Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä homofoobikkoja

16.05.2018 |

En vain ymmärrä. Ainoat perustelut olen kuullut ihmisiltä, jotka perustelevat sitä Raamatulla, mutta en ymmärrä sitäkään. Raamattuhan nimenomaan sanoo, että vain Jumala voi tuomita ja ettei kukaan ihminen ole täysin synnitön.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama onko homoja, kunhan eivät minua yritä.

Katsokaa kun en ole gay.

Ajattelin ihan samalla tavalla. Sitten baarissa juttelin yhden jätkän kanssa joka kertoi olevansa bi. Sanoin heti että älä sitten kuvittele mä olen umpihetero. Tämä vastasi etten ole hänen tyyppiä niin jotenkin se loukkasi. Permantovoimistelu sentään mua on niin moni nainen halunnut että ulkonäkö ei ainakaan voinut olla syy.

Vierailija
42/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen keksimä nimitys!

Mitä ajattelee jeesusfoobikko. Miksi pelätään Jeesusta niin kovasti, ettei edes suvivirttä kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

””” En ymmärrä homofoobikkoja ”””

Minä taas en ymmärrä sairaita perverssejä. En sitten yhtään millään.

Vierailija
44/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan vielä aivan ilmeiset homot vielä meni naimisiin ja perusti perheitä tai muutoin yleinen halveksunta ja suvun häpeä mitä vanhat ihmiset kertoi.

Vierailija
45/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

””” En ymmärrä homofoobikkoja ”””

Minä taas en ymmärrä sairaita perverssejä. En sitten yhtään millään.

Jos viittaat tällä homoseksuaaleihin, voitko avata hieman miten he ovat mielestäsi sairaita perverssejä?

Vierailija
46/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen (melko)uusi luokittelu ihmisistä.

Ketkä näitä luokitteluja harrastavat?

Vierailija
47/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä vetää toista perzeeseen ja sitten vaihdetaan paikkoja ja päälle todetaan että tää on muuten aitoa rakkautta. - Joo-o.

Vierailija
48/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä vetää toista perzeeseen ja sitten vaihdetaan paikkoja ja päälle todetaan että tää on muuten aitoa rakkautta. - Joo-o.

öö, miten tämä eroaa heteroista? Käsittääkseni aika moni heteroksi itseään tituleeraava mies on anaalin perään, joten turha nillittää pelkästään siitä. Ihmiset haluavat tuottaa mielihyvää toisilleen erilaisin tavoin, olivat parisuhteessa tai ei, mikä siinä on väärin?

Vierailija
49/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnassa on tiettyjä sääntöjä.

Vierailija
50/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi homot käsitellään aina homoina, miksei ihmisinä? Hirveä homon mainonta tv:ssäkin... tässä tämä homo se ja se homo jne...

Monissa tosi-tv ja draamasarjoissa on nykyisin jo olemassa ns. kiintiöhomoja, jotta kyseisiä ohjelmia pidettäisiin vapaamielisinä.  Tai jos tv-sarjan käsikirjoittajillailta meinaa ideat loppua, niin on helppo lisätä pari homoa henkilöhahmoa juonikuvioihin. Esimerkiksi Kymppitonnin uudessa versiossa Cristal Snow korvasi Riitta Väisäsen. 

Jos homofobia tarkoittaa sitä että vieraistetaan ja inhotaan, niin sitten kai homofilia tarkoittaa vastaavasti homojen yletöntä ihailua. Elikkä homot esitetään herkkinä, taiteellisina, muotitietoisina ja naisten parhaina ystävinä verrattuna perusheteromiehiin, jotka pyrkivät vain kellistämään naisia fyysisten tarpeidensa tyydyttämiseksi.

Vierailija
51/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. amerikkalaisista elokuvista tutussa vankilassa olisin hyvinkin homofoobikko, kun ei koskaan tiedä milloin suihkussa saa väkisin kuivana kakkoseen.

Vierailija
52/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan vielä aivan ilmeiset homot vielä meni naimisiin ja perusti perheitä tai muutoin yleinen halveksunta ja suvun häpeä mitä vanhat ihmiset kertoi.

Miksi alapeukut? Näinhän asia oli. Homoseksuaalisuus oli Suomessa rikoslain alaista 1970-luvulle asti. Avioliittoja solmittiin turvaksi ja kulissiksi. Bi-seksuaaleille tämä käytäntö ei ollut varmaan yhtä tuskallista kuin homoille, joiden oli pakko salata todellinen identiteettinsä. Edelleenkään työpaikoilla kaikki homot eivät ole julkihomoja. Vaikka eipä useimmissa duuneissa seksiasiat olekaan työasioita. Sanoisin, että ihminen on laiska jos töissä on aikaa pohtia muiden makuukamaritodellisuuksia.

Vierailija
53/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Näinhän asia oli. Homoseksuaalisuus oli Suomessa rikoslain alaista 1970-luvulle asti. Avioliittoja solmittiin turvaksi ja kulissiksi. Bi-seksuaaleille tämä käytäntö ei ollut varmaan yhtä tuskallista kuin homoille, joiden oli pakko salata todellinen identiteettinsä. Edelleenkään työpaikoilla kaikki homot eivät ole julkihomoja. Vaikka eipä useimmissa duuneissa seksiasiat olekaan työasioita. Sanoisin, että ihminen on laiska jos töissä on aikaa pohtia muiden makuukamaritodellisuuksia.

Homous on muutakin kuin "seksiasioita". Jos puhuu samaa sukupuolta olevasta puolisosta sukupuolittavalla termillä (vaimo, miesystävä jne.), joku voi kokea senkin homorummutuksena ja homouden korostamisena, kun taas heterolta vastaava maininta kumppanin sukupuolesta katsotaan neutraaliksi kommentiksi.

Vierailija
54/57 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei edes kiinnosta homofoobikoiden tunteet. Tuskin heitä hirveästi kiinnostaa minunkaan tunteeni. 50/50

Vierailija
55/57 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on muutakin kuin "seksiasioita". Jos puhuu samaa sukupuolta olevasta puolisosta sukupuolittavalla termillä (vaimo, miesystävä jne.), joku voi kokea senkin homorummutuksena ja homouden korostamisena, kun taas heterolta vastaava maininta kumppanin sukupuolesta katsotaan neutraaliksi kommentiksi.

Tämä. Mä tiedän niin monta tapausta jossa on nuristu henkilö X:n homorummutuksesta ja "täytyykö sitä asiaa koko ajan tuoda esiin" kun todellisuudessa kyseinen henkilö X on saattanut vain mainita jotain kumppanistaan samalla tavalla kuin heterotkin. Eli tyyliin "Mekin käytiin Matin kanssa viikonloppuna elokuvissa" tms. Niin moni on olevinaan ok homoseksuaalisuuden kanssa kunhan sitä ei tungeta naamalle koko ajan mutta kuitenkin ottavat pienimmätkin asiat jonkun seksuaalisuuden tyrkyttämisenä. Mutta sitten kukaan ei korviaan lopsauta sille kun joku keski-ikäinen heteromies selostaa kahvitauolla jotain seksijuttujansa.

Vierailija
56/57 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto homoseksuaali kuolee paljon nuorempana kuin keskiverto hetero ja homoseksuaalit omaavat heteroita suuremman mahdollisuuden syyllistyä seksuaalirikokseen suhteutettuna.

Ensimmäisestä väitteestä en ole kuulluktaan, mutta jälkimmäinen (useasti kiihkomielisten hysteerikkojen suusta) on täyttä paskaa. Samanlainen urbaanilegenda kuin, että useimmat sarjamurhaajat amerikassa ovat valkoisia. Tämähän ei pidä paikkaansa, vaan esim. mustia sarjamurhaajia on ihan yhtä paljon kuin valkoisiakin suhteutettuna väestömäärään. Homot on ihan yhtä ok/not kuin heterotkin. t. heteromies 40v.

Mutta homoja on sarjamurhaajissa poikkeuksellisen paljon.

Saattaa johtua kiusaamisesta pienenä ja vanhempien halveksiva käyttäytyminen homoseksuaalista lasta kohtaan. Vois luulla että jäis aika paljon hampaankoloon asioita, jotka mm. päihteiden käytön myötä räjähtää käsiin katastrofaalisin seurauksin.

Vierailija
57/57 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi homot käsitellään aina homoina, miksei ihmisinä? Hirveä homon mainonta tv:ssäkin... tässä tämä homo se ja se homo jne...

Tämäpä juuri jos homot eivät ratsastaisi homoudellaan vain pitäisivät yksityisasiansa yksityisinä niin heitä siedettäisiin paljon paremmin. Eräs tunnettu muusikko on ottanut tässä asiassa hyvän linjan.

Tämänkin voi nähdä niin monella tapaa. Eräs tuttu kokee sitä "homoudella ratsastamisena" jos esim. TV sarjassa on joku homo/transseksuaali. Tai jos vaikka työpaikalla joku mainitsee jotain samaa sukupuolta olevasta kumppanistaan, niin monelle sekin on jo liikaa ja hirveää homouden tyrkyttämistä, vaikka itse jauhaisi omasta puolisostaan koko ajan. Monelle tämä "homo saa olla mutta tarviiko sitä tyrkyttää muille" on nimen omaan sitä että mistään ei saisi näkyä että henkilö on homo, pienikin viittaus siihen on heti asialla retostelua. Jossain vaiheessa näin paljon niitä Valkoinen Lihaa Syövä Hetero t-paitoja jne, olisinko minä saanut mennä siis heille meuhkaamaan että tarviiko sitä heteroutta tunkea mun naamalle, häh? Tai jos näen heteroparin pussailemassa puistossa niin saanko mennä heitä vaatimaan tilille kun tuovat tuollaisen yksityisasian julkisesti esille?

Mulla on Youtube-kanava, jossa on lähinnä kaveriporukkani kännisekoilua. Kanavalla ei sanallakaan viitata, että olen transsukupuolinen. Jos joku sattuisi videoitani näkemään he olettaisivat katsovansa cisheteromiehiä ja pysyisivät oletuksessa, että transihmiset ja homot korostavat aina erikoisuuttaan.