täällä on nainen, 27 v, joka haluaisi löytää luotettavan miehen ja joka haaveilee perheen perustamisesta. Minulle miehen koulutuksella ei ole väliä. Itse opiskelen korkeakoulussa. En itse käytä päihteitä, mutta minua ei haittaa jos sinä käytät alkoholia kohtuudella.
Kelpaisinkohan minä sinulle. Minulta puuttuu nainen, olen mies, 29v, en käytä päihteitä/alkoholia. En haaveile parisuhteesta ja lapsesta, mieluummin sairastuisin syöpään kuin perustaisin perheen, olen käsittääkseni luotettavan täysi vastakohta (hetkenä minä hyvänsä saatan häippäistä kun ei enää kiinnosta olla kanssasi). Taitaa olla siinä ja siinä että kelpaanko minä sinulle, vaikea valinta, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ap löytää miehen.
Pitäisi olla melko helppoa jos ap on edes melkein normaalinäköinen ja kokoinen, eikä asu jossain takahikiällä.
Itse miehenä haluaisin lapsia mutta haluaisin kuitenkin että suhteeseen alettaisiin rakkauden takia eikä niin että perimmäisenä ajatuksena olisi se lapsen saaminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä haluaisin lapsia mutta haluaisin kuitenkin että suhteeseen alettaisiin rakkauden takia eikä niin että perimmäisenä ajatuksena olisi se lapsen saaminen.
What is love, baby don't hurt me no more
Olen kyllä ihan nätti ja isohkosta kaupungista.
Ap
Tai itse asiassa olen siis pk-seudulta. En ole ylipainoinen.
Ap
Jos täällä on kiinnostuneita voitte laittaa minulle viestiä edelleen :) Olen luotettava.
S-posti on siis: lumipallo115@hotmail.com
Ap
"Täällä olisi yksi sellainen."
Haluaisitko laittaa minulle viestiä? :)
Ap
Siis nyt hetikö sä niitä haluat ja keinolla millä hyvänsä? Onko tarkoituksena pyrkiä edes tutustumaan? Sinänsä siis kiinnostaa tasavertainen kumppani, jonka kanssa niitä toukkia voisi sitten joskus hankkia, mutta tää on vähän nyt oudon kuuloista...
Kaikki lasta haluavat, mutta toistaiseksi lapsettomat. Oletteko miettineet kumppanuusvanhemmuutta? Eihän nykypäivänä lapsen saamiseksi tarvitse olla parisuhteessa, tarvitaan vain kaksi lasta haluavaa, joille lapsi on parisuhdetta arvokkaampi asia. Vanhemmuuden vastuun pääsisi silti jakamaan keskenään.
Prosessi on tietenkin vähän hintava mikäli ei halua heiluttaa peittoa perinteiseen tapaan, mutta pakostikkin sen arvoinen, jos siis oikeasti lapsen saaminen on se elämän suurin unelma.