Onko täällä miehiä, jotka haluavat lapsia?
Onko täällä palstalla miehiä, jotka haaveilevat parisuhteesta ja lapsesta mutta nainen puuttuu? Täällä on nainen, 27 v, joka haluaisi löytää luotettavan miehen ja joka haaveilee perheen perustamisesta. Minulle miehen koulutuksella ei ole väliä. Itse opiskelen korkeakoulussa. En itse käytä päihteitä, mutta minua ei haittaa jos sinä käytät alkoholia kohtuudella.
Kommentit (129)
Laittakaa vaan kiinnostuneet viestiä. :) ensin voitaisiin tutustua vähitellen esim. Käymällä kahvilla ja katsoa synkkaako. Tietysti on tärkeää että synkkaa ja molemmilla on samantyyliset arvot yms.
Ap
Tääl oos yks merkonomiksi opiskeleva 32v mies Turusta, ja olen halunnut lapsia jo vuosia. En polta tupakkaa enkä juo alkoholia tippaakaan koska olen absolutisti.
En oo koskaan koskenut, halannut, pussannut saatika pannut naista. En oo koskaan ollu rehveil enkä oo koskaan seukannu. Mul ei oo ainuttakaan kaveria tai harrastusta, musaa en kuuntele ja elokuvia en kato. En lue lööppejä enkä uutisia ja mul ei oo mitään hajuu mist naisil pitäis jutella.
Kuka haluis mun kans rehveil? Hiljaista on :D
Juuh toki. Mutten voi ikinä saada naista niin turhapa tässä on mistään haaveilla.
Kyllä mutta hyväksynyt jo ettei lapsia tule koskaan saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tääl oos yks merkonomiksi opiskeleva 32v mies Turusta, ja olen halunnut lapsia jo vuosia. En polta tupakkaa enkä juo alkoholia tippaakaan koska olen absolutisti.
En oo koskaan koskenut, halannut, pussannut saatika pannut naista. En oo koskaan ollu rehveil enkä oo koskaan seukannu. Mul ei oo ainuttakaan kaveria tai harrastusta, musaa en kuuntele ja elokuvia en kato. En lue lööppejä enkä uutisia ja mul ei oo mitään hajuu mist naisil pitäis jutella.
Mitä teet vapaa-ajallasi?
Laittakaa viestiä minulle tuohon s-postiin :) Itsekin alan jo melkein luopua toivosta kun ei sellaista miestä ole vielä löytynyt, joka haluaa lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet vapaa-ajallasi?
No yleensä lueskelen foorumeita, käyn kantamassa mun mutsin kauppaostokset ja kattelen pelivideoita.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa viestiä minulle tuohon s-postiin :) Itsekin alan jo melkein luopua toivosta kun ei sellaista miestä ole vielä löytynyt, joka haluaa lapsia.
Ap
Eikö se sun kesäheila halunnutkaan lapsia?
Minä voisin lähteä. En itsekään käytä alkoholia.
Ap
"Eikö se sun kesäheila halunnutkaan lapsia?"
Emme nähneetkään.
Ap
Oletko sä ihan oikea ihminen, ap? Onkohan tämä paras paikka etsiä seuraa...? Ehkä joku seuranhakupalsta olisi kuitenkin parempi? Onnea matkaan kuitenkin.
Toisille lapset on elämän tarkoitus ja mielekkyys, ei oma hedonismi
On, mutta kaikki heistä ei ole mitään kovin epätoivoisia, paitsi ehkä jotkut k i l t i t sellaiset.
Olen oikea ihminen kyllä. Ehkä olenkin aiemmin törmännyt miehiin joille oma nautinto on tärkeämpää, ja eivät ole siksi halunneet lapsia. Kyllä seuranhakupalstaa voisi myös kokeilla, mutta voi minulle tätä kauttakin laittaa viestiä kiinnostuneet.
Ap
No nyt sait ainakin sähköpostin.
On. Tosin mulla on jo kolme lasta.
Ei heti vaan tietysti ensin tutustuttaisiin, ja sitten kun miehestä tuntuu siltä. Mutta haluan että mies myös haluaa lapsia koska olen joutunut monesti pettymään kun mies ei olekaan lapsia lopulta halunnut.
Ap