Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä facebook-ryhmästä olet poistunut ja miksi?

Vierailija
17.05.2018 |

Kerrohan.

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin poistuin rennosta feministiryhmästä, koska se oli kaukana rennosta. Ällöttävää besserwisseröintiä termeillä ja mielipidenatsismia. Loppuaikoina erityisesti ärsytti keskustelu jonkun ryhmäläisen kaverista, joka ei itse tajunnut olevansa rodullistettu (tms.)! Siellä siis kompattiin keskustelun aloittanutta, että joo kyllä tosiaan valkoinen femininistinainen tietää asianosaista paremmin, onko tämä kokenut rasismia vai ei. Vieläkin vtuttaa, kun muistui mieleen.

Toinen pskapesäke on Lahti-ryhmä. Niin vähä-älyistä läppää, että kukaan täysjärkinen ei kestä lukea. 

Vierailija
122/153 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmasta wish/aliexpress-ryhmästä. Melkoista hysteriaa halvan krääsän ympärillä. Alkoi ällöttää se tilaus- ja rahamäärillä rehentely. Ryhmä on myös täynnä miehiä, jotka jokaiseen naisen laittamaan vaatekuvaan, jossa näkyy hitunenkaan paljasta rintavakoa tai reittiä, käyvät laittamassa pano- ja kuolauskommentin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yp on urpo, ei auta kuin erota.

Joskus ryhmä pilaa pari rivijäsentä. Niille esto, ja pääset näkemästä niitä.

Monessa ryhmässä on kielletty ryhmäläisten torjuminen. Kuulema rikkoo ryhmädynamiikkaa.

Kerran yhdessä ryhmässä erehdyin julkisesti kertomaan että olen muutaman torjunut kun en jaksa kuunnella tyhjänpäiväistä paskhkanjauhantaa. Potkut tuli heti.

Silleen jännä et kaikenlainen muu perseily on sallittua.

Yleisesti ottaen useimmat ryhmät pilaa niiden typerät säännöt ja sääntöjen kyttääjät.

Vierailija
124/153 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutsit vs. Faijat. Ei vaatine selityksiä.

Mua ei ees otettu tonne ryhmään.

En tiedä miksi, ilmeisesti en täyttänyt jotain pilkunnussinta sääntöä.

Vierailija
125/153 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjausrakentamiseen liittyvä ryhmä. Joskus sanoin miten joku asia on hyvä tehdä. Joku ryhmän johtohahmo sanoi, että siinä ryhmässä nimetty henkilöt, jotka voivat neuvojaan jakaa. Jakakoon, en jaksa leikkiä.

Vierailija
126/153 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydetyt kauppalaput -ryhmästä. Idea on ihan hauska, mutta kyllästyin ihmisten käsialoille naureskeluun ja ventovieraiden ihmisten ostosten pilkkaamiseen. 

TÄMÄ!

Erosin kyseisestä ryhmästä itsekkin samojen syiden takia. Porukka on muka hauskana siellä kun pilkkaa käsialaa ja vääntää niistä muka hauskoja sanoja.

Ois voinu olla hyväkin ryhmä, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
127/153 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministiryhmästä ja Rennosta feministiryhmästä, sillä ne olivat aivan järkyttäviä mielenterveysongelmaisten runkkurinkejä joissa ressukat kiusaavat ja lynkkaavat jokaista vähänkin eri tavalla ajattelevaa... Kyllä elämä parani kun ei tarvinnut katsella sitä kiusaamisskeidaa omassa feedissä, suosittelen!!! 

En ole ollut jäsenenä kummassakaan näistä ryhmistä (koska en ole fb:ssa muutenkaan) mutta olen huomannut, että erilaiset feministiyhteisöt varsinkin netissä keräävät täysin kipeää porukkaa. Vainoharhaisia, aggressiivisia ja juuri sellaisia perinteisiä kiusaajatyyppejä. Omatkaan eivät lynkkaukselta säästy, jos ovat "väärällä" tavalla feministejä. Määrittelen edelleen itseni feministiksi mutta en enää aio liittyä mihinkään feministifoorumille enkä myöskään lähteä muuhun sen saran porukkatoimintaan mukaan.

Jos olisit noissa ryhmissä, voi olla, että et enää määrittelisi :'D Itse olin ajatellut että feministi = ihminen, jota kiinnostaa naisten oikeudet niin Suomessa kuin maailmalla ja joka näkee faktoihin perustuen naisiin kohdistuvat ongelmat. Eli n. 20 vuotta näin ajatellen feministi, ja n. kuukausi näiden ryhmien keskusteluita -> enpä ehkä olekaan enää feministi, kun nämä sekopäiset hörhöt ovat omineet feminismin itselleen, vaikkei tämä pseudo intersektionaalinen feminismi mitään todellista naisten oikeuksista välittämistä ole nähnytkään... Valitettavasti valtaosa ihmisistä yhdistää feminismin juuri tuohon kipeään porukkaan, ja itsekin olen aina iloisesti yllättynyt, jos kohtaan muunlaisen kuin täysin ideologisesti aivopestyn ihmisen, joka määrittelee itsensä feministiksi. Seuraavaksi ajattelen, että hän on varmaan jossain kiven alla elellyt :D

Sen verran kauan olen av:ta selaillut ettei tulis mieleenkään liittyä mihinkään ryhmiin. Kahelit niissä monesti on eniten äänessä kuten täälläkin.

Mutta tuosta feminismistä, itse olen sellainen ja kehtaan sanoa enkä edes elä kiven alla. En vain tajua miksi nykyään annetaan selkeästi feminismiä vastustavien tahojen määritellä mitä feminismi muka on. Tietysti heidän mielestään juuri nämä latvakakkoset ovat sitä ydintä vaikka feministejäkin on vähän joka lähtöön.

Hienoo, pointsit ehdottomasti siitä, että pidät kiinni mitä ilmeisimmin järjellisestä feminismin muodosta. Tosi moni ei ihan nuori (siis nää nuoren polven pipipäät on jotain 20-30-v. porukkaa) nainen on noilla foorumeilla ja blogeissaan todennut, että ehkä feminismi ei ole enää heitä varten. Mutta tosi hienoa, että on vielä ihmisiä, jotka jaksaa puolustaa ettei noi latvalahot omisi koko hienoa juttua itselleen. Itse lähinnä en jaksa, eikä koskaan voi tietää, miten muut hahmottaa sen sanan feminismi. Tahdon tehdä pesäeron tähän räyhäjengiin.

Vierailija
128/153 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydetyt kauppalaput -ryhmästä. Idea on ihan hauska, mutta kyllästyin ihmisten käsialoille naureskeluun ja ventovieraiden ihmisten ostosten pilkkaamiseen. 

TÄMÄ!

Erosin kyseisestä ryhmästä itsekkin samojen syiden takia. Porukka on muka hauskana siellä kun pilkkaa käsialaa ja vääntää niistä muka hauskoja sanoja.

Ois voinu olla hyväkin ryhmä, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy.

Ei se mitään superilkeää muistaakseni ollut, mutta alkoi kyllästyttää, kun joka ikisen julkaistun kuvan alla oli samanlaiset öhööhö-jutut. Itse en yleensä nähnyt käsialoissa tai ostoksissa mitään huvittavaa enkä varsinkaan pilkattavaa. Turhautti ja tympäisi se öhöttely. 

- tuo jolle vastasit

Vierailija
129/153 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva, raskaus yms. mikä ei ole enään ajankohtaista. Lenmikkiryhmät on kauheita, pelkkää tappelua, niissä ei kukaan voi kauan viihtyä.

Vierailija
130/153 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun varhaiskasvattajan materiaalipankki-ryhmään, ja olen kyllä niin viittä vaille poistumassa sieltä. Harmi vaan, että siellä on toisinaan tosi hyviä omaan työhön liittyviä ideoita!

Tosiaan ryhmässä olisi tarkoitus varhaiskasvatuksen ammattilaisten keskustella päiväkodissa toteutettavista askarteluideoista ym. Todellisuudessa ryhmä on täynnä idiootteja mammoja, jotka nostavat paskamyrskyn aikaiseksi aiheesta kuin aiheesta.

Joku linkkasi ryhmään kuvan oravista, joita heidän ryhmässä oli askarreltu. Alkoi kamala meuhkaus siitä, kuinka kyseinen askartelu ei ollut nykyisen vasun mukaisesti toteutettu. Tätä meuhkausta jatkui varmaan yli sadan viestin ajan. Lopulta keskustelu poistettiin, kun mammat kävivät niin kuumana.

Joku kysyi, miten voisi rikastuttaa lasten pankkileikkiä. Yksi miespuolinen jäsen heitti vitsillä, että askarrelkaa rosvon naamarit ja leikkirahaa. Joku mamma veti kilarit ja tuli haukkumaan, kuinka tällaisista asioista ei saa vitsailla, hänet kun on aikoinaan ryöstetty tms.

Yksi henkilö laittoi kuvan heidän ryhmänsä pehmolelukorista - kuinka lapset voivat päiväunien jälkeen tuoda lelut koriin, ja josta niitä toisaalta voi hakea aina, jos haluas turvaa unilelusta. Alkoi pahempi paskamyrsky kuin orava-askartelusta. Mammat meuhkasivat, kuinka kyseinen henkilö ei noudata hygieniamääräyksiä, tuli komentteja tyyliin "HYI SAATANA, OKSENNAN", kuinka pehmoleluja ei IKINÄ saa laittaa samaan koriin, koska täit, kihomadot ja taudit tarttuvat, ja kuinka missään nimessä unilelulla ei saa leikkiä, vaan se pistetään heti unien jälkeen lokeroon piiloon. Jotkut jo tehtailivat jotain ilmoitusta terveysviranomaiselle yms.

Että sellaista :DDD Nämä pahimmat meuhkaavat ovat yleensä keski-ikäisiä lastenhoitajia, mutta on siellä nuorempiakin joukossa! Ihan uskomatonta.

Vierailija
131/153 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvattaja-ryhmästä vielä: en käsitä, miten jokaiseen kuvaan ja kommenttiin joku tulee AINA pätemään tai sanomaan jotain negatiivista. Siis tyyliin joku laittaa kuvan kun 2-vuotiaat ovat piirtäneet väriliiduilla syksyn lehtiä. Ei mene kauaa kun joku mamma tulee sanomaan: "Tiesithän, että väriliiduissa on tukehtumisvaara alle 3-vuotiailla lapsilla! Vahdittehan lapsia kunnolla!"

En vaan kestä.

Vierailija
132/153 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freetoxaajat - on niin sydämellinen ryhmä, mutta ikävä kyllä dissataan muita valintoja tehneitä todella ikävään sävyyn. Positiivisuus kaukana.

Vierailija
133/153 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistuin sipsikaljavegaaneista, sillä ärsyynnyin ryhmän raivovegaanisista riidoista. Ryhmässä on puhtaiden vegaanien lisäksi kasvissyöjiä ja sekasyöjiä, jotka ovat kiinnostuneita vegaanisesta ruokavaliosta. Joku tällainen jakoi reseptin ja mainitsi, että yhden aineksen voi halutessaan korjata kananmunalla (oli tosiaan vain sivukommenttina, itsessään resepti oli siis vegaaninen), ja tästä syntyi useiden ketjujen dramaattinen kauhistelu.

Lisäksi ryhmässä kysyttiin monta kertaa viikossa, mihin pohjaan dippi kannattaa tehdä. Outoa ja ällöttävää oli myös hämmentävän yleiset kuvat tyhjistä likaisista lautasista, varustettuna tekstillä tyyliin "nomnom niin hyvää etten edes kuvaa malttanut ottaa ennen syömistä".

Poistuin vegaaniryhmästä samasta syystä. Harkitsen poistumista VAPAAMIELISISTÄ vegaaneista, koska nämä raivovegaanit ja puhtauden puritaanit raivoaa tuossakin ryhmässä 😅. En kestä, mistä löytää aidosti rennon kasvisruokaryhmän, josta heitetään kaikki raivoajat ja tuomion basuunat huitsin nevadaan? Oma kiinnostukseni vegaaniseen ruokailuun lopahti lähes täysin nuiden raivohullujen takia. Jotenkin silmät avautui sille, mitä ehdottomuus lähes uskonnon omaisesti saa aikaan.

Vierailija
134/153 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
135/153 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freetoxaajat - on niin sydämellinen ryhmä, mutta ikävä kyllä dissataan muita valintoja tehneitä todella ikävään sävyyn. Positiivisuus kaukana.

Täällä ärsyttää myös tarkat menkka- ja ehkäisykuvailut.

Vierailija
136/153 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta kissoihin-ryhmästä. Kissanomistajat siellä ovat täysin seklopäitä kun ovat sitä mieltä ettei kissoja saa vapaastiulkoiluttaa. sisäkissan osa ei ole mitään oikeaa kissanelämää. =(

Vierailija
137/153 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, näitä viihdyttävää lukea. t: ketjun aloittaja

Vierailija
138/153 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipsikaljavegaaneissa tänään joku esitti "mistä saa tuotetta X" kysymyksen, ja siihen vastattiin että ryhmässä ei saa tehdä kuvattomia postauksia eikä kysymyspostauksia. lol bye 😂

Vierailija
139/153 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä koirien roturyhmästä. Jäseniä paljon, joista kukaan ei uskalla julkaista mitään, koska ylläpito (yksinvaltias, rotuhörhö, itsestään liikoja kuvitteleva) keksii koko ajan uusia sääntöjä julkaisuille. (Hän toki saa julkaista mitä tahtoo.) Kritiikistä tai rakentavasta keskustelusta häneen liittyen saa haukut ja häädön.

Vierailija
140/153 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää koirien kanssa.

Joka toinen aloitus ryhmässä oli joko jo alunperin "räkyttävä nyrkillätapettava rotta" tai "hirveä lehmänkokoinen peto" -asetelmasta kirjoitettu, tai sitten vaan muuttui keskustelun edetessä sellaiseksi. Isot vs pienet koirat siis (sekä isojen että pienten koirien omistajana tämä konsepti ei oikein tahdo aueta minulle).

Ylläpito ei saanut tai halunnut saada hommaan mitään rotia. Sitten tuli ryhmään säännötön kausi niin voitte arvata mitä siitä seurasi. Katselin sitä touhua puoli aamua ja tulin siihen lopputulokseen ettei ryhmä ollut minulle elintärkeä.

Muutamasta muustakin koiraryhmästä olen saanut tarpeekseni, mutta yhden kivan (rotukohtaisen) olen löytänyt. Mukava paikka täynnä mukavia ihmisiä, jotka eivät halua käyttää elämäänsä turhanpäiväiseen vääntöön, vaan jakaa mukavia (ja joskus vakaviakin) kuvia ja juttuja rakkaista koiristaan. Kiusaamiseen ja turhaan negaan puututaan välittömästi sekä ylläpidon että jäsenten taholta. Yllättäen ei ole suomalainen ryhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi