Sinä äiti, jonka lapsi juuri pelastettiin keskeltä autotietä
Vähän parempaa huolta siitä jälkikasvusta jatkossa!
Kommentit (53)
Kyllä täällä nyt ymmärretään, mutta jos jotain pääsee oikeasti käymään niin ei lapsensa kadottaneille sympatiaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi mahdotonta ole, että lapsi livahtaa karkuteille. Hyvä ettei käynyt pahasti.
t. kyseinen äiti
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi mahdotonta ole, että lapsi livahtaa karkuteille. Hyvä ettei käynyt pahasti.
Palsta näköjään tavoitti tämän sinä äidin...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä nyt ymmärretään, mutta jos jotain pääsee oikeasti käymään niin ei lapsensa kadottaneille sympatiaa löydy.
Taitaa ne pari puolustelijaa löytyy, jotka yleensä löytyy niistäkin joissa on oikeasti tapahtunut. Muuten taisi ekan vastajan vastaus saada "keskustelun" aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi?
Max 2-vuotias, ehkä alle.
Suurin osa näistä ei tule ikinä lehtiin.
Minua on pidetty hysteerisenä, ylihuolehtivana äitinä, mutta niin vain lähdin omien lasteni kanssa äidiltään karanneen lapsen perään. Lapsi ehti tien reunalle asti ja äiti tuli vauvan kanssa perässä vasta silloin, kun oli tuomassa lasta takaisin.
Minulla oli raksuttanut koko ajan stressikello, kun olin seurannut kaoottisesti muuttuvia tilanteita. Olin pukemassa omaa lastani ja ehdin ulos ennen äitiä, vain huomatakseni, että hänen lapsensa katosi kulman taakse. Ei kun vauhdilla perään!
Ei kai lehteen tule juttua, jos kukaan ei mene lehdelle kertomaan tai lapsen löytänyt ehdi/joudu ilmoittamaan asiasta eteen päin ennen kuin vanhempi löytyy.
Istuikohan äiti somettamassa hiekkalaatikon vierellä eikä huomannut kun lapsi vähin äänin hipsi muualle..
Vierailija kirjoitti:
Minua on pidetty hysteerisenä, ylihuolehtivana äitinä, mutta niin vain lähdin omien lasteni kanssa äidiltään karanneen lapsen perään. Lapsi ehti tien reunalle asti ja äiti tuli vauvan kanssa perässä vasta silloin, kun oli tuomassa lasta takaisin.
Minulla oli raksuttanut koko ajan stressikello, kun olin seurannut kaoottisesti muuttuvia tilanteita. Olin pukemassa omaa lastani ja ehdin ulos ennen äitiä, vain huomatakseni, että hänen lapsensa katosi kulman taakse. Ei kun vauhdilla perään!
Kiitos sinulle siitä että huomasit tilanteen. Toi on todella inhottavaa että oma äiti ei vahtinut, joka tapauksessa ansaitset siitä ison kiitoksen, saatoit pelastaa lapsen hengen.
Onhan vahingot ihan inhimillisiä, mutta pienen lapsen kadottamisessa on usein melkoisen suuret riskit, ympäristöstä riippuen toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko linkki uutiseen mahdollista?
Voi pyhä jeesus...kaikkia tosi elämän tapahtumia ei uutisoida lehdissä.
No voi pyhä jeesus miksi tästä sitten puhutaan tällä palstalla ikään kuin kaikki tietäisivät asiasta? Eikö oman pihan tapahtumista puhuta siellä pihassa? Etenkin, kun tapausta ei mitenkään täällä avata.
No ihme, että joku suomalainen pelasti lapsen. Yleensä huudellaan, ettei voi, kun sit syytetään pedofiiliksi tms.
Mikset välittänyt terveisiä suoraan? Hän tuskin on järkytykseltään ensimmäisenä av-palstalla.
Vauvan kanssa...se selittää asian. Yöt valvoneena äiti on päivät zombina. Ja katoas niitä aidatuilta päiväkodin pihoiltakin.
Lapsi ehti ulos ennen äitiä ja paineli tielle? Sinä seurasit samalla kuin puitteissa omaa lastasi? Oliko joku kerho tms muu yleinen paikka?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ehti ulos ennen äitiä ja paineli tielle? Sinä seurasit samalla kuin puitteissa omaa lastasi? Oliko joku kerho tms muu yleinen paikka?
Tämä oli eri tapaus.
Mullakin on vilkas 2-vuotias karannut autotielle. Oltiin pihalla, toinen vilkas 2-vuotias tippu aika syvään vesiojaan ja samaan aikaan toinen lähti tielle. Ei ollut liikennettä näkyvissä joten priorisoin sen vesiojaan pudonneen. Toki seuraavaksi noukin talteen toisen tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole ap:n todistama tapaus, näköjään nyt useampi luulee niin.
Mikä tekee ihmisestä näin katkeran?