Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä miehiä, jotka haluavat lapsia?

Vierailija
18.05.2018 |

Onko täällä palstalla miehiä, jotka haaveilevat parisuhteesta ja lapsesta mutta nainen puuttuu? Täällä on nainen, 27 v, joka haluaisi löytää luotettavan miehen ja joka haaveilee perheen perustamisesta. Minulle miehen koulutuksella ei ole väliä. Itse opiskelen korkeakoulussa. En itse käytä päihteitä, mutta minua ei haittaa jos sinä käytät alkoholia kohtuudella.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi mutta koska olen 38v olet minulle aivsn liisn nuori. Mulle sopisi 33-36v nainen joka haluaa lapsen.

Ohis, mutta miksi miehet heräävät usein kovin myöhään noihin perhehaaveisiin? Viimeksi eilen kuuntelin yhden tutun (36v) valitusta siitä, kuinka hän haluaisi lapsia eikä löydä niille edes äitiä (ei kai, kun kaljoittelee kaiken vapaa-aikansa). Hänellä on jokin kriisi asian kanssa, realiteetit purevat: juna alkaa mennä ohi, kun nuoremmat, perheestä haaveilevat naiset eivät enää kiinnostu.

Se johtuu nuoruuden ihannoinnista. Alle 30-vuotias on nykykulttuurissa vasta nuorisoa ja liian nuori "vakiintumaan". Siitä 30 ikävuoden rajapyykistä taas ei ole kuin muutama vuosi siihen, kun lasten hankinta alkaa moneltakin kantilta olla liian myöhäistä.

Ihmisiä pitäisi rohkaista lisääntymiseen ja perheen hankintaan heti 18-vuotiaasta lähtien eikä vaan toistella, että "elä nuoruuttasi, olet vasta nuori".

Myös sille asenteelle pitäisi tehdä jotain, että muka pitää olla vaurasta keskiluokkaa, omistaa auto ja mielellään myös asua omakotitalossa ennen kuin voi hankkia lapsia. Monella jäävät lapset tekemättä ihan vaan siksi, kun eivät ajoissa saavuta lapsiperheilta "edellytettävää" elintasoa.

Vierailija
22/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi mutta koska olen 38v olet minulle aivsn liisn nuori. Mulle sopisi 33-36v nainen joka haluaa lapsen.

Ohis, mutta miksi miehet heräävät usein kovin myöhään noihin perhehaaveisiin? Viimeksi eilen kuuntelin yhden tutun (36v) valitusta siitä, kuinka hän haluaisi lapsia eikä löydä niille edes äitiä (ei kai, kun kaljoittelee kaiken vapaa-aikansa). Hänellä on jokin kriisi asian kanssa, realiteetit purevat: juna alkaa mennä ohi, kun nuoremmat, perheestä haaveilevat naiset eivät enää kiinnostu.

Se johtuu nuoruuden ihannoinnista. Alle 30-vuotias on nykykulttuurissa vasta nuorisoa ja liian nuori "vakiintumaan". Siitä 30 ikävuoden rajapyykistä taas ei ole kuin muutama vuosi siihen, kun lasten hankinta alkaa moneltakin kantilta olla liian myöhäistä.

Ihmisiä pitäisi rohkaista lisääntymiseen ja perheen hankintaan heti 18-vuotiaasta lähtien eikä vaan toistella, että "elä nuoruuttasi, olet vasta nuori".

Myös sille asenteelle pitäisi tehdä jotain, että muka pitää olla vaurasta keskiluokkaa, omistaa auto ja mielellään myös asua omakotitalossa ennen kuin voi hankkia lapsia. Monella jäävät lapset tekemättä ihan vaan siksi, kun eivät ajoissa saavuta lapsiperheilta "edellytettävää" elintasoa.

Näin se taitaa olla. Liian monta asiaa "pitäisi" ehtiä tehdä yhtä aikaa, pienessä muutaman vuoden aikaikkunassa - etenkin, jos siihen puolisoon pitäisi ehtiä vielä tutustuakin rauhassa ennen perheen perustamista. Kaikkea ei saa kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua missään tapauksessa lapsia. Järkyttävän huono investointi.

Vierailija
24/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi tilaisuus naiselle jonka biologinen kello soi viimeisillään.

Vierailija
26/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä olisi yksi 35v, jolla ns. perusasiat kunnossa. Aletaan vaa tutustua:)

Vierailija
27/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, 43v, ja suurin, aivan ylivoimaisesti suurin haaveeni ja ainoa oikeasti merkittävä haaveeni olisi saada lapsi. Tulla isäksi. Kasvattaa tähän maailmaan uusi ihminen, jättää jälkeeni tarina joka jatkuu.

Niin ei vain ole käynyt. Tähän ei ole mitään yksittäistä syytä: yksinkään parisuhteeni vaan ei ole kasvanut sellaiseksi että olisi voinut lapselle tarjota luotettavan, kestävän, onnellisen kodin. Ja nyt olen jo iässä, jossa ikätoverinaiseni ovat jo ensimmäisen kierroksen myötä lapsensa tehneet. Minua ei siis se haittaa lainkaan, olen erittäin mielelläni myös uusioperheen kautta turvallinen, luotettava aikuinen myös muiden miesten lapsille. Mutta olisin halunnut oman, voi taivas kuinka paljon olisin halunnut oman. Olisin ollut maailman paras iskä :(

Voi tuntua naurettavalta, mutta joskus yöllä kuiskaan ääneen "hyvää yötä, isi rakastaa sua" lapselle, jota en koskaan saanut.

Vierailija
28/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä paikka etsiä miestä, jos tavoitteena on löytää herkkä, hellä ja hieman katkeroitunut mies.

????

Hän tarkoitti sitä, että huono paikka, kun ei täällä juuri muita ole, kuin tunnevammaisia, ylipainoisia, miesvihamielisiä, täysin katkeroituneita ja tappajan näköisiä naisia. Kauheita vielä pieremäänkin.

Vierailija
29/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, 43v, ja suurin, aivan ylivoimaisesti suurin haaveeni ja ainoa oikeasti merkittävä haaveeni olisi saada lapsi. Tulla isäksi. Kasvattaa tähän maailmaan uusi ihminen, jättää jälkeeni tarina joka jatkuu.

Niin ei vain ole käynyt. Tähän ei ole mitään yksittäistä syytä: yksinkään parisuhteeni vaan ei ole kasvanut sellaiseksi että olisi voinut lapselle tarjota luotettavan, kestävän, onnellisen kodin. Ja nyt olen jo iässä, jossa ikätoverinaiseni ovat jo ensimmäisen kierroksen myötä lapsensa tehneet. Minua ei siis se haittaa lainkaan, olen erittäin mielelläni myös uusioperheen kautta turvallinen, luotettava aikuinen myös muiden miesten lapsille. Mutta olisin halunnut oman, voi taivas kuinka paljon olisin halunnut oman. Olisin ollut maailman paras iskä :(

Voi tuntua naurettavalta, mutta joskus yöllä kuiskaan ääneen "hyvää yötä, isi rakastaa sua" lapselle, jota en koskaan saanut.

Olat vielä aivan sopivan ikäinen isäksi. Etsi hyvä nainen vaikka Filippiineiltä. Saat sieltä oikeasti loistavan kumppanin itsellesi ja aivan mainion äidin lapsellenne. Siellä naiset ovat perhekeskeisiä ja oikeasti sitoutuvat siihen, että perhe on onnellinen. Olemme vaimoni kanssa jopa harkinneet sellaista, että toimisimme kontaktina suomalaisten miesten ja filippiiniläisten naisten välillä.

Suomessa on pilvin pimein kunnollisia, helliä ja rakastavia miehiä, joille pitää suoda mahdollisuus onnelliseen lapsiperhe-elämään. 

Vierailija
30/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustaudun ainakin itse sellaiseksi :D

Nainen vain puuttuu

Vierailija
31/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä, mutta kun kaikki naiset haluaa tehdä ne lapset pelkästään vankilaluusereiden ja narkomaanien kanssa. Normaalimies ei lapsen tekoon kelpaa, mutta elättämään ja kasvattamaan ne kylläkin.

Vierailija
32/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olat vielä aivan sopivan ikäinen isäksi. Etsi hyvä nainen vaikka Filippiineiltä. Saat sieltä oikeasti loistavan kumppanin itsellesi ja aivan mainion äidin lapsellenne. Siellä naiset ovat perhekeskeisiä ja oikeasti sitoutuvat siihen, että perhe on onnellinen. Olemme vaimoni kanssa jopa harkinneet sellaista, että toimisimme kontaktina suomalaisten miesten ja filippiiniläisten naisten välillä.

Suomessa on pilvin pimein kunnollisia, helliä ja rakastavia miehiä, joille pitää suoda mahdollisuus onnelliseen lapsiperhe-elämään. 

Mielenkiinnosta, miten tuollainen vaimon hankkiminen Filippiineiltä onnistuisi?

Vierailija
33/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi. t. lapseton 43-vuotias nainen, itsellenihän tämä ei ole enää mahdollista mutta sinulle kyllä, etsit vain alle 40-vuotiaan lapsettoman naisen jonka biologinen kello tikittää ja kovaa. P.S. Tiedän myös yhden oman ikäiseni naisen joka juuri sai lapsen.

34/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa viestiä minulle: lumipallo115@hotmail.com

Olen kunnollinen nainen, ja haluan miehen joka haluaa lapsia. 

Ap

35/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäni on siis 27.

Ap

36/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On täällä, mutta kun kaikki naiset haluaa tehdä ne lapset pelkästään vankilaluusereiden ja narkomaanien kanssa. Normaalimies ei lapsen tekoon kelpaa, mutta elättämään ja kasvattamaan ne kylläkin."

Minä ainakin haluan hankkia lapsia nimenomaan kunnollisen tavallisen miehen kanssa. 

Ap, N27

Vierailija
37/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias mies ja tosi lapsirakas (haluaisin ison perheen), mutta valitettavasti minulla ei ole ollut tähän ikään mennessä mitään naissuhteita enkä pidä kovin todennäköisenä että niitä myöskään tulisi ainakaan kenenkään lapsenhankintaikäisen naisen kanssa.

Toisaalta en kyllä ole ihan vakuuttunut siitä, että ap on tämän palstan kautta oikeasti hakemassa vakavaa ja pitkäaikaista parisuhdetta.

Vierailija
38/129 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Laita vain minulle viestiä. Miehet ovat nykyään sen verran ujoja että netistä löytää helpoiten miehen jonka kanssa samat haaveet :)

Ap

Vierailija
39/129 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Olen edelleen kiinnostunut, laittakaa vain viestiä minulle :)

Ap

Vierailija
40/129 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme