Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä miehiä, jotka haluavat lapsia?

Vierailija
18.05.2018 |

Onko täällä palstalla miehiä, jotka haaveilevat parisuhteesta ja lapsesta mutta nainen puuttuu? Täällä on nainen, 27 v, joka haluaisi löytää luotettavan miehen ja joka haaveilee perheen perustamisesta. Minulle miehen koulutuksella ei ole väliä. Itse opiskelen korkeakoulussa. En itse käytä päihteitä, mutta minua ei haittaa jos sinä käytät alkoholia kohtuudella.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo löytänyt miehen?

Vierailija
102/129 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On myös töitä niin paljon että parisuhdeaika jäänee pienemmäksi. Mutta mielelläni lapsia hankkisin sopivan kumppanin kanssa. Tulot ovat isot mutta vapaa-aika kortilla. Oispa aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos miehet saisi päättää täällä huseerattaisiin kaks kymppisten isotissisten hyvännäköisten pimujen kanssa mutta kukaan ei pilaisi touhua millään lapsilla. Vaan aina menis vaihtoon jos p...sa menis pilalle synnytyksessä ja jaloissa alkais pyöriä huutavia kersoja.

Vierailija
104/129 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa vaan kiinnostuneet viestiä. :) ensin voitaisiin tutustua vähitellen esim. Käymällä kahvilla ja katsoa synkkaako. Tietysti on tärkeää että synkkaa ja molemmilla on samantyyliset arvot yms.

Ap

Varmaan tuolla tavalla tulee hyvä. Toivotan menestystä ja onnistumista pariutumisessa. Tässä tapauksessa yrittäisin itsekin, vaan olen jo liian vanha.

Vierailija
105/129 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä löytänyt. Mutta olen edelleen kiinnostunut ja minulle voi laittaa viestiä, voitaisiin käydä ensin esim. Kahvilla tms. Haluaisin että mies olisi korkeintaan 39 v koska liian iso ikäerokaan ei olisi hyvä. Voisin myös auttaa jotain miestä, joka haluaa lapsen mutta ei ole naista. Luotettava pitää olla, itse olen myös. Olen järkevä ja luotettava nainen.

Ap

Vierailija
106/129 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn mä tiedä haluaisiinko lapsia mutta kyllä normaali elämä kelpaisi.

Vierailija
107/129 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
108/129 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstalla miehiä, jotka haaveilevat parisuhteesta ja lapsesta mutta nainen puuttuu? Täällä on nainen, 27 v, joka haluaisi löytää luotettavan miehen ja joka haaveilee perheen perustamisesta. Minulle miehen koulutuksella ei ole väliä. Itse opiskelen korkeakoulussa. En itse käytä päihteitä, mutta minua ei haittaa jos sinä käytät alkoholia kohtuudella.

Jos edes sekunnin ajan leikkisi että olet liikkeellä muuten kuin provoillaksesi, niin olisit kyllä tyhmä kuin saapas.

Toki tältä(kin) palstalta löytäisit noilla spekseillä innokkaita ehdokkaita valinnan vaikeuteen asti, mutta mistäpä ei löytäisi...

Rekisteröitynä käyttäjänä halukkaat olisivat voineet laittaa sinulle yksityisviestiä tai olisit voinut tarjota linkin profiiliisi palvelussa XYZ, mutta eipä sitä yksinkertainen provokaattori noin pitkälle ajattele..

Vierailija
109/129 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo.

Ap

Vierailija
110/129 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen kiinnostunut. Laittakaa vaan lapsesta haaveilevat miehet rohkeasti viestiä. Olen luotettava nainen.

Ap

Vierailija
111/129 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:lle löytyy sopiva mies.

Vierailija
112/129 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
113/129 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin lapsia.

M32

Vierailija
114/129 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lapsia. Mihin voin allekirjoittaa?

Vierailija
115/129 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittakaa vaan luotettavat ja kiinnostuneet miehet minulle.

Ap

Vierailija
116/129 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:lle löytyy sopiva mies.

Vierailija
117/129 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Toivottavasti ap löytää sopivan miehen

Vierailija
118/129 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nainen, joka haluaisi vielä yhden lapsen. Suhdetta ei ole aikaa etsiskellä ( biologia huutaa viimeisiään) eli kumppanuusvanhemmuuskin käy. Mulle siis kelpaa myös ne yli 39-vuotiaat, joiden suurin toive olisi oma lapsi. Olen fiksu ja nätti.

Vierailija
119/129 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen 28, ja olen myös seurustelusuhteesta kiinnostunut mutta myös kumppanuusvanhemmuus kiinnostaa.

Ap

120/129 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tietty jos löytyisi sellainen maailmaseparas mielitietty niin lapsi/set ei olisi mikään kynnyskysymys🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme