Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä miehiä, jotka haluavat lapsia?

Vierailija
18.05.2018 |

Onko täällä palstalla miehiä, jotka haaveilevat parisuhteesta ja lapsesta mutta nainen puuttuu? Täällä on nainen, 27 v, joka haluaisi löytää luotettavan miehen ja joka haaveilee perheen perustamisesta. Minulle miehen koulutuksella ei ole väliä. Itse opiskelen korkeakoulussa. En itse käytä päihteitä, mutta minua ei haittaa jos sinä käytät alkoholia kohtuudella.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heti vaan tietysti ensin tutustuttaisiin, ja sitten kun miehestä tuntuu siltä. Mutta haluan että mies myös haluaa lapsia koska olen joutunut monesti pettymään kun mies ei olekaan lapsia lopulta halunnut.

Ap

Vierailija
62/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaan kiinnostuneet viestiä. :) ensin voitaisiin tutustua vähitellen esim. Käymällä kahvilla ja katsoa synkkaako. Tietysti on tärkeää että synkkaa ja molemmilla on samantyyliset arvot yms.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl oos yks merkonomiksi opiskeleva 32v mies Turusta, ja olen halunnut lapsia jo vuosia. En polta tupakkaa enkä juo alkoholia tippaakaan koska olen absolutisti.

En oo koskaan koskenut, halannut, pussannut saatika pannut naista. En oo koskaan ollu rehveil enkä oo koskaan seukannu. Mul ei oo ainuttakaan kaveria tai harrastusta, musaa en kuuntele ja elokuvia en kato. En lue lööppejä enkä uutisia ja mul ei oo mitään hajuu mist naisil pitäis jutella.

Kuka haluis mun kans rehveil? Hiljaista on :D

Vierailija
65/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh toki. Mutten voi ikinä saada naista niin turhapa tässä on mistään haaveilla. 

Vierailija
66/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta hyväksynyt jo ettei lapsia tule koskaan saamaan.

Vierailija
67/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tääl oos yks merkonomiksi opiskeleva 32v mies Turusta, ja olen halunnut lapsia jo vuosia. En polta tupakkaa enkä juo alkoholia tippaakaan koska olen absolutisti.

En oo koskaan koskenut, halannut, pussannut saatika pannut naista. En oo koskaan ollu rehveil enkä oo koskaan seukannu. Mul ei oo ainuttakaan kaveria tai harrastusta, musaa en kuuntele ja elokuvia en kato. En lue lööppejä enkä uutisia ja mul ei oo mitään hajuu mist naisil pitäis jutella.

Mitä teet vapaa-ajallasi?

Vierailija
68/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa viestiä minulle tuohon s-postiin :) Itsekin alan jo melkein luopua toivosta kun ei sellaista miestä ole vielä löytynyt, joka haluaa lapsia.

Ap

Vierailija
69/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet vapaa-ajallasi?

No yleensä lueskelen foorumeita, käyn kantamassa mun mutsin kauppaostokset ja kattelen pelivideoita.

Vierailija
70/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa viestiä minulle tuohon s-postiin :) Itsekin alan jo melkein luopua toivosta kun ei sellaista miestä ole vielä löytynyt, joka haluaa lapsia.

Ap

Eikö se sun kesäheila halunnutkaan lapsia?

Vierailija
71/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin lähteä. En itsekään käytä alkoholia.

Ap

Vierailija
72/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö se sun kesäheila halunnutkaan lapsia?"

Emme nähneetkään.

Ap

Vierailija
73/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ihan oikea ihminen, ap? Onkohan tämä paras paikka etsiä seuraa...? Ehkä joku seuranhakupalsta olisi kuitenkin parempi? Onnea matkaan kuitenkin.

Vierailija
75/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille lapset on elämän tarkoitus ja mielekkyys, ei oma hedonismi

Vierailija
76/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta kaikki heistä ei ole mitään kovin epätoivoisia, paitsi ehkä jotkut k i l t i t sellaiset.

Vierailija
77/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikea ihminen kyllä. Ehkä olenkin aiemmin törmännyt miehiin joille oma nautinto on tärkeämpää, ja eivät ole siksi halunneet lapsia. Kyllä seuranhakupalstaa voisi myös kokeilla, mutta voi minulle tätä kauttakin laittaa viestiä kiinnostuneet.

Ap

Vierailija
78/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/129 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sait ainakin sähköpostin.

Vierailija